:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА

 
06.12.2018 22:15
Автор: Острижнюк Христина Володимирівна, магістр, кафедра підприємництва та маркетингу, Інститут економіки та менеджменту, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

В сучасних умовах на ринку з'являється все більше виробників товарів різних категорій, що в свою чергу збільшує конкуренцію. Для того щоб виділятися серед конкурентів потрібно мати своє місце на ринку, а також набір купівельних потреб і сприйняття, частину індивідуальності бренду, яка повинна активно використовуватися для "відбудови" від конкурентів. Тому позиціонування товару стає все більш актуальним для виробників.

За умов насичення ринку товарами та послугами, з метою виділитися серед конкурентів та зайняти гідне місце у свідомості не тільки споживачів, а й усіх учасників ринку, компанії спрямовують свої зусилля на диференціювання пропозицій, на основі чого здійснюють позиціонування своєї продукції [3].

Процес позиціонування товару являє собою створення та забезпечення конкурентоспроможного становища на ринку, яке створюється у свідомості споживачів. Це дає змогу покупцям відрізняти товар від товарів-аналогів та формує ірархію цінностей, порівняно з товарами-конкурентами. 

Сутність позиціонування досліджували вчені різних країн, зокрема: Дж. Траут, Ел. Райс, Ф. Котлер, Г. Хулей., Д. Сондерс, Н. Пірсі.

Позиціонування товару тісно пов'язане з сегментацією, оскільки ті чи інші якості товару виходять з потреб певного сегмента споживачів. Обравши конкретний сегмент потрібно визначити як завоювати його і здобути конкурентні переваги. Для цього потрібно дослідити позиції всіх конкурентів і визначити своє місце на ринку. В умовах складної економічної ситуації та посилення конкуренції на ринках необхідно правильно просегментувати споживачів, чітко визначити профілі отриманих сегментів і сфокусуватися на тій аудиторії, для якої конкурентні переваги компанії стануть максимально значущими [2]. Обираючи цільовий сегмент, товаровиробник повинен вирішити непросте завдання — яку частку зайняти на кожному сегменті. Вирішенню цього завдання допомагає позиціонування [2].

В Україні суттєвий внесок у розробку теоретичних і практичних питань щодо сегментування ринку та позиціонування товарів зробили вчені О.В. Зозульов, Т.М Циганкова, Л. Вікентьєва та інші автори.

Позиціонування проводиться з метою допомоги потенційним покупцям виділити товар серед товарів-конкурентів за якоюсь ознакою і віддати перевагу при покупці товару саме за цією ознакою (рис. 1).




Позиціонування – це комплекс маркетингових заходів, який пов'язаний з різними напрямами маркетингової діяльності: товарним, ціновим, збутовим, сервісним, але найбільше, з рекламним.

Крім основних засад, на яких може позиціонуватися товар, існують ще й принципи, яких варто дотримуватись для правильного та ефективного позиціонування (табл. 1).




Можна зробити висновок, що процес позиціонування є невід’ємною складовою процесу впровадження товару на ринок. При правильному позиціонуванні споживачі звернуть увагу на ваш товар, а це в свою чергу принесе прибуток виробнику.

Вдале позиціонування дозволяє підприємству обрати такі характеристики товару, ціни і засоби його реклами і продажу, які забезпечили б його конкурентоспроможність на ринку [2].

Використані джерела інформації:

1. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://economy.kpi.ua/files/files/39_kpi_2008.pdf - Назва з екрана.

2. Актуальні проблеми сегментування ринку та позиціонування товарів [Електронний ресурс] – Режим доступу:  http://www.agrosvit.info/pdf/8_2011/7.pdf - Назва з екрана.

3. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_1_13_20.pdf - Назва з екрана.

_________________________

Науковий керівник: Паневник Тетяна Миколаївна, кандидат економічних наук, кафедра прикладної економіки, Інститут економіки та менеджменту, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
26.12.2018 17:01
ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
26.12.2018 14:13
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В УКРАЇНІ
25.12.2018 20:52
«FAST-TRACKING GREEN PATENT» ЯК НОВИЙ ТРЕНД ПАТЕНТУВАННЯ: АКТУАЛЬНІСТЬ ТА МОЖЛИВІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ
25.12.2018 20:30
ДЕМОГРАФІЧНА КРИЗА В УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПОДАЛАННЯ
25.12.2018 19:57
СУЧАСНИЙ СТАН ГРОШОВО-КРЕДИТНОЇ СИСТЕМИ США
20.12.2018 17:40
МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
18.12.2018 12:15
КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
09.12.2018 14:31
ФОРМУВАННЯ ЦІНИ НА ІННОВАЦІЙНУ ПРОДУКЦІЮ: ПРОБЛЕМИ ТА НАСЛІДКИ
06.12.2018 21:54




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.306 сек. / Mysql: 1570 (0.237 сек.)