:: ECONOMY :: ВПЛИВ ІННОВАТИЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: ВПЛИВ ІННОВАТИЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: ВПЛИВ ІННОВАТИЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВПЛИВ ІННОВАТИЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

 
09.04.2019 16:26
Автор: Федорова Юлія Іванівна, студент Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; Артеменко Ліна Петрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Показник рівня конкурентоспроможності підприємства – узагальнюючий показник життєздатності підприємства, його вміння ефективно використовувати свій виробничий, науково-технічний, трудовий, фінансовий потенціал. Показник відображає результати роботи всіх підрозділів, тобто стан внутрішнього середовища, а також здатність його реагування на зміну зовнішнього [1].

Інноватизація виробництва полягає у використанні технологічних та управлінських новинок для модернізації, покращення або адаптації компанії до змін, що ефективно впливає на рівень конкурентоспроможності підприємства. Загалом використання інновацій в компанії веде за собою низку позитивних зрушень:

- зниження норм витрат сировини та матеріалів;

- зниження собівартості продукції;

- покращення якості продукції;

- розширення асортименту товару;

- швидка адаптація до змін потреб споживачів;

- модернізація старого обладнання за рахунок інноваційних технологій;

- зменшення кількості виробничого браку.

Окрім використання різного роду інновацій, одним з головних етапів інноватизації є селективне порівняння, що полягає у проведенні аналогії про поточну проблему, з інформацією про інші проблеми. Цей процес вимагає застосувати креативність, погляду на проблему з іншого боку та генерування рішення виходячи з результату.

Шляхом інноватизації відбувається покращення, здешевлення, зміна етапів виробництва для отримання комерційного результати, при цьому підвищення кількісних та якісних характеристик товару. За рахунок процесу інноватизації забезпечується конкурентоспроможність підприємства, що обумовлено застосуванням креативного підходу до можливого використання інноваційних технологій до виробництва продукції. Існують різні методи оцінювання конкурентоспроможності підприємства: графічні, матричні, розрахункові та комбіновані методи, які показують потребу підприємства у підвищенні показника. 

Ґрунтовний аналіз конкурентоспроможності допоможе визначити життєдіяльність підприємства на ринку та здатність до застосування НДДКР на основі інноватизації. Стабільне застосування технологічних новинок забезпечить компанію конкурентними перевагами та розширить її діяльність.

Список використаних джерел:

1. Лазарищак С.Я., Живенков Є.С. Вплив інноваційної діяльності на підвищення конкурентоспроможності підприємств молокопродуктового під комплексу // Глобальні та національні проблеми економіки. - 2015. - №7. - С.38-41



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
АНАЛІЗУВАННЯ ТЕНДЕНЦІЙ НА РИНКУ ВИГОТОВЛЕННЯ УПАКОВОК ДЛЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ
17.04.2019 15:27
ВИТРАТИ НА ПЕРСОНАЛ ПІДПРИЄМСТВ ЗА ДЕЯКИМИ РЕГІОНАМИ УКРАЇНИ У 2013-2017 РР.
17.04.2019 14:58
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГОВИХ СХЕМ В УМОВАХ МІЖНАРОДНОЇ СПІВПРАЦІ
16.04.2019 18:59
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ДІАГНОСТУВАННЯ ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ СЕРЕДНЬОГО КЛАСУ В УКРАЇНІ
08.04.2019 13:42




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.192 сек. / Mysql: 1599 (0.151 сек.)