:: ECONOMY :: НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН» :: ECONOMY :: НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН»
:: ECONOMY :: НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН»
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН»

 
27.11.2019 16:40
Автор: Сержанова Вікторія Віталіївна, студентка 4 курсу, 5 групи, Київський національний торговельно-економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Нетворкінг - спосіб управління персоналом, комунікацій з людьми, які на основі довірливих відносин, взаємовиручки та взаємообміну інформації можуть ефективно вирішувати бізнес-питання та життєві завдання. Існує три типи нетворкінгу, застосовуваних у бізнесі: операційний, персональний та стратегічний. Операційний передбачає взаємозв’язки з людьми, які потрібні для виконання роботи. Сюди входить співпраця як з колегами, так і з клієнтами, постачальниками. Особистий або персональний тип нетворкінгу – це вид взаємодії в середовищі, яке формується поза роботою, коли людина відвідує певні курси, займається хобі, ходить на цікаві заходи. Цей тип є способом розвитку важливих соціальних навичок для багатьох професіоналів. Стратегічний нетворкінг стосується робочих процесів, головною ціллю є розвиток лідерських якостей. Контакти з керівниками інших підрозділів або зв’язки з управлінцями інших галузей надають можливість обмінюватися ідеями щодо підходів управління персоналом, розробляти нові методи розвитку бізнесу. Інформація, що поступила поза компанією, може ефективно застосовуватись усередині підприємства [3, c. 72].

Компанія, яка вдало застосовує нетворкінг-підхід в управлінні, є акціонерне товариство «Данон». Замість традиційних методів управління французських корпорацій – франкоцентризму, де відносини між працівниками побудовані на основі формалізму та бюрократії, де є чіткий поділ на керівників та підлеглих, «Данон» запровадила програму децентралізації та нетворкінгу “Go deeper, go wider, go richer”, аби працівники могли спільно та ефективно вирішувати певні бізнес-кейси і кожен працівник брав участь у прийнятті рішень компанії. Перша складова, “Go deeper”, включає взаємовідносини між працівниками незалежно від посади; “Go wider” означає контакти з постачальниками та клієнтами; “Go richer” є об’єднання перших двох етапів при запровадженні інновацій для ефективного обміну досвідом та знаннями між всіма вище перерахованими учасниками та недопущення помилок минулого. Позитивні результати та проблеми програми показані в табл. 1.




Для ефективного запровадження програми, існують способи передачі та обміну інформації в «Данон» як між різними департаментами, так і різними регіонами. Перш за все, це тренінги та курси для всіх бажаючих працівників. На сьогодні існує «Данон Академія», там за рік проходять 10 міжнародних конференцій. Кампуси та центри проведення знаходяться в Мехіко та Джакарті, де на щорічних заходах збираються 20-30 тисяч представників компанії. Окрім локальних та міжнародних курсів, існує «E-learning», що здійснюється на загальній інтернет-платформі «Campus 2.0». Також були створені Данон-інститути, діяльність яких спрямована перш за все не на отримання виручки, а на дослідження та розробку здорового харчування, яке не шкодить навколишньому середовищу. Їхні центри представлені в 15 країнах, де збираються більше 2000 експертів [4]. 

Для отримання результативності програми існують методи мотивації залучення у нетворкінг-процес в «Данон»: стимулювання різними бонусами та грошовою нагородою за найкращі пропозиції та інновації для вирішення бізнес-питань; накопичення балів за онлайн-допомогу або пораду, які можна обміняти на додаткові години відпустки; подарунки; відведення додаткового часу для «кофе-брейків» та відповідного облаштування, коли працівники з різних департаментів можуть комунікувати в невимушеній обстановці; cтворення плану стратегічних цілей в нетворкінг-процесі кожного працівника та отримання зворотнього зв’язку від керівництва [2].

Таким чином, транснаціональна корпорація цінує своїх працівників, бере до уваги кожну ініціативу та думку і намагається залучати працівників до управління. У 2019 році було запропоновано 100000 працівникам взяти безпосередню участь у долі майбутнього компанії. Тоді вище керівництво подарувало по акції кожному з них. Були створені анкети з пропозиціями щодо випуску нових асортиментних позицій, однак через дуже велику кількість нових акціонерів було вирішено обрати лідерів команд, які щороку збираються на конференціях та обговорюють проблемні питання як регіонального рівня, так і глобального [1]. Саме за рахунок такої політики «Данон» вже 100 років займає одну з найбільших часток ринку молочної продукції.

Список використаних джерел:

1. Werber C. What happens when you ask 100,000 employees to help run a multinational company [Електронний ресурс] / Cassie Werber. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://qz.com/work/1618038/danone-asked-100000-employees-to-help-run-a-multinational-company/.

2. Danone case study HBR [Електронний ресурс] / [C. Beumer, N. Bruno, E. Busch та ін.] – Режим доступу до ресурсу: https://www.academia.edu/32437759/Danone_case_study_HBR. 

3. Ibarra H. Working Identity: Unconventional Strategies for Reinventing Your Career / Herminia Ibarra. – Brighton: Harvard Business, 2004. – 224 с.

4. Danone Academy [Електронний ресурс]. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: https://issuu.com/danoneacademy.

________________

Науковий керівник: Гринюк Наталія Андріївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри світової економіки, Київський національний торговельно-економічний університет



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ
29.11.2019 12:07
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ
29.11.2019 11:46
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
29.11.2019 11:42
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
28.11.2019 09:27
МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ
27.11.2019 14:58
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
27.11.2019 09:54
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
26.11.2019 19:47
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА
26.11.2019 19:30
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇЇ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ»
26.11.2019 10:10
ОГЛЯД УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ПОСЛУГ ПО РОЗРОБЛЕННЮ ІНТЕР'ЄРА
26.11.2019 09:45




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.258 сек. / Mysql: 1599 (0.206 сек.)