:: ECONOMY :: НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS? :: ECONOMY :: НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS?
:: ECONOMY :: НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS?
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS?

 
20.05.2020 19:12
Автор: Кандагура Катерина Сергіївна, кандидат наук з державного управління, доцент, Київський національний торговельно-економічний університет; Трунова Валерія Дмитрівна, студентка факультету торгівлі та маркетингу, Київський національний торговельно-економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Час – найцінніший ресурс людини, а вміння розпоряджатися часом – вміння яке робить людину, в очах керівника, кращим працівником, порівняно до тих, що не мають навичок тайм – менеджменту.

Питанню тайм – менеджменту присвячені дослідження таких авторів: Н. Алюшина, А. Гаврилюк, Х. Плецан, С. Прентіс, Б. Трейсі, Н. Черненко та ін.

Тайм – менеджмент - це техніка управління часом, яка включає в себе правила і принципи, що допомагають людині правильно організувати свій час і досягти максимальної ефективності в будь-якій справі [1]. Дослівно термін «time management» перекладається з англійської як «управління часом».

Тайм – менеджмент базується на таких принципах, як:

- поставлення правильної мети – дозволяє сфокусуватися на одній справі, але вона має бути досяжною та реальною;

- мотивація – бажання зекономити час та задовольнити першочергові потреби;

- результативність – ця техніка допомагає за коротший час зробити більше справ, за умов правильного розподілення та використання часу [1].

Також навички тайм-менеджменту допоможуть подолати складнощі, що заважають своєчасному виконанню завдань, такі як:

Прокрастинація – бажання відкласти важливі справи та заходи на потім, тяжіння до справ, що приносять більше задоволення або швидший результат. 

Перфекціонізм – постійне невдоволення досягнутими результатами через прагнення досконалості.

Згідно правил тайм-менеджменту, ефективність збільшується не за рахунок швидкості чи більшого обсягу робіт. Результативність зростає завдяки звільненню від дрібних, неважливих справ, розмежуванню особистого та робочого, усунення хронофагів – об’єктів, що відволікають від основної діяльності.

Тайм – менеджмент існує двох видів:

1. Корпоративний – існує на підприємствах, і полягає у розподіленні, керівниками, завдань в команді та встановленні строків їх виконання, а основне завдання – ефективне та раціональне використання часу кожним працівником.

2. Особистий – стосується конкретної людини, її професійної діяльності, саморозвитку та самовдосконалення, особистого часу тощо.

Багато дослідників, зокрема Г. Архангельський та А. Гаврилюк, вважають, що ефективний корпоративний тайм – менеджмент будується у вигляді певної піраміди (рис. 1) [2].




Отже, для ефективної побудови корпоративного тайм – менеджменту бажано, щоб більшість працівників володіли цією навичкою.

Для цього можна проводити навчання працівників, влаштовувати для них певні курси або лекції, спеціальні зустрічі з фахівцями, або можна набирати нових працівників, що володіють особистим тайм – менеджментом.

Ефективними методами планування є такі інструменти:

- ABCDE- розподіл справ на групи важливості;

- SMART- формулювання цілі та розподіл її на дрібніші завдання;

- Матриця Ейзенхауера- сортування справ по категоріям важливості та терміновості;

- Принцип Парето- «Приблизно 80% результатів приносить 20% зусиль»

- Діаграма Ганта- метод передбачає візуальне відображення справ у вигляді календаря з вказанням крайніх термінів тривалості та порядку виконання;

- Метод «помідора» (Pomodoro) - максимальна концентрація уваги на короткий період для виконання конкретної задачі.

В сучасному світі багато часу приділяється навичкам майбутніх працівників і в резюме та при співбесіді HR обов’язково визначають ваші навички та вміння, які зараз поділяються на два типи - soft та hard skills (українською – м’які та жорсткі навички).

Однак, до яких навичок та чи відноситься до цього розподілення саме тайм – менеджмент?

Для початку, soft skills – навички, що пов’язані з особистими навичками людини. До цього відноситься: комунікабельність, стресостійкість, вміння постійно навчатися тощо.

Hard skills – навички, що пов’язані з професійними вміннями та знаннями людини. До них відноситься: знання іноземної мови, вміння керувати автомобілем тощо.

Різниця між цими видами навичок наведена у таблиці 1.




Тайм – менеджменту навчаються самостійно або проходячи спеціальні курси, існують спеціальні підходи, практикуми для набуття цієї навички – саме тому визначити яка це навичка – soft або hard складно.

Але більшість фахівців вважають, що навички тайме – менеджменту - soft skills, через низку факторів:

- освоєння цього навику, здебільшого, залежить від емоційної складової людини;

- навички тайм – менеджменту проявляються лише у практичній діяльності;

- легко змінюються та корегуються;

- існують лише загальні підходи до тайм – менеджменту, які корегуються під конкретну особу тощо. 

Отже, навички тайм – менеджменту є невідкладними складовими сучасної людини, а особливо ціняться роботодавцями. Успішний корпоративний тайм – менеджмент будується тільки на особистому тайм – менеджменті кожного працівника компанії. Тому при наймі на роботу, роботодавці звертають увагу на наявність цих навичок у майбутніх робітників. Але, фахівці, однозначно не встановили до якого виду навичок soft (м’яких) або hard (твердих) відноситься тайм - менеджмент. За результатами проведеного дослідження встановлено, що хоча й цим навичкам можна навчитися та для цього розроблені спеціальні курси, література, але вона є soft skills (м‘якою навчикою). До м’яких навичок тайм – менеджмент можна віднести через наступні фактори:

- ці навички легко змінюються;

- потребують конкретної ситуації для примінення;

- повільно засвоюються тощо.

Список використаних джерел:

1. Ефективне використання робочого часу – Режим доступу: https://kadrhelp.com.ua/efektyvne-vykorystannya-robochogo-chasu

2. УДК 334:005 - Тайм – менеджмент як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства – Буняк Н. М. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/journal/14_ukr/39.pdf

3. Что такое hard и soft skills? В чем разница? Что важнее? – Режим доступу: https://proforientator.ru/publications/articles/chto-takoe-hard-i-soft-skills-v-chem-raznitsa-chto-vazhnee.html https://enjoy-job.ru/edu/business-edu/chto-takoe-hard-soft-skills/

4. Что такое hard и soft skills – Режим доступу: https://enjoy-job.ru/edu/business-edu/chto-takoe-hard-soft-skills/

5. Тайм-менеджмент. Базові правила – Режим доступу: https://bogushtime.com/blog/taym-menedzhment-bazovi-pravila



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ
30.05.2020 13:06
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
30.05.2020 12:59
РОЛЬ ВНУТРІШНІХ КОМУНІКАЦІЙ В ПРОЦЕСІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
28.05.2020 18:09
ЖИТТЯ БРЕНДУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ НА ПРИКЛАДІ ТМ LIPTON
28.05.2020 18:04
THE IMPORTANCE OF THE INFORMATION SYSTEM IN MODERN ENTERPRISE MANAGEMENT
28.05.2020 18:00
WAYS TO INCREASE THE COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE
26.05.2020 18:09
МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ САЙТА
26.05.2020 18:01
DEFINITION OF ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC MECHANISM IN CHANGE MANAGMENT
14.05.2020 15:42
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
14.05.2020 15:36




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.239 сек. / Mysql: 1570 (0.186 сек.)