:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ ДЛЯ МІЛЛЕНІАЛІВ :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ ДЛЯ МІЛЛЕНІАЛІВ
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ ДЛЯ МІЛЛЕНІАЛІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ ДЛЯ МІЛЛЕНІАЛІВ

 
13.11.2019 18:48
Автор: Яловега Наталія Іванівна, кандидат економічних наук, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Покоління нового тисячоліття (т.з. millennial shoppers ‒ мілленіали, ті що народилися після 1981 року), люди у віці від 16 до 37, без сумніву, сьогодні є одними з найбільш цінних і затребуваних таргет-груп. Попри те, що ця група складає усього 27 % від чисельності усього населення земної, вона має потужний споживчий потенціал, оскільки вже досягла віку купівельної активності. Це покоління не просто зацікавити: мілленіали звикли до новітніх технологій і не стануть чекати, поки певний бізнес матиме змогу вийти на конкурентний рівень в цьому плані. Здійснюючи покупки онлайн, вони обговорюють і оцінюють їх на форумах і в соціальних мережах. Цифрові технології міцно увійшли до життя тисячників в такому молодому віці, що стали невід'ємним атрибутом їх існування. Більше 30% використовують не менше чотири девайси в день і, за середніми підрахунками, перевіряють свій смартфон до 43-х разів на добу. Мілленіалів відрізняє особливий, непрямий стиль шопінгу. Так, 68 % абсолютно індиферентні до рекомендацій знаменитостей або реклами за участю зірок, В 93 % випадків, та або інша річ була куплена за порадою члена сім'ї або друга, а 89 % мілленіалів довіряють рекомендаціям користувачів певних соцмереж більше, ніж рекомендаціям продавців. Що стосується власних відгуків, 59 % діляться своїми враженнями про товар або при позитивному досвіді, або при повному розчаруванні в купівлі. 41 % розповідають про вдале придбання своїм близьким і друзям в соціальних мережах. Перш ніж купити що-небудь, 93% людей покоління Y вивчають огляди на товар/послугу, що цікавить їх, в інтернеті і роблять це, в основному, за допомогою різних мобільних пристроїв, таких як смартфони (52%) і планшети (61 %). 77 % довіряють прочитаному на офіційному сайті бренду, а 93% віддають перевагу анонімним відгукам покупців.

Отже, особливостями маркетингових дій на ринку товарів і послуг для цієї цільової аудиторії являюся наступні:

1. Що б ви не продавали, продавайте це онлайн.

Бути онлайн сьогодні не просто модно. Це ще і по-справжньому вигідно. Згідно з дослідженнями, 40 % чоловіків-мілленіалів допускають, що могли б купувати усе необхідне через інтернет. Серед жінок-мілленіалів цей відсоток трохи нижчий (33 %), але результати говорять самі за себе: представники даної групи досить комфортно почувають себе в середовищі онлайн і готові витрачати там гроші.

2. Оптимізуйте процес купівлі під будь-який пристрій.

Відрізнити мілленіала від представника іншої вікової групи досить легко: згідно з дослідженнями вони не обмежують себе у виборі гаджетів для щоденного використання (30 % з них за день знаходить застосування для 4 і більше різних пристроїв). Звичайно, смартфон являється найбільш популярним девайсом, 52 % опитаних представників описуваної групи активно користуються мобільними пристроями при здійсненні покупок в інтернеті. І тому, необхідно оптимізувати процес купівлі під мобільні пристрої, процес оформлення купівлі також має бути оптимізований під усі види пристроїв.

3. Спрямуйте соціальний тренд в потрібне вам русло.

Важливо розуміти, що ті технології і прийоми, які дають результат з представниками старшого покоління, зараз вже не спрацюють або спрацюють, але з мінімальним ефектом. Приміром, за дослідженням компанії Yahoo! на 68 % мілленіалів реклама товару, в якій бере участь яка-небудь відома особа, вже не дає очікуваного результату.

Мілленіали виявляють високий рівень довіри до рекомендацій і відгуків інших людей (так звані social proof ‒ соціальні докази). Соціальні мережі ‒ це місце, де мілленіали проводять досить багато часу, і той факт, що при виборі того або іншого товару 66% з них керується порадами знайомих і друзів в соціальних медіа, вже нікого не дивує. До того ж 93% мілленіалів вже здійснювали покупки за порадою знайомих, а 89% вірять подібним порадам і рекомендаціям більше, ніж заявам самого бренду. У свою чергу мілленіали і самі готові давати поради і писати подібні рекомендації.

4. Переорієнтовуйте свій контент-маркетинг на мілленіалів.

Контент-маркетинг ‒ це вигідний і дуже ефективний спосіб дати знати мілленіалам про свою компанію і її продукцію. За даними опитувань, 85% мілленіалів, перш ніж стати клієнтами якої-небудь фірми, проводять невелике попереднє дослідження: користувач збирає інформацію про компанію і її товари, знайомиться з відгуками клієнтів і інтернет-оглядами. Та інформація, яка розміщена на офіційному сайті компанії, теж піддається ретельному аналізу. Оптимізація контенту під різні пристрої також важлива.

5. Плануйте заходи по формуванню лояльності до вашої компанії.

Купони на знижку, мабуть, можна віднести до тих небагатьох технологій «старої школи» лояльного маркетингу, які дуже вдало змогли пристосуватися до реалій сучасного бізнесу. Річ у тім, що мілленіали не упускають жодної можливості поторговуватися і заощадити певну суму грошей. Коли ви даєте їм таку можливість, тобто граєте на їх жадібності, то безперечно привертаєте увагу до своєї компанії. Слід зазначити: небагато інтернет-ритейлерів пропонують купони на знижку і проводять акції підвищення лояльності онлайн. Скористайтеся цією можливістю і тоді ви привернете до себе увагу дуже важливої цільової групи.

Список використаних джерел:

1. Єліна О. «Y»-маркетинг: як продати авто мілленіалу / Електронний ресурс. – Режим доступу: https://blog.automoto.ua/millennial_car_buyer 

2. Реклама для мілленіалів: як правильно її робити / Електронний ресурс. – Режим доступу: https://blog.tracklam.com/reklama-dlya-milenialiv-yak-pravylno-yiyi-robyty



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ
29.11.2019 12:07
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ
29.11.2019 11:46
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
29.11.2019 11:42
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
28.11.2019 09:27
НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН»
27.11.2019 16:40
МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ
27.11.2019 14:58
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
27.11.2019 09:54
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
26.11.2019 19:47
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА
26.11.2019 19:30
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇЇ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ»
26.11.2019 10:10




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.738 сек. / Mysql: 1570 (0.647 сек.)