:: ECONOMY :: ЖИТТЯ БРЕНДУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ НА ПРИКЛАДІ ТМ LIPTON :: ECONOMY :: ЖИТТЯ БРЕНДУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ НА ПРИКЛАДІ ТМ LIPTON
:: ECONOMY :: ЖИТТЯ БРЕНДУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ НА ПРИКЛАДІ ТМ LIPTON
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЖИТТЯ БРЕНДУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ НА ПРИКЛАДІ ТМ LIPTON

 
28.05.2020 18:04
Автор: Шиліна Вікторія Юріївна, бакалавр, Національний університет харчових технологій; Ніколаєнко Ірина Володимирівна, старший викладач, Національний університет харчових технологій
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

В наслідок пандемії коронавірусу COVID-19 в Україні знизилася ділова активність, а отже управління брендами вимагає зміни стратегії.

Як зазначає Т. Кравченко в одній зі своїх статей: процедура просування брендів на українському ринку в умовах пандемії зустрінеться з певними проблемами, які вимагають зміни стратегії просування бренду, а саме: споживачі почнуть економити та більш ретельно планувати свої покупки, що автоматично призводить до зменшення незапланованих покупок; доступність продукції відіграватиме важливу роль в житті бренду; політика бренду стосовно ситуації з пандемією: те, які заходи безпеки вони запровадять, як дотримуватимуться їх [1].

В умовах пандемії стратегія просування бренду чаю Lipton змінилась наступним чином:

1. Були створені та вже включені в асортимент товарів нова серія чаю – чай з екстрактом матча, з екстрактом матча та імбирем, а також з екстрактом матча та м’ятою. Також активно позиціонуються чаї з добавками для кращої роботи імунної системи, наприклад чаї з індійськими спеціями, з цедрою цитрусових. Таким чином представники бренду ніби виражають турботу про своїх клієнтів, що позитивно впливає продажі.

2. Просування бренду та робота компанії повністю перейшла на дистанційну форму роботи. На своїй сторінці в соціальній мережі Facebook представники бренду проводять активну розкрутку нових серій чаю, публікуються відеоролики та пости з різними рецептами гарячих корисних напоїв, які може зробити споживач придбавши продукцію, проводяться різноманітні розіграші та акції [2]. Така взаємодія зі споживачем формує довірливе ставлення до продукції бренду.

3. Доступність продукції є ключовим критерієм в ролі бренда в житті споживача. З цим у ТМ Lipton є певні проблеми, адже якщо споживач побоюється відвідувати супермаркети, мегамаркети та інші торгові точки, де він міг би придбати продукцію ТМ Lipton, то щоб замовити потрібний чай через інтернет - споживача чекатимуть труднощі, оскільки напряму через офіційний сайт ТМ Lipton придбати продукцію він не зможе [3]. Такі незручності з онлайн обслуговуванням можуть призвести до втрати аудиторії.

4. Непоганою рекламою в умовах пандемії стали благодійні гуманітарні допомоги лікарням України. Власне така політика завоює прихильність споживачів та збільшить попит.

Наприкінці відзначимо, що карантин в результаті пандемії виявив дійсні недоліки в стретегії та методах просування брендів різних компаній на прикладі ТМ Lipton. Але й також сприяв розвитку та просуванню нової продукції, як у випадку з серією чаїв з екстрактом матча. В умовах вимушених обмежень дуже гостро проявилася потреба в інтеграції зі споживачем, стало зрозуміло, що класичні підходи до просування бренду дещо застарілі і вимагають інноваційних рішень та нововведень.

Список використаних джерел:

1. Нова реальність для брендів після пандемії COVID-19 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.sbr.in.ua/?p=5007.

2. Офіційна сторінка ТМ Lipton в соціальній мережі Facebook[Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.facebook.com/pg/liptonukraine/posts/?ref=page_internal.

3. Офіційний сайт ТМ Lipton [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.lipton.com/ua/%D0%BD%D0%B0%D1%88-%D1%87%D0%B0%D0%B9.html



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ
30.05.2020 13:06
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
30.05.2020 12:59
РОЛЬ ВНУТРІШНІХ КОМУНІКАЦІЙ В ПРОЦЕСІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
28.05.2020 18:09
THE IMPORTANCE OF THE INFORMATION SYSTEM IN MODERN ENTERPRISE MANAGEMENT
28.05.2020 18:00
WAYS TO INCREASE THE COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE
26.05.2020 18:09
МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ САЙТА
26.05.2020 18:01
НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS?
20.05.2020 19:12
DEFINITION OF ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC MECHANISM IN CHANGE MANAGMENT
14.05.2020 15:42
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
14.05.2020 15:36




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.859 сек. / Mysql: 1570 (0.76 сек.)