:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНО- РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ :: ECONOMY :: СТРАТЕГІЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНО- РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ
:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНО- РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СТРАТЕГІЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНО- РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ

 
30.10.2018 20:48
Автор: Гакова Міра Володимирівна, асистент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

На підприємствах готельно-ресторанного господарства велике значення мають стандарти, які визначають основні вимоги до процесу обслуговування клієнтів закладу. Цей процес нерозривно пов'язаний з управлінням найважливішими економічними показниками діяльності підприємства, та суттєво впливає на  економічний стан. Саме тому, оцінка ефективності управління поведінкою персоналу потребує особливої уваги. 

Оцінка роботи персоналу через фактори впливу внутрішнього середовища є найважливішим інструментом управління в будь-якій сучасній організації, так як кожен керівник хоче знати, наскільки ефективно працює його співробітники та як можна підвищити цю ефективність. 

Під оцінюванням персоналу розуміють процедуру, за допомогою якої виявляється ступінь відповідності якостей працівника, його трудової поведінки, результатів діяльності певним вимогам [1].

З огляду на це, нами запропоновано алгоритм методики визначення стратегічної позиції підприємства в управлінні поведінкою персоналу, який представлено у вигляді матриці на рис.1. Зазначена матриця має чотири поля: "квадрат успішності", "квадрат функціональної невизначеності", "квадрат стратегічної невизначеності" і "квадрат виживання", що дозволяє проаналізувати, наскільки оптимальною є управлінська позиція в плануванні, координації, контролі при  визначенні поведінкових подій. 

Оцінку якості стратегічного мислення було здійснено за такими критеріями: концептуальність,  комплексність,  мислення з урахуванням часу розгортання стратегії, системна перспектива.

Оцінку поведінкових подій було проаналізовано за напрямками: рівня взаємодії на рівні груп у колективі; на рівні управління  у системі "керівник-колектив"; на рівні бізнес-поведінки  підприємства.




Для одержання результатів щодо підсумку критеріїв, автором був застосований метод зважених оцінок. 

Отже, запропонований алгоритм методики визначення  стратегічної позиції підприємства в управлінні поведінкою персоналу дозволяє своєчасно проводити діагностику планування, координацію та контроль  поведінкових подій,  що надає можливість своєчасно регулювати поведінку персоналу на підприємстві, сприяє створенню стратегічних векторів розвитку  та забезпечує відповідні конкурентні переваги підприємству.

Список використаної літератури:

1.Головатий М. Ф. Управлінські аспекти соціальної роботи. Курс лекцій / М.Ф. Головатий , М. П. Лукашевич, Г. А. Дмитренко та ін. — К.: МАУП, 2004. — 368 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПОРІВНЯННЯ ТРАДИЦІЙНОГО ТА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
29.10.2018 22:13
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО РИНКУ МЕДИЧНИХ ІТ
29.10.2018 21:56
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ЯК ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
29.10.2018 21:05
МАРКЕТИНГ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ: СУТНІСТЬ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ КОНЦЕПЦІЙ
29.10.2018 20:39
МОТИВАЦІЯ ПРАЦІ РОБІТНИКІВ ТА СЛУЖБОВЦІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
29.10.2018 20:33
РЕІНЖИНІРИНГ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ КОМПАНІЇ
29.10.2018 09:04
МАРКЕТИНГОВА КОМУНIКАЦIЙНА ПОЛIТИКА АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
28.10.2018 19:40
СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
18.10.2018 21:14




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 1.114 сек. / Mysql: 1570 (1.017 сек.)