:: ECONOMY :: ОБ’ЄКТИВНА НЕОБХІДНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНО ОБРУНТОВАНИХ ВИТРАТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: ОБ’ЄКТИВНА НЕОБХІДНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНО ОБРУНТОВАНИХ ВИТРАТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: ОБ’ЄКТИВНА НЕОБХІДНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНО ОБРУНТОВАНИХ ВИТРАТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОБ’ЄКТИВНА НЕОБХІДНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНО ОБРУНТОВАНИХ ВИТРАТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

 
30.04.2020 13:24
Автор: Овруцька Віталіна Володимирівна, аспірант кафедри економіки, маркетингу та бізнес адміністрування, Державний університет інфраструктури та технологій, м. Київ, Україна
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

При побудові концептуального підходу до управління витратами підприємств залізничного транспорту слід також врахувати масштаб функціонування найбільшої організаційної структури в країні, специфічний характер продукції, що випускається, і глибину реформ, що на даному етапі відбуваються у галузі, при цьому особливу увагу слід приділити нестабільності ринку, безлічі нових директивних рішень і законодавчих актів, зменшенню внутрішніх ресурсів і зростанню агресивності зовнішнього середовища, особливо у фінансовій сфері. 

Тобто використання принципів та методів стратегічного управління в процесі управління витратами, особливо на етапі реформування галузі, сприятиме перетворенню залізничного транспорту з чинника можливого ризику обмеження зростання вітчизняної економіки в джерело її стійкого розвитку. Саме тому, процес управління витратами повинен бути побудований на комплексі концепцій управління витратами. 

В якості базової концепції управління витратами слід прийняти концепцію стратегічного управління, а забезпечуючими слід вважати концепції target-costing та kaizen-costing. 

Для забезпечення ефективності та дієвості запропонованого концептуального підходу до управління витратами підприємств залізничного транспорту вважаємо за доцільне: 

- виділення центрів відповідальності, тобто визначення структур, що впливають на формування доданої вартості, в цілях ранжування їх за значимістю на основі використання ланцюжка цінностей; 

- обґрунтування цільової собівартості, виходячи з стратегічних пріоритетів залізничного транспорту та його стану, а також розміру ресурсів (вважаємо доцільним застосування методів targetcosting і kaizen-costing); 

- формування тактичних дій в рамках управління витратами з метою створення конкурентної переваги; 

- визначення комплексу тактичних інструментів стратегічного управління витратами, адекватних обраної стратегії. 

Останні два положення запропонованого концептуального підходу до управління витратами підприємств залізничного транспорту слід виконувати на рівні структурних підрозділів залізниць. Слід відмітити, що на тактичному рівні управління витратами обов’язковою є розробка критеріального підходу до оцінки витрат.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МІСЦЕ ТА РОЛЬ ДОМОГОСПОДАРСТВ В НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ
22.04.2020 14:40
ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ
09.04.2020 17:28
НЕОБХІДНІСТЬ ПІДВИЩЕННІ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ
06.04.2020 12:23




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.283 сек. / Mysql: 1570 (0.225 сек.)