:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ АНАЛІЗУ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ АНАЛІЗУ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ АНАЛІЗУ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ АНАЛІЗУ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ

 
17.05.2019 12:59
Автор: Сівта Ірина Миколаївна, студентка 5 курсу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
[Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;]

Корпоративне управління – це система взаємовідносин між власниками підприємства, його менеджерами, а також зацікавленими особами для забезпечення ефективної діяльності підприємства та балансу інтересів учасників корпоративних відносин. Відповідно до практики корпоративного управління в країнах континентального права до корпорацій відносять перш за все акціонерні товариства, а також інші види господарських товариств [1].

Корпоративні підприємства являються значним фактором економічного розвитку будь-якої країни. Завдяки правильному підходу до вибору цілей бізнесу, персоналу та способу управління загалом, будуються правильна уява ідеальної корпорації та довгострокові стратегії підтримки даної структури в майбутньому.

Щоб здійснити повний аналіз корпоративного управління, потрібно пройти певні етапи, які допоможуть розібратись в системі контролю та допоможуть визначити правильність обраної стратегії та ефективність її функціонування. Для цього необхідно здійснити порівняти показники з попереднім періодом, визначитись з програмою та планом перевірки для з’ясування відповідності показників корпорації критеріям, стандартам та нормам, зробити остаточне порівняння даних, написати Звіт (акт, протокол) розбіжностей, знайти шляхи вирішення проблем та спостерігати за їх виконанням.

Використання системного підходу до аналізу існуючих індикаторів корпоративного управління дозволило систематизувати їх за такими критеріями: 

1) в залежності від суб’єктів, що їх розраховують: 

– іноземні; 

– вітчизняні. 

До основних зарубіжних індикаторів слід віднести рейтинги агентства Standard & Poor’s, CORE-рейтинг, рейтинг Brunswick UBS Warburg, Російського інституту директорів і рейтингового агентства «РІД – Експерт РА» тощо. До вітчизняних – Індекс корпоративного управління в Україні (УІРФР) та Рейтинг корпоративного управління підприємства рейтингового агентства «Кредит-рейтинг»; 

2) в залежності від виду індикатора: 

– рейтинг; 

– індекс; 

– коефіцієнт; 

– ренкінг; 

– інші індикатори. 

3) в залежності від комплексності проведених розрахунків: 

– макроіндикатори – дозволяють оцінити рівень корпоративного управління на основні нормативно-правових актів та їх відповідності міжнародним стандартам; 

– мікроіндикатори – оцінюють лише якість корпоративного управління в окремому акціонерному товаристві; 

– комплексні індикатори – оцінюють як стан державного регулювання корпоративного управління, так і якість корпоративного управління в окремому акціонерному товаристві. 

4) в залежності від інформації, що використовується при розрахунках: 

– ґрунтується лише на публічній інформації, яка відкрито оприлюднюється в засобах масової інформації та мережі Інтернет; 

– ґрунтується як на публічній інформації, так і на інсайдерській інформації, отриманої від керівництва акціонерного товариства [2].

Окрім принципів комплексності і безперервності аналізування з врахуванням факторів зовнішнього та внутрішнього впливу, слід також наголосити на необхідності використання кількісного і якісного аналізу з використанням як об’єктивних так і суб’єктивних оцінок. Різноманіття існуючих методів аналізування корпоративного управління, сприяє підвищенню ефективності прийнятих управлінських рішень і зниженню можливих негативних наслідків. 

Спроектований процес проведення внутрішнього аналізу корпоративного управління з урахуванням розробленого алгоритму аналітичної оцінки рівня системи корпоративного управління дозволить забезпечувати захист від помилок і зловживань зі менеджерів та акціонерів, допоможе ідентифікувати слабкі місця для можливості усунення майбутніх недоліків, визначити зони найбільшого ризику і удосконалити технологію корпоративного управління [3].

Список використаних джерел

1. Велика О. Ю. Особливості сучасного корпоративного управління в Україні / О. Ю. Велика. // Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. – 2018. – №22. – С. 282.

2. Боковець В. В. Ефективність корпоративного управління на підприємствах / В. В. Боковець. // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. – №8. – С. 329.

3. Хілуха О. А. Аналіз корпоративного управління: зміст основних етапів / О. А. Хілуха. // ВІСНИК ЖДТУ. – 2018. – №1. – С. 94.

______________________________

Науковий керівник: Самборська-Музичко Юлія Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри обліку в кредитних і бюджетних установах та економічного аналізу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІНСТРУМЕНТАЛЬНІ ЗАСОБИ ВРАХУВАННЯ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ТА РИЗИКУ ПРИ БЮДЖЕТУВАННІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
29.05.2019 13:16
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАЛОГО БІЗНЕСУ: НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ
20.05.2019 14:18
ОБЛІК СУБ`ЄКТІВ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА: ОБЛІКОВО-ПОДАТКОВИЙ АСПЕКТ
20.05.2019 14:08
АЛГОРИТМ ОЦІНКИ СОЦІАЛЬНОЇ НАПРУЖЕНОСТІ В РЕГІОНАЛЬНИХ СИСТЕМАХ
06.05.2019 13:43




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.567 сек. / Mysql: 1570 (0.482 сек.)