:: ECONOMY :: СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ АВТОЗАПРАВНОГО БІЗНЕСУ :: ECONOMY :: СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ АВТОЗАПРАВНОГО БІЗНЕСУ
:: ECONOMY :: СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ АВТОЗАПРАВНОГО БІЗНЕСУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ АВТОЗАПРАВНОГО БІЗНЕСУ

 
11.12.2018 12:21
Автор: Ромашко Олександра Михайлівна, кандидат економічних наук, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; Бариляк Василина Олександрівна, студентка, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Однією з особливостей вітчизняного автозаправного ринку є те, що, незважаючи на певну монополізацію цін на паливні ресурси, мережі АЗК характеризуються конкурентною боротьбою за кожного клієнта у напрямку постійного розширення переліку пропонованих товарів і послуг, покращення їх якості, а також різноманітних акцій, знижок чи програм лояльності для клієнтів. Зараз на ринку йде боротьба за кожного клієнта, тому надзвичайно важливо надавати якісні послуги, реалізовувати товари найвищої якості та пропонувати значний асортимент товарів, який підійшов би кожному клієнту.

О. П. Карпій, Н. М. Васильців, Н. І. Михайлик виокремили в структурі послуг АЗС чотири складових елементи: корінь послуги, додаткові платні послуги, допоміжні платні послуги, корисні безплатні послуги [1]. Ми поділяємо їх думку, що найбільший інтерес для клієнта АЗС становлять всі додаткові, допоміжні і безплатні послуги, які надають автозаправні станції. 

Оскільки ринок автозаправного бізнесу характеризується скороченням обсягів реалізації пального через девальвацію гривні і зниження купівельної спроможності населенню, то для диверсифікації ризиків національні АЗК дедалі активніше розвивають продуктовий рітейл і відкривають у складі комплексів торгові точки й ресторани. 

Таким чином, на сучасному етапі розвитку автозаправного бізнесу АЗС не тільки повинні надавати «корінь послуги» за всіма видами палива, тобто бути мультизаправками, а також пропонувати широкий вибір товарів і послуг. Таким чином учасники ринку автозаправного бізнесу повинні перетворитися на багатофункціональні автозаправні комплекси.

На основі аналізу рітейла ринку АЗС нами запропоновано наступну сегментацію ринку, рис. 1.




На нашу думку, наведене сегментування ринку автозаправного бізнесу є найбільш доцільним, оскільки включає всі види товарів і послуг, які пропонуються АЗС. Перспективами розвитку даного ринку є розширення мережі електрочаджерів та газового сегмента, що зумовлено зростання вимог до екологічності палива, спадною тенденцією обсягів видобутку нафти та динамічним зростанням цін на неї.

Список використаної літератури:

1. Карпій О. П. Аналіз критеріїв, що впливають на вибір автозаправного комплексу / О. П. Карпій, Н. М. Васильців, Н. І. Михайлик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2016. - № 851. - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2016_851_25.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЖІНКИ-ЛІДЕРИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ: СТАН ТА ПРОБЛЕМИ
26.12.2018 17:43
EVALUATION OF EFFICIENCY OF BUSINESS DEVELOPMENT STRATEGY
26.12.2018 17:31
ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
24.12.2018 14:13
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВМИ РИЗИКАМИ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
18.12.2018 12:38
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ
06.12.2018 21:38




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.240 сек. / Mysql: 1599 (0.185 сек.)