:: ECONOMY :: НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ :: ECONOMY :: НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
:: ECONOMY :: НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

 
12.02.2020 18:14
Автор: Зіброва Олена Володимирівна, старший викладач, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
[Секція 9. Економічна наука та освіта;]

Успіхи у становленні соціальної держави визначають для України можливість поступового входження у світове співтовариство, інтеграцію у європейські структури. Але це неможливо без розв'язання проблем бідності та безробіття, формування національної моделі ринку праці, доходів і заробітної плати. В умовах ринкових перетворень, коли кожна людина самостійно приймає рішення про форму участі в економічному процесі та в основному особисто відповідає за своє благополуччя, соціальному захисту населення відводиться особлива роль. Україна не зможе інтегруватися у європейський економічний простір, не забезпечивши для свого населення загальноприйняті норми соціального захисту та добробуту.

Стрижнем соціальної політики є система соціального захисту населення, її формування засновано на диференційованому підході до різних верств населення в залежності від їх працездатності, законодавчому закріпленні економічних, соціальних, правових гарантій, які надаються суспільством з урахуванням міжнародного досвіду [1].

Незважаючи на істотні відмінності в соціально-економічній та політичній ситуації в країнах розвиненої ринкової та перехідної економіки, зарубіжний досвід соціальної політики має певне значення у формуванні ефективної моделі соціального захисту населення України [2]. Цінність цього досвіду полягає у приділенні великої уваги питанням соціальної політики та відпрацюванню оптимальних форм, методів і механізму соціального захисту різних верств населення; профілактичній спрямованості підходів боротьби з бідністю та реальності діючих систем соціального захисту населення; побудові механізму соціального захисту населення з урахуванням системоутворюючого фактора, втіленого у сукупності суспільних цілей та інтересів громадян; реалізації соціальних програм на основі застосування їх належного наукового забезпечення, соціальної експертизи і моніторингу; перенесенні акцентів у вирішенні проблем соціального захисту з центральних державних структур на регіональні, підвищенні ролі недержавних громадських організацій у реформуванні системи соціального захисту населення; використанні в системі соціального захисту найбільш ефективних його форм та методів. 

У сучасний період соціальна орієнтація ринку передбачає включення у його механізм спеціальної системи соціального захисту населення, таким чином, можливими напрямками використання в Україні є досвід соціальної політики країн з розвиненою ринковою та перехідною економіками, що втілений у різних моделях соціального захисту населення, наприклад:

- забезпечення демократичності та прозорості соціального захисту, спрощення процедури надання різних видів соціальної допомоги;

- повне використання кожною людиною своїх прав для звернення за допомогою до відповідних соціальних інститутів;

- перевірка об'єктивності стану рівня життя осіб, сім'ї, соціальне уразливих груп, що звертаються за соціальною допомогою;

- посилення наукової обґрунтованості заходів з соціального захисту та нормативно-правового його забезпечення.

Список використаних джерел:

1. Демчак Р.Є. Вдосконалення соціального захисту населення як об`єкту державного управління в Україні: методологічні підходи.Державне управління: удосконалення та розвиток, 2012. № 5. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=414

2. Реформування соціальної політики в Україні: проблеми та перспективи. В.А. Скуратівський, В.П. Трощинський та ін. Львів: НАДУ, 2012. 368с. URL: http://academy.gov.ua/NMKD/library_nadu/Navch_Posybniky/6c8a65cb-ba64-4b9e-af9c-fef97c8bd307.pdf



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІТ ФІНАНСУВАННЯ ОСВІТИ
24.01.2020 13:04
ЗАСТОСУВАННЯ КОЕФІЦІЄНТА БІВЕРА ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ НЕЗАДОВІЛЬНОЇ СТРУКТУРИ БАЛАНСУ
21.01.2020 16:08
ОПОРНА ШКОЛА ЯК ЕКОНОМІЧНА СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ
20.02.2020 14:13




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.209 сек. / Mysql: 1599 (0.159 сек.)