:: ECONOMY :: UPSKILLІNG І RESKILLІNG – ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ МЕРЕЖЕВОГО РІТЕЙЛУ ХХІ СТОЛІТТЯ :: ECONOMY :: UPSKILLІNG І RESKILLІNG – ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ МЕРЕЖЕВОГО РІТЕЙЛУ ХХІ СТОЛІТТЯ
:: ECONOMY :: UPSKILLІNG І RESKILLІNG – ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ МЕРЕЖЕВОГО РІТЕЙЛУ ХХІ СТОЛІТТЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

UPSKILLІNG І RESKILLІNG – ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ МЕРЕЖЕВОГО РІТЕЙЛУ ХХІ СТОЛІТТЯ

 
24.03.2020 15:22
Автор: Леськова Світлана Василівна, викладач кафедри маркетингу і менеджменту, Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Економічна глобалізація і входження України до членів Світової організації торгівлі суттєво вплинули на розвиток вітчизняних роздрібних торговельних мереж (мережевого рітейлу). З метою підвищення конкурентоспроможності на вітчизняному ринку роздрібні торговельні мережі перевагу надають використанню міжнародних стандартів якості в обслуговуванні споживачів. 

Відповідно до ДСТУ ISO 10015:2008 «Управління якістю. Настанови щодо навчання персоналу», який є ідентичним міжнародному стандарту якості ISO 10015:1999 «Quality management. Guidelines for training», зазначено, що важливим внеском у допомозі підприємству досягти своїх цілей у сфері якості, з метою задоволення потреб споживачів, є чітко спланований і систематичний процес навчання персоналу [3].  

Для мережевого рітейлу питання удосконалення компетентності персоналу є дуже актуальним, адже кожен працівник, який безпосередньо бере участь в обслуговуванні споживачів, так, чи інакше, має вплив на їх лояльність до всієї роздрібної торговельної мережі. А для завоювання прихильності споживачів, з метою формування їх лояльності, необхідно, щоб роздрібна торговельна мережа застосовувала клієнтоорієнтований підхід. Клієнтоорієнтованість, як стверджують науковці, – це здатність рітейлу створювати додатковий потік споживачів (клієнтів) і додатковий прибуток завдяки глибокому розумінню і здатності задовольняти потреби споживачів [2, с. 310].

Вимоги споживачів до якості обслуговування щоденно зростають, тому керівництву мережі необхідно дбати про безперервний розвиток персоналу. Процеси діджиталізації, роботизації і впровадження інновацій в роздрібній торгівлі є неминучими в епоху глобалізації і для того, щоб іти в ногу з часом, вітчизняним рітейлерам недостатньо набрати на роботу нових співробітників. Для забезпечення необхідного рівня компетентності персоналу сучасним підприємствам торгівлі необхідно застосовувати такі персонал-технології як reskilling (перенавчання) і upskilling (підвищення кваліфікації) своїх працівників.

Про таку необхідність свідчать дослідження сучасних консалтингових компаній, які показують, що reskilling і upskilling є новою тенденцією ХХІ століття. До прикладу, дослідження американської компанії The Future of Work in America показали, що reskilling на сучасних підприємствах необхідно використовувати в управлінні поряд із такими функціями як управління маркетингом чи фінансами. Це зумовлено тим, що у зв’язку з інноваціями та автоматизацією торговельних процесів у роздрібній торгівлі в недалекому майбутньому такі професії як касири і працівники складу стануть непотрібними. Проте, зросте необхідність у працівниках, які мають навички комунікації зі споживачами, вироблення маркетингової стратегії, ведення електронної комерції, управління роботами тощо [1]. 

Тобто, автоматизувати і роботизувати в торгівлі можна буде прості технологічні операції, але працівники з добре розвиненими soft skills, м’якими навичками, будуть просто необхідні в роздрібній торгівлі, де взаємовідносини зі споживачами відіграють чи не найважливіше значення для забезпечення конкурентоспроможності рітейлу на внутрішньому ринку.

Саме тому великі роздрібні торговельні підприємства вбачають необхідність інвестувати кошти в удосконалення навичок (upskilling), якими володіють працівник (hard skills і soft skills), а також розвиток нових (особливо когнітивних) навичок, які будуть сприяти освоєнню нових технологій, інструментів лідерства, креативності тощо. 

Отже, upskillіng і reskillіng у ХХІ столітті є трендом в управлінні розвитком персоналу мережевого рітейлу, адже завдяки їм підвищується рівень компетентності працівників, їх мотивація до праці, лояльність до підприємства, що, в свою чергу, сприяє підвищенню задоволеності споживачів і конкурентоспроможності роздрібної торговельної мережі на вітчизняному ринку.

Список використаних джерел:

1. Наступает время управленцев – организаторов рескиллинга. Менеджмент Дайджест : Вебсайт. URL: http://www.management.com.ua (дата звернення: 20.03.2020).

2. Продан І.О., Резник Ю.І. Клієнтоорієнтований підхід як передумова конкурентоспроможності підприємства. Бізнес Інформ, 2017, № 1. С. 308-313. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_50/ (дата звернення: 20.03.2020).

3. Управління якістю. Настанови щодо навчання персоналу : ДСТУ ISO 10015:2008. – [Чинний від 2009-01-01]. – К. : ДП «УкрНДНЦ», 2011. – 12 с. – (Національні стандарти України).



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ УКРАЇНИ
27.03.2020 14:33
ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ
26.03.2020 14:32
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІСТ
25.03.2020 13:12
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
25.03.2020 13:01
ОГЛЯД СУЧАСНОГО СТАНУ РИНКУ МЕДІАНОСІЇВ УКРАЇНИ
24.03.2020 15:16




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.698 сек. / Mysql: 1570 (0.604 сек.)