:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇХ ВДОСКОНАЛЕННЯ :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇХ ВДОСКОНАЛЕННЯ
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇХ ВДОСКОНАЛЕННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇХ ВДОСКОНАЛЕННЯ

 
26.09.2018 19:53
Автор: Матвієнко Андрій Анатолійович, студент, Черкаський державний бізнес коледж
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

В умовах ринкової економіки підвищується роль товарної політики, що обумовлено загостренням конкурентної боротьби за ринки збуту товарів; підвищенням уваги споживачів до якості товарів, їх марки (бренда), обслуговування, упаковки; збільшенням темпу росту появи нових товарів і товарів-замінників; підвищенням ролі реклами, стимулювання збуту, паблік рилейшнз.

У зв’язку з цим розгляд основних аспектів формування маркетингової товарної політики підприємств являє собою великий теоретичний та практичний інтерес.

Завдання товарної політики:

- задоволення потреб споживачів;

- оптимальне використання технологічних потужностей;

- формування асортименту, що лежить на основі планування рентабельності і  обсягу прибутку;

- завоювання нових споживачів шляхом розширення сфери використання наявних товарів;

- забезпечення оптимальної програми випуску продукції, темпів її оновлення з урахуванням ЖЦ, співвідношення «старих» і «нових» виробів;

- вихід на ринок з принципово новими товарами і вилучення із виробничої програми «старих» товарів, які втрачають ринкові позиції [4,c.327].

Товарна політика – це система дій підприємства для визначення місця товару на ринку, задоволення конкретного потенційного споживача товарами, широких можливостей їх вибору. [4,c.327].

До складових товарної політики відносять: 

- визначення оптимального асортименту товарів та його постійне оновлення; 

- якість продукції;

- дизайн; 

- розробку і здійснення стратегії упаковки; 

- товарну марку; 

- міру відповідності критеріям споживачів; 

- підтримку конкурентоспроможності товарів; 

- знаходження оптимальних товарних ніш; 

- розробку торгівельного знаку; 

- обслуговування товарів (сервіс); 

- надання основних і додаткових послуг з продажу та експлуатації товарів.

Список використаних джерел:

1. Болюх М. А., Бурчевський В.З. Економічний аналіз: навч. посібник / М. А. Болюх, В. З. Бурчевський, М. І. Горбаток та ін.; За ред. акад. НАНУ, проф. М. Г. Чумаченка. — Вид. 2-ге, перероб. і доп. — К.: КНЕУ, 2003. — 556 с.

2. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. — К.: КНЕУ, 2000. — 100 с.

3. Войчак А.В. Маркетингові дослідження – К.: КНЕУ, 2001. - 119 с. 

4. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: навч. посібник. – К.: Вища школа, 2007. – 327 с.

___________________


Науковий керівник: Азьмук Надія Анатоліївна, кандидат економічних наук, доцент, Черкаський Державний Бізнес Коледж

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
COMMUNICATION POLICY OF THE ENTERPRISE AND DIRECTIONS OF ITS PERFECTION
27.09.2018 19:57
КОМУНИКАЦІЙНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ
27.09.2018 19:48
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ВИДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
27.09.2018 19:11
СУЧАСНИЙ СТАН КОНКУРЕНЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ І ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
26.09.2018 20:02
МАРКЕТИНГ У СУЧАСНІЙ ЕКОНОМІЦІ
25.09.2018 11:10
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ В УКРАЇНІ
03.09.2018 18:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.259 сек. / Mysql: 1599 (0.206 сек.)