:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ  ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ :: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ  ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ  ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗАСТОСУВАННЯ ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ

 
27.11.2018 21:13
Автор: Теліховський Олесь Романович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Гладій Григорій Михайлович, кандидат економічних наук, доцент кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

На сучасному етапі все частіше виникає потреба в оперативному зборі даних для налаштування системи міського управління в режимі онлайн, розробці проектів на основі думок і побажань жителів і залученні їх до управління містом. Для подібних завдань необхідно по-новому поглянути на дані, генеровані жителями міста в своїй регулярній практиці використання соціальних мереж. 

Актуальність обраної теми обумовлена тим, що протягом останніх десятиліть на перший план виходять соціальні показники, пов’язані з якістю життя в місті, якістю міського середовища та задоволеністю міськими сервісами. На зміну традиційній економічній парадигмі приходить гуманістичний підхід, який розглядає суб’єктивне благополуччя і щастя городян як основну мету міського розвитку. Багато міст почали вимірювати рівень «валового міського щастя», проводячи опитування, з’ясовуючи рівень добробуту своїх громадян.

У зв’язку з цим нами запропоновано і апробовано підхід до використання даних соціальної мережі Instagram в управлінні міськими проектами, орієнтованими на підвищення суб’єктивного благополуччя і щастя жителів. 

Опрацювання отриманих кількісних даних здійснюється на основі методів частотного і кореляційного аналізу [2]. Для систематизації оцінок і подання їх у зручному для користувача форматі застосована візуалізація за допомогою сервісу cartodb [1]. Схема формування індексу щастя за допомогою емоцій представлено на рисунку 1.




Дослідження, проведене на базі зібраних даних з популярної мережі Instagram, надає можливість у реальному часі слідкувати за зміною в часі емоцій людей у різних регіонах міста. Наукова новизна цього дослідження полягає в тому, що використовуються кілька підходів для оцінювання рівня щастя людей. Нами здійснена спроба в одному індексі поєднати як суб’єктивні оцінки людей (їхні емоції), так і об’єктивні оцінки контенту за допомогою комп’ютерних алгоритмів. Результати дослідження доцільно використати при формуванні проектів у сфері соціально-інфраструктурного розвитку міста. Також вони можуть стати у нагоді компаніям для оцінювання якості надаваних послуг. 

Список використаних джерел

1. Офіційний сайт CARTO [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://carto.com/

2. Родионова Л. А. Методологические аспекты измерения и моделирования уровня счастья / Л. А. Родионова // Вопросы статистики. – 2012. 






Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ВЕРТИКАЛЬНОЇ ФЕРМИ
28.11.2018 10:24
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ WEB-СИСТЕМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ СТУДЕНТІВ
28.11.2018 10:18
МЕТОДИ НАЙМУ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
28.11.2018 10:10
МЕХАНІЗМ ВИРІШЕННЯ ТРУДОВИХ СПОРІВ І КОНФЛІКТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
27.11.2018 22:08
РЕКЛАМА В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 21:58
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
27.11.2018 21:52
МЕТОДИКА КІЛЬКІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ IT-ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
27.11.2018 21:30
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ
27.11.2018 21:24
ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
27.11.2018 21:17
НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
27.11.2018 20:47




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.205 сек. / Mysql: 1599 (0.16 сек.)