:: ECONOMY :: SCRUM ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ :: ECONOMY :: SCRUM ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ
:: ECONOMY :: SCRUM ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

SCRUM ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ

 
27.11.2018 14:40
Автор: Голубцов Максим Петрович, магістр кафедри менеджменту, Донбаська державна машинобудівна академія
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Розвиток методів управління проектною діяльністю в Україні, останнім часом дозволило досягти істотних результатів у діяльності як окремих структурних одиниць, так і міжнародних компаній. При цьому намітився революційний відрив сучасних методів таких як гнучкі методології управління, від класичних підходів в управлінні проектами. Все більше компаній використовують методології, які прийшли з ІТ сектора такі як AGILE SCRUM і знаходять їх досить ефективними як для великих проектів, так і для повсякденних бізнес-процесів.

Основна ціль цієї тези розкрити основні визначення Agile Scrum методології в управлянням проектів та розуміти цю методу.

Сьогодні в сучасному динамічному і конкурентному середовищі вимоги клієнтів до управління проектами і продукту, дуже високі. І тому методологія AGILE SCRUM виходить на перше місце в різного роду проектах, оскільки дозволяє фокусується на продукт і власника продукту.

SCRUM - це фреймворк, який використовується для комплексного управління процесом розробки продукту з початку 90-х років. SCRUM не є процесом або технікою розробки продуктів; це фреймворк, в рамках якого можливе застосування різноманітних процесів і технік. SCRUM показує відносну ефективність управління продуктом і практик розробки, за допомогою SCRUM можна постійно їх покращувати. Гнучка розробка проектів частіше сприймається як методологія, але вона фактично представляє структуру управління процесом у проекті. SCRUM ґрунтується на теорії управління емпіричними процесами або емпіризму. Емпіризм стверджує, що знання приходить з досвідом, рішення приймаються на підставі того, що є відомим. SCRUM використовує ітеративне-інкрементальний підхід для оптимізації прогнозованості та управління ризиками.

SCRUM має чотири етапи для інспекції та адаптації:

• Планування Спринту;

• Щоденне SCRUM збори;

• Огляд Спринту;

• Ретроспектива Спринту.

Для реалізації методики необхідно зібрати Scrum команду яка складається з:

1. «Власник продукту» - володіє баченням того, що необхідно створити або досягти.

2. «Команда» - персонал, що володіє навичками і знаннями, які допоможуть втілити ідею «власника продукту» в життя і які безпосередньо виконують роботу.

3. «Scrum-майстер» - стежить за ходом реалізації проекту, забезпечує проведення коротких зборів і допомагає команді усувати перешкоди на шляху досягнення мети.

Приступаючи до роботи, потрібно створити «Backlog продукту» - це максимально повний список всіх вимог, що пред'являються до продукту або проекту. Пункти цього списку повинні бути розставлені по пріоритету. Він може розвиватися і змінюватися протягом усього терміну реалізації проекту. Учасники команди повинні оцінити по своїй системі оцінок кожен пункт на предмет складності і витрат, які будуть потрібні для його виконання. Після чого Scrum команда (SCRUM - майстер, власник продукту, команда) повинні провести перше Scrum - збори, на якому вони запланують спринт - певний час для виконання частини завдань. Тривалість спринту не повинна перевищувати один місяць. За кожен спринт команда напрацьовує певну кількість балів. Команда повинна постійно прагнути до того, щоб перевершити в новому спринті кількість напрацьованих балів за попередній спринт, тобто її мета - постійно перевершувати свої власні результати - «нарощувати динаміку продуктивності» 

Щоб всі учасники були в змозі моніторити прогрес проекту, необхідно створити SCRUM - дошку з трьома колонками:

• «Потрібно зробити, або Backlog»;

• "В роботі";

• «Зроблено»

На дошку учасники клеять стікери із завданнями, які в процесі роботи по черзі переміщаються з колонки «Backlog» в колонку «в роботі», а потім в «зроблено». Щодня проводиться SCRUM - збори, де розбирається результат. По завершенні спринту команда робить його огляд - проводить зустріч, на якій учасники розповідають, що зроблено за спринт. Після показу результатів роботи за спринт учасники проводять ретроспективне збори, на якому обговорюють, що команда робила добре, що можна зробити краще, що можна поліпшити прямо зараз. Тому так важливо принести в роботу можливість змін, відкриттів і реалізації нових ідей, що і відбувається на Scrum - зборах.

Висновок

Застосовуючи цю методику, можна на самому ранньому етапі усунути помилки, так як в Scrum, робота ведеться короткими циклами - спринтами, а також підтримувати постійний зв'язок із замовником, що виключає створення непотрібного йому продукту. Тому ця методика значно заощаджує ресурси у проектному менеджменті, та дозволяє фокусуватися на результаті. 

Литература:

1. Джефф Сазерленд «Scrum. Революционный метод управления проектами» Манн, Иванов и Фербер; Москва; 2016 р.-288 с

2. Роман Пихлер «Управление продуктом в Scrum. Agile-методы для вашего бизнеса», Манн, Иванов и Фербер, 2017 р. — 240 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ВЕРТИКАЛЬНОЇ ФЕРМИ
28.11.2018 10:24
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ WEB-СИСТЕМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ СТУДЕНТІВ
28.11.2018 10:18
МЕТОДИ НАЙМУ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
28.11.2018 10:10
МЕХАНІЗМ ВИРІШЕННЯ ТРУДОВИХ СПОРІВ І КОНФЛІКТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
27.11.2018 22:08
РЕКЛАМА В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 21:58
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
27.11.2018 21:52
МЕТОДИКА КІЛЬКІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ IT-ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
27.11.2018 21:30
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ
27.11.2018 21:24
ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
27.11.2018 21:17
ЗАСТОСУВАННЯ ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
27.11.2018 21:13




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.201 сек. / Mysql: 1599 (0.152 сек.)