:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ

 
29.06.2019 21:28
Автор: Волкова Мілиця В’ячеславівна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Одним з основних напрямків досягнення належного економічного розвитку суб’єктів господарювання є забезпечення високої якості товарів і послуг, що виробляються для задоволення потреб споживачів. Система якості являє собою інтегрований механізм управління, призначений для реалізації підприємницьких цілей в області якості та зорієнтований, з одного боку, на оптимізацію всіх видів витрат у цій сфері, а з іншого, на забезпечення ефективного й погодженого функціонування всіх управлінських ланок та окремих виконавців, на яких покладено відповідальність за вирішення задач забезпечення якості.

Якість являє собою сукупність характеристик об'єкта (індивідуально описуваний і розглянутий процес, продукція, організація, система або будь-яка комбінація з них) стосовна до його здатності задовольнити встановлені й передбачувані потреби. Безпосередніми об'єктами управління процесами забезпечення якості стають показники й характеристики якості продукції, фактори й умови, що впливають на їхній рівень, а також процеси формування якості продукції на різних стадіях її життєвого циклу. Суб'єктами управління є різні керівні органи та окремі особи, що функціонують на різних ієрархічних рівнях і реалізуючі управлінські функції керування якістю відповідно до загальноприйнятих функцій і методами управління.

Джерелом виникнення сукупності витрат на забезпечення якості продукції є здійснення процесів забезпечення і гарантування задовільної якості, тобто пов'язані з усіма видами економічної активності підприємства. Оптимізація витрат на забезпечення якості стає, з одного боку, однією з найважливіших задач при формуванні комплексної системи управління витратами, а з іншого – ключовим пріоритетом та важливим критерієм ефективності функціонування системи управління якості.

Складність вирішення зазначеної задачі полягає у тому, що висока якість продукції звичайно закономірно призводить до зростання витрат, а отже, до підвищення цін і скорочення рентабельності економічних операцій. Крім того, виникнення витрат на забезпечення якості пов'язане не тільки безпосередньо з виробництвом продукції, але також і з управлінням цим виробництвом, в т.ч. – із розходами, що формуються у науково-технічній та інноваційній сфері, в основному та допоміжному виробництві, при здійсненні управлінських операцій тощо. 

Найбільш доцільними напрямками оптимізації витрат підприємства на забезпечення якості має бути формування зваженої товарної політики (насамперед – при визначенні належного асортиментного набору та оптимальних обсягів виробництва і збуту), посилення уваги до обслуговування споживачів та претензійної роботи, економічне й маркетингове обґрунтування, а також реалізація заходів із удосконалення продукції, яка традиційно виробляється на підприємстві.

Одним із важливіших характеристик та індикаторів, що дозволяють більш-менш точно оцінити стан якості продукції, що виробляється безпосередньо на підприємстві, є аналіз претензійної роботи. Крім того, обов'язковому ретельному аналізу підлягають витрати на брак і його виправлення, які у залежності від новизни продукції необхідно відносити до базових або додаткових. Їхній розмір може істотно коливатися і складатися з витрат на виробництво забракованої надалі продукції при наявності невиправного браку або додатково до цього витрат на його виправлення, якщо брак не остаточний. Витрати на якість можуть включати оплату морального або фізичного збитку, нанесеного споживачу неякісною продукцією. У останньому випадку витрати, пов'язані з якістю продукції, а точніше її відсутністю, можуть бути надто великими. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СТРАТЕГІЯ ЯК ПРОЦЕС АДАПТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ДО ЗМІН ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
27.06.2019 10:17
ПРІОРИТЕТИ ТА НАПРЯМИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТІЙКОСТІ ФІНАНСОВОГО СТАНУ СИСТЕМИ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ В СУЧАCНИХ УМОВАХ
17.06.2019 16:25
АУТСОРСИНГ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ
11.06.2019 19:10




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.877 сек. / Mysql: 1570 (0.762 сек.)