:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ :: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ

 
27.11.2019 09:54
Автор: Жаворонкова Катерина Юріївна, студентка гр. 667мг, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Боротьба серед виробників і продавців за увагу споживача призвела до швидкого розвитку інструментів маркетингу. 

Поняття іміджу було завжди актуально. Дослідження показують, що в більшості випадків споживачі купують не сам продукт, а його образ успішності, що склався у свідомості – тобто сам імідж. Імідж – це сукупність думок і уявлень про продукт і його виробника, які формуються під впливом засобів масової інформації.  

Одним з фундаментів розвитку ринкової економіки є поняття конкуренції. На сьогоднішній день будь-яка фірма, яка прагне успіху, ставить в якості мети формування у свідомості свого споживача позитивного іміджу і, як наслідок, лояльності. Імідж складається з багатьох складових, таких як якість продукції (послуги), професіоналізм персоналу компанії, унікальний фірмовий стиль, ведення рекламних кампаній. На сьогоднішній день велику роль при формуванні іміджу відіграє діяльність компанії в мережі Інтернет.

Інтернет-маркетинг спрямований на організацію функцій по створенню, просуванню і наданню товарів і послуг споживачам за допомогою мережі Інтернет. Він містить в собі цілий ряд комплексних заходів, спрямованих на вивчення і задоволення потреб цільових аудиторій за допомогою активної реклами. Основними видами дієвого маркетингу в Інтернеті є:

- прямий маркетинг (організація розсилок, індивідуальних листів, дискусійних листів);

- пошукова оптимізація (обмін посиланнями, партнерські програми);

- медійна реклама (відео-ролики, web-конференції);

- контекстна реклама (новини сервера, реклама на дошках оголошень);

- просування в соціальних мережах.

У зв'язку з масовим переходом суспільства в Інтернет-простір і розвитком інтернет-маркетингу, у компаній є гостра потреба у грамотному формуванні іміджу. Інтернет вже давно став одним з основних джерел отримання інформації як про окремо взяту людину, так і про компанію, товар або послугу. Для компанії розвиток інтернет-простору – це спрощення збуту продукту і можливість спілкування безпосередньо зі споживачем без посередників. 

Для того, щоб рекламна кампанія, яка розрахована на інтернет-просування, виявилася успішною, необхідно добре розбиратися в специфіці національного інтернет-маркетингу. Компанія Google провела збір статистичної інформації, яка демонструє, як і для чого українці використовують інтернет-технології.  

1. Для чого використовують Інтернет:

- 43 % для пошуку інформації;

- 42 % для серфінгу соціальних мережах;

- 32 % для перегляду онлайн-відео.

2. Як люди вперше дізнаються про продукт (послугу):

- 39 % з минулого досвіду;

- 20 % з рекомендацій знайомих;

- 19 % з цілеспрямованого пошуку;

- 13 % з реклами.

3. Звідки дізнаються про продукт (послугу):

- 36% з онлайн-реклами;

- 29% з телевізійної реклами;

- 12% з зовнішньої реклами;

- 4% з журналів/газет;

- 2% з радіореклами. 

Правильно сформований інтернет-імідж здатний закріпити за компанією бажаний, а головне впізнаваний образ, а також виступати гарантом надійності. Інтернет-імідж починається з візуалізації компанії, роботи над графічними складовими, створенням сайту і офіційних акаунтів в соціальних мережах. 

Таким чином, підтримання позитивного іміджу компанії в Інтернеті достатнього важкий процес, від якого залежить конкурентоспроможність компанії в цілому. Проте, громадська думка в кінцевому підсумку буде залежати від якості продукції або надаваних послуг, рівнем обслуговування. Саме тому, працюючи над позитивним іміджем компанії в Інтернеті, не варто забувати, що ключовим фактором успіху будь-якої фірми є її чесність по відношенню до клієнтів і партнерів.

Список використаних джерел:

1. Алешина И.В. Корпоративный имидж: стратегический аспект [Електроний ресурс] / И.В. Алешина. – Режим доступу: http://www.cfin.ru/press/marketing/1998-1/04.shtml.

2. Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетологов / И. Алешина. – М.: ИНФРА-М, 2007.

3. Атаманська К. І. Теоретичні аспекти поняття іміджу в наукових дослідженнях/ К.І. Атаманська. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/.../cgiirbis_64.exe?.. 

4. Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник / Л.В. Балабанова. - ДонДУЕТ. - Донецьк, 2002. 

5. Балабанова Л.В., Савельєва К.В. Паблік рилейшнз: Навч. посіб. - К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008.

6. Блажнов Е.А. Паблик рилейшнз: Приглашение в мир цивилизованных рыночных и общественных отношений: учебное пособие / Е.А. Блажнов. – М.: ИМА-пресс, 2004. 

7. Бодуан Ж.-П. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство / Пер. с фр. - М.: «Имидж-Контакт»: ИНФА, 2001. 

8. Бурцева Т. Исследование корпоративного имиджа / Т. Бурцева, Н. Миронова // Маркетинг. – 2008.

________________

Науковий керівник: Мельніков Сергій Михайлович, доцент кафедри економіки та маркетингу, кандидат технічних наук, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ
29.11.2019 12:07
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ
29.11.2019 11:46
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
29.11.2019 11:42
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
28.11.2019 09:27
НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН»
27.11.2019 16:40
МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ
27.11.2019 14:58
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
26.11.2019 19:47
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА
26.11.2019 19:30
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇЇ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ»
26.11.2019 10:10
ОГЛЯД УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ПОСЛУГ ПО РОЗРОБЛЕННЮ ІНТЕР'ЄРА
26.11.2019 09:45




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.860 сек. / Mysql: 1570 (0.76 сек.)