:: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЙ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРІВ :: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЙ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРІВ
:: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЙ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЙ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРІВ

 
29.10.2019 20:22
Автор: Гунько Валерія Віталіївна, студентка кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет; Кірносова Марина Василівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Український конкурентний ринок Інтернет-провайдинга є одним із пріоритетних і важливих напрямків економіки України. Демонструючи упродовж багатьох років стійку динаміку росту, він створює інноваційну складову в соціально-економічному розвитку нашої держави. Це дозволяє нам розширити можливості, отримувати доступ до національних та світових інформаційних ресурсів, підвищити умови та якість життя. Місцеві провайдингові компанії постійно стикаються з необхідністю вирішення ряду маркетингових питань, але через брак інформації цієї сфери, таким компаніям може допомогти тільки власний досвід і спілкування з керівниками інших подібних структур. Завдяки цьому, це дозволить нам виділити коло актуальних проблем і узагальнити маркетингову стратегію компанії-провайдера, яка буде спрямована не тільки на її виживання на ринку послуг, а й на перспективний розвиток. С початку треба розробити комплексну систему маркетингових заходів щодо просунення послуг провайдингової компанії. Реклама Інтернет-провайдерів має дуже низький рівень помітності, як в принципі і багато підприємств сфери послуг. Реклама на телеканалах, зовнішня реклама (рекламний щит), непрямі рекламні заходи, практично взагалі відсутні в арсеналі маркетологів таких компаній. Маркетингові комунікаційні канали націлені переважно на обслуговування сегменту В2С. До основних каналів комунікацій відносяться колл-центри, абонентські відділи та Інтернет-сайт. Ще одним із ефективних напрямків, є реклама провайдинга Інтернет-послуг у домомережах, розташованих у міських новобудівлях, на листівках у ліфтовому господарстві цих багатоповерхівок. Інтернет-провайдинг базується на продажу своїх послуг кінцевим клієнтам. Маркетинг і реклама в цьому випадку спрямовані більш на залучення нових клієнтів, для утримання вже існуючих абонентів використовуються різноманітні промоінструменти.

Важливим ще є взаємовідносини з клієнтами. Для цього можна використовувати у практичній діяльності основні методичні підходи маркетингу взаємовідносин (англ. Client Relationship Management, CRM), які отримали розповсюдження в розвинених клієнто-орієнтованих економічних системах на Заході. Одним із найважливіших пунктів в роботі компанії є якісна робота з клієнтами фахівців служби технічної підтримки (СТП) Інтернет-провайдера. Сучасний ринок Інтернет-провайдингу має свою власну специфіку: ця галузь технічно складна і соціально значима, важлива для інформатизації України, для неї актуально запровадження етичного стилю ведення господарської діяльності, проведення маркетингової політики компаній на підставі цінності довготривалих взаємовідносин з клієнтами, на що спрямована й професійна робота служб технічної підтримки тощо.

Розробка та вибір стратегії корпоративного управління для оператора сфери телекомунікацій - складний, унікальний в своєму роді процес, який неможливо вмістити в обмеження готових шаблонів та списку рекомендацій. Головною стратегією підприємства є корпоративна стратегія, яка розглядається як найголовнійший інструмент підвищення фінансової ефективності діяльності. Тільки обдумані рішення та нестандартні підходи до розробки стратегії, вибору способів її реалізації, можуть дозволити підприємству стати лідером на ринку. Глобальні корпоративні стратегії реалізуються переважно шляхом випробувань. 

Варто відзначити, що правильно вибрані джерела комунікацій і близький для споживача посил в комунікаціях є запорукою успіху. Для цього необхідно постійно досліджувати ринок, правильно формувати свою цільову аудиторію, доносити інформацію про послугу як про сукупність вигод, які є значущими для споживачів.

У статті були розглянуті основні моменти формування стратегій маркетингу для компаній провайдерів. Так як галузь телекомунікацій - одна з нових і сучасних сфер економіки, яка продовжує розвиватися і є найбільш перспективною, маркетингові інструменти допомагають здобувати прихильність абонентів, утримувати позиції, тим самим збільшувати частку ринку компанії, популярність компанії і стабільний дохід.

Список використаних джерел:

1. Долгий С.А. Новые технологии в телекоммуникации: Планирование сервисных пакетов Интернет-услуг. Методика бизнес-планирования/ С.А. Долгий, О.В. Копейка, С.П. Поленок и др. – К.: Укртелеком, 2001. – 240 с.

2. Захарченко Л. А. Оцінка економічної ефективності функціонування галузі і підприємств зв'язку за умов ринковоконкурентної економіки : автореф. дис. … канд. екон. наук: спец. 08.07.04 «Економіка транспорту і зв’язку» / Л. А. Захарченко. – Одеса, 2002. – 20 с



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
28.10.2019 11:23
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ МЕХАНІЗМІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МОЛОДІ
26.10.2019 17:38
SMM – ЯК МАЙДАНЧИК ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА
16.10.2019 11:37




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.490 сек. / Mysql: 1570 (0.41 сек.)