:: ECONOMY :: РОЗВИТОК РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: РОЗВИТОК РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: РОЗВИТОК РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЗВИТОК РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ

 
27.11.2018 12:42
Автор: Джога Віктор Олексійович, студент, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Серед основних видів підприємницької діяльності в Україні можна виділити ресторанний бізнес. Цей сегмент об’єднує багато соціальних сфер, та з кожним днем все більш розширює свої межі. Актуальним питанням на сьогодні є розвиток ресторанної справи в Україні. Основною метою діяльності в ресторанній справі є надання різноманітних послуг споживачам та отримання прибутку. Ресторанний бізнес в Україні має велику конкурентну спроможність, адже кожен ресторатор змагається за свого клієнта та намагається збільшити свій дохід. Останні п’ять років споживач  все більш надає перевагу харчуванню в ресторанних закладах. Це свідчить про домінування пропозиції над попитом. Закладам, які тільки з’явились на українському ринку споживання, дуже складно існувати та активно розвиватись. Через великий обсяг запропонованих послуг, український ресторатор повинен удосконалювати свої можливості та придумувати щось нове, щоб зацікавити споживача. Для цього він використовує різні форми обслуговування для приваблення та зацікавлення споживача [1]. 

В сучасних ресторанах України обслуговування здійснюється за допомогою офіціантів (повне обслуговування, часткове обслуговування). Також існує індивідуальна та бригадна форми. Великим попитом користується обслуговування барменами та буфетниками-офіціантами. При цьому використовуються барні та кафетерні стійки [2]. У сучасних ресторанах українські ресторатори використовують меню, які прийняті в міжнародній практиці (а-ля карт, а парт, табльдот, «шведський стіл», буфетне обслуговування). В Україні з кожним днем набирає популярність обслуговування поза межами ресторанного закладу. За способом доставки продукції до місця споживання розрізняють два види: самообслуговування та кейтерингове обслуговування. Самообслуговування поділяється на повне та часткове. В Україні кейтерингове обслуговування не так популярне ніж закордоном, але воно розвивається швидкими темпами. Найбільш популярним видом замовлення у закладах харчування є бенкет. Для цього використовують різні види (бенкет за столом, бенкет-чай, фуршет-десерт, бенкет-коктель). Щоб привабити споживачів різної вікової категорії проводять майстер-класи з участю досвідчених кулінарів та знаменитих шеф-поварів [3]. Для дитячої аудиторії наймають спеціалізованих аніматорів та професіональних фокусників. Також для покращення маркетингової політики, українські ресторанні заклади запрошують відомих музикантів та акторів. Основними напрямами удосконалення науково-технічного процесу на українських підприємствах є механізація процесів та застосування новітніх технічних засобів (теплового, холодильного). Передові заклади харчування використовують систему програмного забезпечення R-keeper для комплексної автоматизації [4]. Для досягнення поставлених цілей, українські підприємства враховують усі технічні, адміністративні і людські чинники, які впливають на якість продукції та її безпеку і в сукупності творять систему якості. Така система охоплює багато сегментів. Вона включає відповідальність керівництва, закупівлю сировини і продуктів, розробку нових видів продукції (дієтична, лікувальна, функціонального призначення). В багатьох ресторанних закладах створюють Vip зони для спеціальних гостей [5]. 

Кожен день на вулицях України відкриваються маленькі але привабливі заклади харчування: міні кав’ярні, вуличні лавки з їжею швидкого приготування, невеличкі кондитерські та ін. Серед різноманітних закладів стали популярними тематичні. З багатьох тематичних ресторанів та кафе можна виділити: ресторан «Дежавю» - тут зібрані автографи мало не всього пантеону зірок не тільки країн СНД, а й світу. Багато раритетів власники кафе викуповували на міжнародних аукціонах. Концертна гітара групи «Metallica», ексклюзивний шарф Патриції Каас, золоті диски легендарних «Led Zeppelin» і «Deep Purple» - це гордість колекції бару (м. Київ) [6]; фіто-кафе «Соляна печера» зовсім невелике кафе. Підлога, стіни, стеля і навіть частина меблів з цілющою солі. Лікувальне повітр’я соляної шахти допоможе тим, хто страждає бронхо-легеневі захворювання (м. Київ); cat cafe – не кожен має можливість завести вдома кішку. У Львові працює заклад, де ви маєте нагоду за чашечкою кави провести час в компанії цих чудових тварин [7].

Висновок: в результаті досліджень, можна зробити висновок, що ресторанна справа в Україні з кожним днем вдосконалюється та розвивається. Щодня відкривається все більш цікавих закладів, де споживачі можуть спробувати різноманітні страви та напої. Для успішного ведення ресторанної справи в Україні можна виділити ряд правил, які допоможуть активно розвивати бізнес: створення неординарного, цікавого профілю ресторану або іншого закладу харчування; включення різноманітних розваг до ресторанного залу; актуальне та збалансоване ціноутворення; включення цікавих майстер-класів; включення до персоналу досвідчених шеф-поварів; проведення тематичних кулінарних вечорів.

Список використаної літератури:

1. https://pidruchniki.com/11510513/turizm/formi_obslugovuvannya_ofitsiantami

2. https://pidruchniki.com/1417012044977/turizm/harakteristi

3. https://lv.cf.ua/news/news-cf/kulinarni-majster-klasi-u-lvovi

4. https://ru.wikipedia.org/wiki/R-Keeper

5. https://interiya.ru

6. https://lviv.vgorode.ua

7. https://tourlib.net/statti_ukr/yashyna.htm

________________________

Науковий керівник: Пахомська Олена Василівна, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
28.11.2018 10:51
СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО – ІННОВАЦІЯ У СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ
28.11.2018 10:32
РОЗВИТОК DIGITAL-БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
27.11.2018 21:40
УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМ ПОТЕНЦІАЛОМ В КОНТЕКСТІ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 20:30
РОЗВИТОК ПІДХОДІВ ДО ВИМІРЮВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 20:27
ГЕНЕЗИС ПОНЯТТЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
27.11.2018 20:10
ПРОБЛЕМИ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПОСЛУГ ТЕХНІЧНОГО КОНТРОЛЮ
27.11.2018 19:34
ВПЛИВ МОРАТОРІЮ НА УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ
27.11.2018 14:20
EXCHANGE RATE AS A COMPONENT OF ENHANCING EXPORTS COMPETITIVENESS
27.11.2018 12:55
НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИКІВ КОМБІКОРМІВ
26.11.2018 20:06




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.297 сек. / Mysql: 1570 (0.227 сек.)