:: ECONOMY :: ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА :: ECONOMY :: ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА
:: ECONOMY :: ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА

 
26.03.2020 17:17
Автор: Герасименко Юлія Сергіївна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва, м. Харків, Україна
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]

Протягом останніх п’яти років загальна площа органічних сільськогосподарських земель зросла в Україні в 1,5 рази, а експорт органічної продукції в 2017 році в грошовому вимірі перевищив $90 млн. За оцінками експертів, темпи розвитку органічного виробництва в Україні в 5,5 рази вище, ніж у Європі та в 4,9 рази – ніж у світі.

За офіційною статистикою Україна посідає 11-те місце серед європейських країн за загальною площею сільськогосподарських угідь, сертифікованих як органічні. Але при цьому органічні землі займають менше 1% з 42,7 млн га сільськогосподарських земель в Україні.

З усього обсягу продажів органіки 90% припадають на експорт і лише 10% – на внутрішній ринок. Загалом в Україні виробляється понад 400 найменувань органічної продукції. Найбільше її купують Нідерланди, Німеччина і Великобританія, але загалом українську органіку «беруть» більш ніж 40 країн.

Основними органічними експортними товарами з України є зернові – кукурудза, пшениця, ячмінь, олійні - соняшник, бобові, дикорослі ягоди, гриби, горіхи і трави. За даними швейцарсько-українського проекту «Розвиток органічного ринку в Україні» Дослідного інституту органічного сільського господарства (FiBL), у 2017 році органічний експорт з України досяг 264 тис. т, а значення органічного експорту становило близько $90 млн.

Вперше з України експортували органічний мед в 2017 році, а вже наступного року обсяги становили 300 тонн. Обсяг експортованої замороженої малини також значно зріс за останні 3 роки і торік досяг понад 400 тонн. З'явився перший український виробник органічного цукру – ТОВ «Дедденс Агро», який став основним на європейському ринку органічного цукру з обсягом виробництва понад 800 тонн.

В FiBL відмічають, що все більше українських операторів мають намір продати не тільки сировину, але й перероблені продукти. Наприклад, у 2018 році значно збільшився експорт органічної соняшникової олії [1].

Відносно основних етапів розвитку органічного руху в Україні, то виділяються наступні:

• 1994 – Зареєстровано Міжнародну благодійну організацію «Інформаційний центр «Зелене досьє»;

• 1996 – Зареєстровано перше органічне підприємство – ПП “Агроекологія”;

• 1997 – Підписано договір між урядами України та Швейцарії щодо технічної та фінансової співпраці;

• 2003 – Вийшло в світ перше в Україні документальне відео про органічне виробництво;

• 2004 – Зареєстровано Асоціацію учасників біовиробництва «БІОЛан Україна»;

• 2005 – Зареєстровано Федерацію органічного руху України;

• 2007 – Зареєстровано український орган сертифікації “Органік стандарт”;

• 2007 – Перша органічна продукція українського виробництва з’явилась в торговельних мережах;

• 2008 – Відкриття першого спеціалізованого магазину “Натур Бутік”;

• 2009 – Вперше українська органічна продукція презентована на БіоФах;

• 2009 – Відбувся перший Всеукраїнський ярмарок органічних продуктів;

• 2011 – Проведено перше суб-регіональне оглядове дослідження «зеленої економіки» для Вірменії, Молдови та України;

• 2013 – Зареєстровано Спілку виробників сертифікованих органічних продуктів «Органічна Україна»;

• 2014 – Набрав чинності Закон «Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини»;

• 2014 – Офіційне відкриття першого Національного павільйону України на БіоФах;

• 2014 – Державна підтримка органічного виробництва вперше закладена в держбюджеті;

• 2015 – Органічне виробництво названо одним з пріоритетних напрямків розвитку АПК;

• 2016 – Запуск органічного порталу OrganicInfo;

• 2016 – Презентовано Державний логотип України для маркування органічних продуктів;

• 2017 – Національний павільйон України на виставці БіоФах вперше представлений заступником міністра Мінагрополітики;

• 2017 – Зареєстровано «Український Органічний Кластер»;

• 2018 – Презентація першого офіційного відеоролику «Organic in Ukraine»;

• 2019 – Україна ввійшла до топ-5 постачальників органічної продукції до ЄС;

• 2019 – Введення в дію Закон України «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції» № 2496, який було прийнято Верховною Радою України 10 липня 2018 року [2].

Cписок використаних джерел:

1. Органічна Україна в інфографіці [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://agroportal.ua/ua/publishing/infografika/organicheskaya-ukraina-v-infografike/.

2. Етапи розвитку органічного виробництва [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://organicinfo.ua/stages/.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА МЕТОДИКИ ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ ОПЕРАЦІЙ У СФЕРІ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ
23.03.2020 17:02




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.153 сек. / Mysql: 1599 (0.117 сек.)