Покоління нового тисячоліття (т.з. millennial shoppers ‒ мілленіали, ті що народилися після 1981 року), люди у віці від 16 до 37, без сумніву, сьогодні є одними з найбільш цінних і затребуваних таргет-груп. Попри те, що ця група складає усього 27 % від чисельності усього населення земної, вона має потужний споживчий потенціал, оскільки вже досягла віку купівельної активності. Це покоління не просто зацікавити: мілленіали звикли до новітніх технологій і не стануть чекати, поки певний бізнес матиме змогу вийти на конкурентний рівень в цьому плані. Здійснюючи покупки онлайн, вони обговорюють і оцінюють їх на форумах і в соціальних мережах. Цифрові технології міцно увійшли до життя тисячників в такому молодому віці, що стали невід'ємним атрибутом їх існування. Більше 30% використовують не менше чотири девайси в день і, за середніми підрахунками, перевіряють свій смартфон до 43-х разів на добу. Мілленіалів відрізняє особливий, непрямий стиль шопінгу. Так, 68 % абсолютно індиферентні до рекомендацій знаменитостей або реклами за участю зірок, В 93 % випадків, та або інша річ була куплена за порадою члена сім'ї або друга, а 89 % мілленіалів довіряють рекомендаціям користувачів певних соцмереж більше, ніж рекомендаціям продавців. Що стосується власних відгуків, 59 % діляться своїми враженнями про товар або при позитивному досвіді, або при повному розчаруванні в купівлі. 41 % розповідають про вдале придбання своїм близьким і друзям в соціальних мережах. Перш ніж купити що-небудь, 93% людей покоління Y вивчають огляди на товар/послугу, що цікавить їх, в інтернеті і роблять це, в основному, за допомогою різних мобільних пристроїв, таких як смартфони (52%) і планшети (61 %). 77 % довіряють прочитаному на офіційному сайті бренду, а 93% віддають перевагу анонімним відгукам покупців.
Отже, особливостями маркетингових дій на ринку товарів і послуг для цієї цільової аудиторії являюся наступні:
1. Що б ви не продавали, продавайте це онлайн.
Бути онлайн сьогодні не просто модно. Це ще і по-справжньому вигідно. Згідно з дослідженнями, 40 % чоловіків-мілленіалів допускають, що могли б купувати усе необхідне через інтернет. Серед жінок-мілленіалів цей відсоток трохи нижчий (33 %), але результати говорять самі за себе: представники даної групи досить комфортно почувають себе в середовищі онлайн і готові витрачати там гроші.
2. Оптимізуйте процес купівлі під будь-який пристрій.
Відрізнити мілленіала від представника іншої вікової групи досить легко: згідно з дослідженнями вони не обмежують себе у виборі гаджетів для щоденного використання (30 % з них за день знаходить застосування для 4 і більше різних пристроїв). Звичайно, смартфон являється найбільш популярним девайсом, 52 % опитаних представників описуваної групи активно користуються мобільними пристроями при здійсненні покупок в інтернеті. І тому, необхідно оптимізувати процес купівлі під мобільні пристрої, процес оформлення купівлі також має бути оптимізований під усі види пристроїв.
3. Спрямуйте соціальний тренд в потрібне вам русло.
Важливо розуміти, що ті технології і прийоми, які дають результат з представниками старшого покоління, зараз вже не спрацюють або спрацюють, але з мінімальним ефектом. Приміром, за дослідженням компанії Yahoo! на 68 % мілленіалів реклама товару, в якій бере участь яка-небудь відома особа, вже не дає очікуваного результату.
Мілленіали виявляють високий рівень довіри до рекомендацій і відгуків інших людей (так звані social proof ‒ соціальні докази). Соціальні мережі ‒ це місце, де мілленіали проводять досить багато часу, і той факт, що при виборі того або іншого товару 66% з них керується порадами знайомих і друзів в соціальних медіа, вже нікого не дивує. До того ж 93% мілленіалів вже здійснювали покупки за порадою знайомих, а 89% вірять подібним порадам і рекомендаціям більше, ніж заявам самого бренду. У свою чергу мілленіали і самі готові давати поради і писати подібні рекомендації.
4. Переорієнтовуйте свій контент-маркетинг на мілленіалів.
Контент-маркетинг ‒ це вигідний і дуже ефективний спосіб дати знати мілленіалам про свою компанію і її продукцію. За даними опитувань, 85% мілленіалів, перш ніж стати клієнтами якої-небудь фірми, проводять невелике попереднє дослідження: користувач збирає інформацію про компанію і її товари, знайомиться з відгуками клієнтів і інтернет-оглядами. Та інформація, яка розміщена на офіційному сайті компанії, теж піддається ретельному аналізу. Оптимізація контенту під різні пристрої також важлива.
5. Плануйте заходи по формуванню лояльності до вашої компанії.
Купони на знижку, мабуть, можна віднести до тих небагатьох технологій «старої школи» лояльного маркетингу, які дуже вдало змогли пристосуватися до реалій сучасного бізнесу. Річ у тім, що мілленіали не упускають жодної можливості поторговуватися і заощадити певну суму грошей. Коли ви даєте їм таку можливість, тобто граєте на їх жадібності, то безперечно привертаєте увагу до своєї компанії. Слід зазначити: небагато інтернет-ритейлерів пропонують купони на знижку і проводять акції підвищення лояльності онлайн. Скористайтеся цією можливістю і тоді ви привернете до себе увагу дуже важливої цільової групи.
Список використаних джерел:
1. Єліна О. «Y»-маркетинг: як продати авто мілленіалу / Електронний ресурс. – Режим доступу: https://blog.automoto.ua/millennial_car_buyer
2. Реклама для мілленіалів: як правильно її робити / Електронний ресурс. – Режим доступу: https://blog.tracklam.com/reklama-dlya-milenialiv-yak-pravylno-yiyi-robyty
|