В наслідок пандемії коронавірусу COVID-19 в Україні знизилася ділова активність, а отже управління брендами вимагає зміни стратегії.
Як зазначає Т. Кравченко в одній зі своїх статей: процедура просування брендів на українському ринку в умовах пандемії зустрінеться з певними проблемами, які вимагають зміни стратегії просування бренду, а саме: споживачі почнуть економити та більш ретельно планувати свої покупки, що автоматично призводить до зменшення незапланованих покупок; доступність продукції відіграватиме важливу роль в житті бренду; політика бренду стосовно ситуації з пандемією: те, які заходи безпеки вони запровадять, як дотримуватимуться їх [1].
В умовах пандемії стратегія просування бренду чаю Lipton змінилась наступним чином:
1. Були створені та вже включені в асортимент товарів нова серія чаю – чай з екстрактом матча, з екстрактом матча та імбирем, а також з екстрактом матча та м’ятою. Також активно позиціонуються чаї з добавками для кращої роботи імунної системи, наприклад чаї з індійськими спеціями, з цедрою цитрусових. Таким чином представники бренду ніби виражають турботу про своїх клієнтів, що позитивно впливає продажі.
2. Просування бренду та робота компанії повністю перейшла на дистанційну форму роботи. На своїй сторінці в соціальній мережі Facebook представники бренду проводять активну розкрутку нових серій чаю, публікуються відеоролики та пости з різними рецептами гарячих корисних напоїв, які може зробити споживач придбавши продукцію, проводяться різноманітні розіграші та акції [2]. Така взаємодія зі споживачем формує довірливе ставлення до продукції бренду.
3. Доступність продукції є ключовим критерієм в ролі бренда в житті споживача. З цим у ТМ Lipton є певні проблеми, адже якщо споживач побоюється відвідувати супермаркети, мегамаркети та інші торгові точки, де він міг би придбати продукцію ТМ Lipton, то щоб замовити потрібний чай через інтернет - споживача чекатимуть труднощі, оскільки напряму через офіційний сайт ТМ Lipton придбати продукцію він не зможе [3]. Такі незручності з онлайн обслуговуванням можуть призвести до втрати аудиторії.
4. Непоганою рекламою в умовах пандемії стали благодійні гуманітарні допомоги лікарням України. Власне така політика завоює прихильність споживачів та збільшить попит.
Наприкінці відзначимо, що карантин в результаті пандемії виявив дійсні недоліки в стретегії та методах просування брендів різних компаній на прикладі ТМ Lipton. Але й також сприяв розвитку та просуванню нової продукції, як у випадку з серією чаїв з екстрактом матча. В умовах вимушених обмежень дуже гостро проявилася потреба в інтеграції зі споживачем, стало зрозуміло, що класичні підходи до просування бренду дещо застарілі і вимагають інноваційних рішень та нововведень.
Список використаних джерел:
1. Нова реальність для брендів після пандемії COVID-19 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.sbr.in.ua/?p=5007.
2. Офіційна сторінка ТМ Lipton в соціальній мережі Facebook[Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.facebook.com/pg/liptonukraine/posts/?ref=page_internal.
3. Офіційний сайт ТМ Lipton [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.lipton.com/ua/%D0%BD%D0%B0%D1%88-%D1%87%D0%B0%D0%B9.html
|