:: ECONOMY :: УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

 
18.11.2019 09:08
Автор: Пістун Мар’яна Михайлівна, бакалавр, Тернопільський національний економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Стаття присвячена актуальній проблемі вдосконалення рекламної діяльності сучасних підприємств. Метою роботи є визначення сутності, проблем та методів дослідження рекламної діяльності в компанії. У роботі використані такі методи, як опис, спостереження, аналіз і синтез, вивчення літературних джерел та ін. 

Зазвичай, просування товарів і послуг тісно пов'язується з такою діяльністю, як маркетинг. Завдяки заходам з просування відбуваються серйозні впливи на долю товарів і послуг на відповідному ринку. Зараз в українських фірмах оперативно створюються структурні підрозділи з піару чи реклами, в числі завдань яких - оптимальне медіапланування і проведення рекламних кампаній.

Реклама - напрямок в маркетингових комунікаціях, в рамках якої виробляється оплачене відомим спонсором поширення неправдивих персоналізованої інформації, з метою привернення уваги до об'єкта рекламування, формування або підтримання інтересу до нього. Управління рекламною діяльністю, медіапланування, розробка та впровадження рекламної

кампанії є найважливішою частиною маркетингової діяльності підприємств.

Система маркетингових комунікацій по просуванню товарів і послуг покликана не тільки допомогти підприємствам продати свою продукцію в умовах жорсткої конкуренції, але і сформувати свій імідж в позитивному напрямку. Саме комунікації допоможуть підприємству забезпечити взаємозв'язок з клієнтом, сформувати атмосферу взаємовигідного співробітництва.

Для ефективного формування та розвитку системи просування товарів і послуг підприємства/організації, необхідно ефективно використовувати інструменти маркетингових комунікацій для просування товарів і послуг.

Маркетологи рекомендують задіяти багато засобів маркетингових комунікацій, але в силу обмеженості бюджетів компанії часто користуються

тільки основними [3; 12]. З них реклама - один з найстаріших і найпотужніших

інструментів просування товарів і послуг для залучення потенційних клієнтів.

Зазвичай спрямована на велику групу людей, однак такий підхід діє тільки в випадку, якщо рекламується товар масового попиту. В інших випадках рекомендується проводити рекламні кампанії в засобах масової інформації, інтернет-кампанії з грамотними налаштуваннями маркетингу на цільову аудиторію. Даний вид засобів комунікацій не так ефективний без підтримки інших, таких як, стимулювання збуту, PR, прямий маркетинг - інтерактивна система, що створює додаткові зручності при виборі або купівлі продукції.

В умовах нестабільної ринкової кон'юнктури і розвитку інтернет-технологій роль інтернет-реклами значно зростає з огляду на її здатності знижувати загальні витрати на рекламу, швидко адаптуватися до потреб ринку, цільової спрямованості в поєднанні з масовістю переглядів. У сучасному світі в епоху підвищеного інтересу до маркетингу, застосування інтегрованих маркетингових комунікацій та інструментів інтернет-реклами набуває особливого значення. Такі інструменти реалізують в комплексі управлінських рішень, які аналізують тенденції розвитку динаміки попиту на ринку, оцінки впливу зовнішнього середовища, формування стратегії комунікацій та комунікаційної політики [4; 21].

Управління рекламною діяльністю також передбачає регулювання ринкової стійкості компанії і підвищення конкурентоспроможності шляхом впровадження ефективної маркетингової комунікаційної політики, за рахунок якої досягаються максимально можливі результати комерційної діяльності компанії шляхом моделювання поведінки споживачів, залучення нових споживачів і формування купівельної лояльності. Все це сприяє підвищенню економічної ефективності діяльності підприємства і забезпечує зростання виручки, збільшення частки ринку, зростання конкурентоспроможності.

Перевага просування підприємства, товарів і послуг в Інтернеті в поширенні даного способу комунікації, передачі інформації і досить-таки лояльною собівартості. Інтернет дійсно щодня відвідується сотнями мільйонів наших громадян, а також жителями практично усіх країн світу, адже інформаційна павутина глобальна, вона не має географічних, міждержавних

бар'єрів. Співвідношення ціни та ефективності реклами тут на оптимальному рівні. Інтернет-реклама за підсумками 2018р. займає 21% від обсягу ринку реклами в країні.

За обсягом вона поступається лише такого сегменту, як телебачення, у якого 159,8 млрд.грн. За підсумками 2018р. приріст обсягу реклами на телебачення склав всього 2%, що нижче рівня інфляції в країні [1; 15].

На думку експертів, основною причиною вибухових темпів зростання ринку є зростання аудиторії мережі інтернет. При цьому, потенціал зростання інтернет-рекламного ринку за рахунок прискореного зростання аудиторії майже вже вичерпано, а при існуючому кризі і стагнації економіки рекламодавці, які оперують великими бюджетами, вважають за краще переводити їх в телевізійну рекламу, через що падає сегмент реклами медійної [2; 26].

Необхідно ефективне управління рекламною діяльністю за допомогою сучасних інтернет-технологій реклами: контекстної реклами, соціальних мереж та ін.

Вивчення ефективності реклами - одне з важливих і перспективних напрямків  сучасного маркетингу. Методи дослідження рекламних послань постійно удосконалюються, однак точно виміряти їх ефективність досить складно. Виною тому - відсутність єдиної впорядкованої класифікації існуючих підходів і плутанина в термінах, запозичених із зарубіжної маркетингової літератури.

Дослідження в рекламі проводяться з метою підвищення ефективності рекламних заходів. Основні завдання, які вирішують дослідження в рекламній діяльності компанії, представлені нижче:

- оцінка і розрахунок ефективності проведення рекламної кампанії;

- позначення основних характеристик носіїв реклами для вибору тих, які найповніше відповідають цілям просування продукції;

- вимірювання основних показників медіаканала;

- тестування ідеї або концепції самої реклами.

Виділяють наступні етапи процесу проведення досліджень в рекламі [3; 13]:

- формулювання проблеми і постановка цілей дослідження вибір джерел;

- рекламної інформації;

- проведення рекламного дослідження;

- аналіз даних, висновки та рекомендації.

На першому етапі необхідно чітко сформулювати проблему і визначити цілі дослідження. Метою рекламних досліджень може бути отримання відомостей про зміст і концепції реклами, про ідеї, на яких засновано рекламне повідомлення, визначення оптимальних медіаканалів і медіаносіїв і т.д. Другий етап дослідження в рекламі - це вибір джерел інформації. Будь-яке дослідження починається з вивчення вторинної інформації, яка була зібрана раніше для певних цілей. 

Основною перевагою вторинних даних є їх доступність і низька вартість отримання. Але ця інформація не завжди відповідає поставленим цілям дослідження, або її недостатньо для вирішення проблеми, тому слід приступати до збору первинної інформації. Головне гідність первинних даних - це достовірність інформації, але на відміну від вторинних джерел, вимагає значних вкладень трудових і матеріальних ресурсів.

Безпосередньо проведення рекламного дослідження здійснюється на третьому етапі. Дослідники визначаються з методами збору даних, розраховують обсяг вибірки, складають кошторис витрат. Після отримання всієї необхідної інформації необхідно її узагальнити і проаналізувати. Далі дослідник робить висновки, розробляє рекомендації та складає загальний звіт про виконану роботу. Звіт надається керівництву компанії або безпосередньо замовнику дослідження.

Підводячи підсумки необхідно зазначити, що дійсно реклама - це потужний і безперебійно працюючий інструмент, який здатний виконати колосальну кількість поставлених перед ним завдань над вдосконаленням реклами працюють творчі люди, які перебувають у вічному пошуку нових ідей, а також новітні технології, машини та інше обладнання. 

Внаслідок споживач отримує повідомлення про рекламований товар або послугу, починає активно їх купувати, тим самим збільшуючи прибуток виробнику. І мережа інтернет - це найбільш перспективне поле для вдосконалення рекламних і маркетингових комунікацій організації.

Список використаних джерел:

1. Авдеев С.А. Реклама в помощь бизнесу / Корреспондент. 2019. №3. с. 14–17. 

2. Васнев С.А. Реклама в современной деятельности предприятий / Экономика. 2017. №12. с. 25–32. 

3. Гавриленко А.Ю. Как повысить эффективность рекламы? / Молот. 2017. №19. с. 12– 14.

4. Ореховский П.В. Повышение эффективности рекламной деятельности / Общество и экономика. 2017. №9. с. 20–24. 

5. Панюшкин С.С. Оценка эффективности системы маркетинга и рекламы на предприятиях / 2017. № 8. с. 15–24. 

________________

Науковий керівник: Хрупович Світлана Євгенівна; кандидат економічних наук, доцент, Тернопільський національний економічний університет



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ
29.11.2019 12:07
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ
29.11.2019 11:46
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
29.11.2019 11:42
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
28.11.2019 09:27
НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН»
27.11.2019 16:40
МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ
27.11.2019 14:58
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
27.11.2019 09:54
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
26.11.2019 19:47
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА
26.11.2019 19:30
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇЇ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ»
26.11.2019 10:10




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.472 сек. / Mysql: 1570 (0.366 сек.)