:: ECONOMY :: ОБЛІК ТА АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ КОШТОРИСУ :: ECONOMY :: ОБЛІК ТА АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ КОШТОРИСУ
:: ECONOMY :: ОБЛІК ТА АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ КОШТОРИСУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОБЛІК ТА АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ КОШТОРИСУ

 
30.10.2019 15:56
Автор: Сидоренко Олена Олександрівна, магістр, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ; Сімаков Костянтин Іванович, кандидат економічних наук, доцент, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]

Бухгалтерський облік в бюджетних установах є системою контролю за наявністю і рухом бюджетних і позабюджетних коштів, яка будується на загальноприйнятих у міжнародній практиці принципах, виконує управлінську, контрольну та інформаційну функції, має певні особливості. Найбільш специфічними об'єктами в обліку установ є доходи, витрати і результати виконання кошторису. 

Фінансова звітність бюджетних установ - це бухгалтерська звітність, що містить інформацію про фінансовий стан, результати діяльності та рух грошових коштів установ за звітний період, яка складається для користувачів з метою прийняття відповідних рішень.

Метою складання звітності є подання користувачам повної, правдивої, неупередженої інформації про фінансовий стан, результати господарської діяльності та виконання кошторису доходів та видатків. Користувачі звітності поділяються на внутрішніх (управлінський персонал, працівники установи) та зовнішніх (органи державного контролю, вище поставлені організації, громадськість) [1].

Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги щодо виконання кошторисів бюджетних установ, кошторис бюджетної установи - основний плановий документ, який дає повноваження бюджетній установі отримувати доходи і здійснювати витрати, визначає обсяг і спрямування коштів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення цілей, визначених на рік відповідно до бюджетних призначень [2].

Розроблений порядок здійснення аналізу кошторису бюджетної організації складається з таких кроків: визначення об'єкта, мети і завдань аналізу; визначення джерел інформації; вибір і розрахунок показників за визначеними напрямами та оформлення результатів аналізу у вигляді висновків, а також розробка подальших заходів щодо підвищення ефективності роботи бюджетної організації і контроль за їх виконанням. Аналіз кошторису бюджетної організації є одним з найважливіших елементів прийняття ефективних управлінських рішень, адже завдяки аналізу можна здійснити кількісну і якісну характеристику змін і відхилень від планових показників, а також з'ясувати причини таких відхилень і виявити резерви підвищення ефективності діяльності бюджетної організації.

Контроль в бюджетних установах є складовою фінансового контролю, де об'єктивною основою виступає контрольна функція фінансів. Бюджетний контроль - це сукупність заходів, які проводять державні органи пов'язані з перевіркою законності, доцільності і ефективності утворення, розподілу і використання грошових фондів держави і місцевих органів самоврядування [3]. До завдань як контролюючого органу, так і системи внутрішнього контролю, можна віднести: оцінку обґрунтованості дохідних і видаткових статей проектів бюджету і бюджетів державних цільових фондів; визначення повноти та своєчасності виконання дохідних і видаткових статей бюджету і бюджетів державних цільових фондів у порівнянні з законодавчо встановленими показниками; виявлення відхилень і порушень в процесі виконання бюджету і бюджетів державних цільових фондів; визначення правильності ведення і достовірності бухгалтерського обліку та фінансової звітності; встановлення законності та цільового використання державних коштів; визначення ефективності використання державних коштів і розробку рекомендацій по її підвищенню.

Для полегшення ведення бухгалтерського обліку пропонується запустити в роботу платформу «FIT–Бюджет». «FIT–Бюджет» - це хмарна платформа, а саме означає що вона потребує установки та додаткових налаштувань. «FIT–Бюджет» пропонує більше функцій, ніж інші сервіси. Тому бухгалтери зможуть краще виконувати поставлені задачі та оптимізувати свою продуктивність [4]. Платформа програмного забезпечення «FIT–Бюджет» є дійсно новацією, оскільки надано функціонал, який закриває більшість базових потреб бухгалтера бюджетної установи, з можливістю відключати непотрібні функції, довідники або розділи [5]. Можливо в майбутньому ще більше розшириться спектр функціональних можливостей платформи, що дасть змогу зекономити час та збільшити продуктивність праці. Трудовий процес здійснюється в певних умовах виробничого середовища, які характеризуються сукупністю елементів і факторів матеріально-виробничого середовища. 

Список використаних джерел:

1. «Про Державний бюджет України»: Закон України від 07.12.2017 №2246-VIII.

2. Лелявська Л.В. «Розробка організаційно-методичних положень економічного аналізу витрат на утримання та поліпшення водогосподарських об’єктів», стаття. ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана»

3. Мета, завдання та обґрунтування внутрішньогосподарського контролю доходів і видатків установи. URL: https://studfiles.net/preview/5129465/ page:3/

4. Основні напрямки та завдання контролю асигнувань з кошторису бюджетних асигнувань. URL: http://intkonf.org/lipska-la-osnovninapryami-ta-zavdannya-kontrolyu-asignuvan-z-koshtorisu-byudzhetnihustanov/ 

5. «FIT–Бюджет» - платформа для ведення бухгалтерського обліку в бюджетній установі» - URL: http://buhgalter.com.ua/news/other/fitbyudzhet-platforma-dlya-vedennya-buhobliku-v-byudzhetniy-ustanovi/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОБЛІК РОЗРАХУНКІВ ІЗ ПІДЗВІТНИМИ ОСОБАМИ В ДЕРЖАВНОМУ СЕКТОРІ
30.10.2019 20:42
ПРОБЛЕМАТИКА БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ
29.10.2019 15:38
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО АУДИТУ В УКРАЇНІ
28.10.2019 17:08
БЕЗПЕКА В ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННІ
25.10.2019 10:16
ПЛАНУВАННЯ АУДИТУ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
22.10.2019 10:32
ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ РОЗРАХУНКІВ І ЗВІТНІСТЬ ЗА ПДВ У РАЗІ ПОСТАЧАННЯ ПОСЛУГ НЕРЕЗИДЕНТОМ НА МИТНІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ
14.10.2019 10:51




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.199 сек. / Mysql: 1599 (0.156 сек.)