:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІВДЕННОЇ КОРЕЇ :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІВДЕННОЇ КОРЕЇ
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІВДЕННОЇ КОРЕЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІВДЕННОЇ КОРЕЇ

 
21.06.2018 12:34
Автор: Хегай Євгенія Олексіївна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Cьогодні Південна Корея – високорозвинена країна, член «Великої двадцятки», одинадцята економіка світу за розміром. Південна Корея проводить активну зовнішньоторговельну політику, спрямовану на збільшення обсягу експорту шляхом відкриття ринків із країнами-партнерами в галузі промислового виробництва, сільського господарства, сфери послуг, а також у сировинному та енергетичному секторах.

Промисловість  Кореї становить понад 39% ВВП країни, а сільське господарство - всього 2% доходів  Корейська економіка є постіндустріальною: частка послуг у ВВП країни зростає і обігнала доходи від промисловості [1]. Зростання розвитку економіки Південної Кореї прискорилося в 2010 р. після початку відновлення світових ринків, які є споживачами товарів цієї країни, зокрема в першому кварталі 2010 р. річний приріст ВВП склав 5,2% [2].

Експорт Південної Кореї станом на 2016 р. становив 495,5 млрд. доларів. Електричні машини та обладнання в 134,3 млрд. дол. США склали 27,1% від загального обсягу експорту, а транспортні засоби на суму 62,7 млрд. дол. США - 12,6%). Станом на 2017 р. Південна Корея посідає п'яте місце за легкістю ведення бізнесу, згідно з рейтингом Світового банку Doing Business. 

Одним із ключових чинників успішності розвитку Південної Кореї є значні закордонні запозичення та спрямування їх  у приватні корпорації, давала дешеві кредити.

При цьому застосовано такі умови.

1. Державна допомога прив’язувалася до показників експорту. Уряд стимулював створення великих корпорацій, які б могли конкурувати зі світовими гравцями - національні ПФГ, що мають значні привілеї, і контролюють від 10 до 30 великих компаній, що працюють в різних галузях промисловості, володіють торговими фірмами, банківсько-страховими закладами (в Південній Кореї більше 50 фінансово-промислових груп, частка яких становить понад 20% національного прибутку).

Найбільшими південнокорейськими виробниками є «Самсунг» (електроніка, машинобудування, хімічна промисловість), «Хьонде» (електротехніка, автомобілебудування, суднобудування, будівництво), «LG-electronic» (електротехніка, нафтохімія), «Деу» (автомобіле- і суднобудування, електротехніка) та ін.

2.  Компанії, які отримували підтримку, конкурували між собою. «Хюндай» мав дві складові успіху: державні кредити розміром у 20 разів більші, ніж вкладений капітал компанії, і здатність отримувати іноземну технологію так, щоб при виробництві отримувати досвід, не потрапляючи в залежність від іноземних ТНК.

Технології  в Південній Кореї належать національній корпорації. Спільні підприємства, де складають чужі автомобілі або іншу продукцію (незалежно від того, прикручують колеса чи роблять складнішу збірку), не роблять країну багатшою, не накопичуються знання [3].

Іншим чинником, який сприяв розвитку Південної Кореї, є інноваційний складник. Інновації та технології лежать в основі конкурентоспроможності південнокорейського експорту. За рейтингом глобального індексу інновацій у 2015 р. Південна Корея посіла 14-е місце.

У розвитку південнокорейської економіки і залученні до країни досягнень НТП помітну роль відіграло запозичення іноземних технологій, що сприяло створенню нових виробництв (особливо у машинобудуванні та атомній енергетиці), зменшенню собівартості і підвищенню якості виробленої продукції. Частка витрат на НДДКР – до 3% ВНП.

Китайську  бізнес-експансію по всьому світу роблять державні компанії, які конкурують між собою і при цьому суттєво спонсоруються державними кредитами через банки: важка техніка, обладнання, кораблі, зв’язок, будівництво тощо. Приватні компанії, які працюють на більш складному споживчому ринку, нездатні конкурувати із світовими виробниками, бо через відсутність грошей не можуть досягти відповідної якості і впроваджувати інновації [4].

Південна  Корея, Тайвань і Японія досягли рівних доходів для села і міста. Довгострокова оренда земельних ділянок сімейними фермерами дала поштовх економіці, але якщо в Японії селяни могли продати свою землю під заводи і розбагатіти, то в Китаї її забирають за символічну компенсацію через чиновників.

Таким чином, маркетингові стратегії Південної Кореї засновані на принципах приватного підприємництва: до державної власності входять залізниці, зв’язок, будівництво шосейних доріг, виробництво чорних металів, значною мірою енергетика, вуглевидобуток, використання гідроенергоресурсів, морський промисел, меліоративні роботи у сільському господарстві. 

Стратегія зростання південнокорейської економіки ґрунтується на експорті в розвинені країни (США, Японія та ЄС), країна встановлює відносини щодо багатостороннього економічного співробітництва і розширення торговельних відносин із країнами АСЕАН і БРІКС. Незважаючи на класифікацію маркетингових стратегій, в т.ч. на рівні підприємств в такому аспекті, як глобальні, базові, в залежності від цільового та сегментування ринку, найбільш дієвими для промислово розвинутих країн є стратегії зростання. Відповідно компанії Південної Кореї застосовують три види маркетингових стратегій росту: інтенсивного та інтегративного росту, а також диверсифікації, тоді як конкурентні держави Японія та Китай більш орієнтовані на інтенсивний та інтегративний ріст, відповідно.

Список використаних джерел:

1. Коломійцева В.І. Причини та передумови економічного зростання Південної Кореї // Економіка та суспільство. – 2017. - № 12. – С. 55 – 56. 

2. Економіка КНДР торік зростала рекордними за останні 17 років темпами. Режим доступу: http://www.dw.com/uk/економіка-кндр-торік-зростала-рекордними-за-останні-17-років-темпами/a-39780909

3. Південна Корея: справжні причини грандіозного зростання. Режим доступу: https://petrimazepa.com/reasonforprogress.html

4. "Чому Азії вдалося": книга про те, як вирватися у "перший світ". http://texty.org.ua/pg/article/editorial/read/76405/Chomu_Aziji_vdalosa_knyga_pro_te_jak.

5. Сардак С. Е. Вплив цивілізаційних та культурних чинників на економічний розвиток [Електронний ресурс] / С. Е. Сардак // Економіка та суспільство. – 2017. – № 9. – Режим доступу до журналу: http://economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/17.pdf.

6. Sardak S. E. National Economies Intellectualization Evaluating in the World Economy / S. E. Sardak, A. A. Samoylenko // Economic Annals-XXI. – 2014. – № 9-10. – P. 4 – 7.

____________________________

Науковий керівник: Сардак С.Е., доктор економічних наук, професор, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ ПІДПРИЄМСТВА
27.06.2018 19:34
ВИКОРИСТАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
27.06.2018 19:17
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НЕФОРМАЛЬНИМИ ГРУПАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ
26.06.2018 18:35
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРОЮ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
25.06.2018 13:14
PROMOTION AS ONE OF THE MAIN ELEMENTS OF THE MARKETING COMPLEX ON THE EXAMPLE OF FIRM
24.06.2018 15:52
ЧИ Є МІСЦЕ ДЛЯ КРЕАТИВУ В СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ
21.06.2018 12:41




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.335 сек. / Mysql: 1570 (0.272 сек.)