:: ECONOMY :: СУТНІСТЬ ОФШОРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: СУТНІСТЬ ОФШОРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: СУТНІСТЬ ОФШОРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СУТНІСТЬ ОФШОРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ

 
27.11.2018 12:35
Автор: Собко Дарина Володимирівна, студентка, Національний університет біоресурсів і природокористування України; Тітенко Зоя Миколаївна, кандидат економічних наук, асистент кафедри фінансів, Національний університет біоресурсів і природокористування України
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]

Офшорні зони є складовою міжнародних фінансів. Суб’єкти, які реалізують операції в офшорних зонах, є учасниками міжнародних фінансових трансакцій. Показники їх діяльності залежать від стабільності світової валютної системи, напрямів руху світового спекулятивного капіталу, рішень міжнародних фінансових організацій тощо. Система оподаткування країни штовхає підприємців до пошуку засобів мінімізації податків. 

Розвиток офшорної діяльності в Україні пов’язаний із існуванням цілого ряду факторів. До основних відносять: податкове навантаження та недосконалість фіскальної політики; привабливі можливості експорту капіталу за кордон; високі інвестиційні ризики і використання офшорних схем для приховування факту володіння інвестиційними об'єктами в Україні; використання офшорних схем для відмивання доходів.

Функціонування офшорної юрисдикції та офшорних операцій забезпечується механізмом організації її діяльності. Цей механізм діяльності офшорних юрисдикцій включає такі елементи: інституційний (механізм взаємозв’язків інституцій у процесі здійснення офшорної діяльності); правовий (законодавчі норми регулювання діяльності офшорних зон); організаційний (організаційні підходи організації діяльності офшорної зони); економічний (механізм державного регулювання, оподаткування, інвестиційно-інноваційний механізм); фінансовий (механізм формування коштів, перерозподілу коштів; грошових потоків); інформаційний (сукупність інформаційно-комунікаційного забезпечення діяльності офшорних зон) [1].

Міжнародній практиці відомі комбіновані схеми зв’язків, що формуються з багатьох фірм, розташованих у різних офшорних зонах. Часто використовуються схеми за участю 10 –15 компаній контрагентів.

До невідкладних заходів подолання негативних наслідків офшорних зон належать: прийняття змін до Цивільного кодексу з виокремленням нового виду юридичної особи – офшорного товариства, визначити умови його створення, реорганізації та ліквідації; введення змін до Закону України «Про господарські товариства», (додати до нього нову частину, що регулює роботу офшорних компаній); у ПКУ треба сформулювати критерії, які має використовувати Кабінет Міністрів України, коли формує список «податкових гаваней»; розробка продуктивного виду контролю для Національного банку України та Міністерства фінансів України за грошовими операціями в країні; стимулювання безготівкового грошового обороту; заборона безконтрольного надання кредитів; гарантування щорічного розголошення даних щодо діяльності Державної податкової служби з приводу боротьби з мінімізацією податкових зобов’язань із застосуванням «податкових гаваней». Усі шляхи подолання проблеми офшорних зон потребують активних дій держави й тісного міжнародного співробітництва [2].

Отже, офшорні зони є привабливим інструментом для бізнесменів, але дії у цих зонах негативно позначаються на економічній ситуації України, адже держава недоотримує дохід. Ще в Україні не вистачає законодавчої бази, яка б регулювала операції у офшорних зонах. Вирішувати ці проблеми треба на глобальному рівні, за участю інших країн, та міжнародних організацій з метою створення спільної законодавчої бази та системи штрафів для скорочення відтоку капіталу з держави.

Список використаної літератури:

1. Волкова Ю.О. Розвиток офшорних центрів у системі міжнародного бізнесу. Формування ринкових відносин в Україні.  2008. № 1. С.43-48.

2. Полотенко Д.В. Вільні економічні зони в контексті регулювання економіки. Фінанси України. 2010. № 11. С. 18-25.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ БАНКІВ
28.11.2018 15:22
ГРОШОВО-КРЕДИТНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
27.11.2018 20:06
ЛІЦЕНЗУВАННЯ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
27.11.2018 13:54
НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РИЗИКАМИ БАНКУ
26.11.2018 20:55
ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ФІНАНСОВОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ В УМОВАХ КРИЗОВИХ ЯВИЩ В ЕКОНОМІЦІ
26.11.2018 19:13
КОНЦЕПЦІЯ ВАРТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ ПІДПРИЄМСТВ
21.11.2018 18:38




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.270 сек. / Mysql: 1599 (0.21 сек.)