:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРИКОРДОННОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ З СУСІДНІМИ КРАЇНАМИ-ЧЛЕНАМИ ЄС :: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРИКОРДОННОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ З СУСІДНІМИ КРАЇНАМИ-ЧЛЕНАМИ ЄС
:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРИКОРДОННОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ З СУСІДНІМИ КРАЇНАМИ-ЧЛЕНАМИ ЄС
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРИКОРДОННОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ З СУСІДНІМИ КРАЇНАМИ-ЧЛЕНАМИ ЄС

 
20.12.2019 22:32
Автор: Іванців Романія Ярославівна, студентка економічного факультету, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці, Україна
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;]

Термін «транскордонне співробітництво»  означає встановлення економічних, екологічних, соціальних та інших відносин між суміжними прикордонними територіями сусідніх країн. Важливість такої співпраці полягає у можливості вирішення спільних проблем, зокрема екології, прискорення інтеграційних процесів, попередження стихійних лих тощо. При транскордонному співробітництві активізується людський капітал регіонів, зокрема обмін досвідом, знаннями. Також важливим є те, що підвищується конкурентоспроможність прикордонних територій.

У цьому контексті важливою є проблема розвитку прикордонної інфраструктури. 

Для вирішення цієї проблеми необхідне встановлення тісних економічних, соціальних, культурних та інших відносин між відповідними сусідніми територіями та відповідними органами самоврядування суміжних країн.

В Україні існує низка проблем, зокрема, пов‘язаних з неефективністю виконання обов‘язків органами місцевого самоврядування. Проте, цьому є пояснення: органи місцевого самоврядування, внаслідок невеликого проміжку часу, що пройшов з часу проведення реформ, які надають їм відповідні кошти і повноваження, фізично не встигають вирішити всі проблеми, які виникають на місцевому рівні.

Проблемою розвитку транскордонного співробітництва також є невідповідність європейським стандартам, як в документуванні, так і в проведенні митного оформлення. На відміну від України, в більшості країн ЄС митне оформлення проводиться он-лайн, та документація, необхідна для митного оформлення експортних та імпортних товарів,  в декілька разів менша ніж вимагається в нашій державі [1].

Набагато простішими в митному оформленні є залізничні  пункти пропуску, час на здійснення яких складає приблизно 2-4 години, оскільки здебільшого в таких випадках перевезення здійснюються однією партією і за однією декларацією [2].

Проте, в Україні є і позитивні приклади. Місто Чоп, що знаходиться на кордоні з Угорською республікою, має середню пропускну здатність 3000 автомобілів на добу, і це досить високий показник. Однак цей пункт все одно не в змозі забезпечити пропуск всього потоку автомобілів, що рухається у західному напрямку [2].

Окрім того, є ще проблема у малій кількості пунктів пропуску та в недостатності їхнього технічного забезпечення, а також відсутності ефективних засобів контролю. Все це свідчить про те, що прикордонна інфраструктура України не відповідає європейським вимогам та ці проблеми значно послаблюють конкурентоздатність України  на ринку транзитних перевезень [3].

Для формування розвиненої прикордонної інфраструктури в Україні необхідне збільшення пропускної спроможності діючих пунктів перетину кордону та покращенню їх технічної оснащеності. Також, необхідним є створення відповідних умов для інтеграції систем попередження та ліквідації надзвичайних ситуацій на прикордонних територіях уповноваженими органами сусідніх країн. Це в свою чергу дозволить запобігати стихійним лихам та зменшити їхній згубний вплив.

Розвиток транскордонного співробітництва надасть нові можливості для відповідних регіонів і сприятиме їх відповідністю європейським стандартам, які в свою чергу забезпечать залучення іноземних інвестицій та становлення сильних конкурентних позицій нашої держави.

Список використаних джерел:

1. Індустріальний парк з елементами логістики «Берег-Карпати» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://bereg-karpaty.com. 

2. Захонь – Чоп(Тиса) – пункт пропуска автомобильного сообщения http://ukr-customs.com/entrypoints/zakhon-chop-tisa.

3. Бюджетна та податкова децентралізація – 2015 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://decentralization.gov.ua

________________

Науковий керівник: Шилепницький Павло Іванович, доктор економічних наук, професор, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
20.12.2019 22:24
ОБЛІКОВЕ ЗНАЧЕННЯ ІНКОТЕРМС В ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ
20.12.2019 14:20




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.804 сек. / Mysql: 1570 (0.69 сек.)