:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ  ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ :: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ  ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ  ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 40

Термін подання матеріалів

24 квітня 2025

До початку конференції залишилось днів 23



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗАСТОСУВАННЯ ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ

 
27.11.2018 21:13
Автор: Теліховський Олесь Романович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Гладій Григорій Михайлович, кандидат економічних наук, доцент кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

На сучасному етапі все частіше виникає потреба в оперативному зборі даних для налаштування системи міського управління в режимі онлайн, розробці проектів на основі думок і побажань жителів і залученні їх до управління містом. Для подібних завдань необхідно по-новому поглянути на дані, генеровані жителями міста в своїй регулярній практиці використання соціальних мереж. 

Актуальність обраної теми обумовлена тим, що протягом останніх десятиліть на перший план виходять соціальні показники, пов’язані з якістю життя в місті, якістю міського середовища та задоволеністю міськими сервісами. На зміну традиційній економічній парадигмі приходить гуманістичний підхід, який розглядає суб’єктивне благополуччя і щастя городян як основну мету міського розвитку. Багато міст почали вимірювати рівень «валового міського щастя», проводячи опитування, з’ясовуючи рівень добробуту своїх громадян.

У зв’язку з цим нами запропоновано і апробовано підхід до використання даних соціальної мережі Instagram в управлінні міськими проектами, орієнтованими на підвищення суб’єктивного благополуччя і щастя жителів. 

Опрацювання отриманих кількісних даних здійснюється на основі методів частотного і кореляційного аналізу [2]. Для систематизації оцінок і подання їх у зручному для користувача форматі застосована візуалізація за допомогою сервісу cartodb [1]. Схема формування індексу щастя за допомогою емоцій представлено на рисунку 1.




Дослідження, проведене на базі зібраних даних з популярної мережі Instagram, надає можливість у реальному часі слідкувати за зміною в часі емоцій людей у різних регіонах міста. Наукова новизна цього дослідження полягає в тому, що використовуються кілька підходів для оцінювання рівня щастя людей. Нами здійснена спроба в одному індексі поєднати як суб’єктивні оцінки людей (їхні емоції), так і об’єктивні оцінки контенту за допомогою комп’ютерних алгоритмів. Результати дослідження доцільно використати при формуванні проектів у сфері соціально-інфраструктурного розвитку міста. Також вони можуть стати у нагоді компаніям для оцінювання якості надаваних послуг. 

Список використаних джерел

1. Офіційний сайт CARTO [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://carto.com/

2. Родионова Л. А. Методологические аспекты измерения и моделирования уровня счастья / Л. А. Родионова // Вопросы статистики. – 2012. 






Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ВЕРТИКАЛЬНОЇ ФЕРМИ
28.11.2018 10:24
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ WEB-СИСТЕМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ СТУДЕНТІВ
28.11.2018 10:18
МЕТОДИ НАЙМУ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
28.11.2018 10:10
МЕХАНІЗМ ВИРІШЕННЯ ТРУДОВИХ СПОРІВ І КОНФЛІКТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
27.11.2018 22:08
РЕКЛАМА В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 21:58
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
27.11.2018 21:52
МЕТОДИКА КІЛЬКІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ IT-ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
27.11.2018 21:30
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ
27.11.2018 21:24
ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
27.11.2018 21:17
НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
27.11.2018 20:47




© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.238 сек. / Mysql: 1717 (0.185 сек.)