:: ECONOMY :: ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ПРИБУТКУ :: ECONOMY :: ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ПРИБУТКУ
:: ECONOMY :: ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ПРИБУТКУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ПРИБУТКУ

 
29.01.2018 18:14
Автор: Сябер Євгеній Олександрович, студент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]


Ринкова економіка в Україні набирає усе більшу силу. Разом з нею набирає силу і конкуренція як основний механізм регулювання господарського процесу. Перехід до ринкової економіки створює необхідність корінної зміни методів господарського управління, підвищення ефективності виробництва, конкурентоздатності продукції і послуг на основі  впровадження досягнень науково-технічного прогресу, ефективних форм господарювання й управління виробництвом, подолання безгосподарності, активізації підприємництва, ініціативи і т.д.  Ринкові відносини будуються на кругообігу суспільного продукту, капіталу і доходу, система бухгалтерського обліку відображає  кругообіг на мікроекономічному рівні.


Фінансові результати, незважаючи що саме – прибуток чи збиток, являються головним показником господарської діяльності підприємства. Головна мета підприємства  - так організувати свою діяльність, щоб задовольняти попит споживачів та отримувати стабільний прибуток. 


Важлива роль у реалізації задачі збільшення прибутковості підприємства приділяється аналізу господарської діяльності підприємств. Економічний аналіз – це головний інструмент ефективного управління підприємством. З його допомогою виробляються стратегія і тактика розвитку підприємства, обґрунтовуються плани й управлінські рішення, здійснюється контроль за їх виконанням, виявляються резерви підвищення ефективності виробництва, оцінюються результати діяльності підприємства, його підрозділів і працівників.   


 Нині управління прибутком здійснюється на двох рівнях: мікро-економічному (рівень підприємства) і макроекономічному (рівень народного господарства), кожному з яких відповідає свій вид звітності, своя мета. Так, рівень підприємства дає змогу розглянути процес утворення прибутку в первинній ланці економіки за рахунок прибутку (збитків) окремих видів продукції (робіт, послуг), а макрорівень – показати місце прибутку в національному доході держави.


Оцінка сучасного стану проблеми. Серед відомих науковців, предметом дослідження яких були проблеми підвищення прибутку суб’єктів господарювання, можна назвати таких авторів минулого і сьогодення, як Ф. Візер, Д. Грін, Г. Давенпорт, А. Маршалл, Дж. Кларк, П. Самуельсон, К. Макконнелл, К. Друрі, Д. Соломон, І.О. Бланк, Б.В. Буркинський, А.А. Васіна, В.В. Вітлінський, І.В. Волошин, А.О. Заїнчковський, Д.Е. Ивахник, В.Е. Керимов, В.В. Ковальов, С.В. Мочерний, О.О. Орлов, С.Ф. Покропивний, Ю.С. Цал-Цалко, М.Г. Чумаченко.


Метою дослідження є обґрунтування науково – методичних засад та практичних рекомендацій щодо формування та використання прибутку підприємства.


Виходячи з мети, головними завданнями дослідження  є:


- визначити економічний зміст прибутку, види прибутку та їх класифікація,


- дослідити фактори, що визначають обсяги прибутку та джерела його формування


- розглянути теоретичні основи управління формуванням прибутку підприємства,


- проаналізувати обсяги та джерела формування прибутку, 

- дослідити фактори, що впливають на обсяг формування прибутку,


- надати пропозиції щодо удосконалення управління формуванням прибутку,


- обґрунтувати планові  обсяги прибутку, 

- розробити стратегію управління формуванням прибутку підприємства. Об’єктом дослідження є   процес формування та управління прибутку  підприємства.


Предметом дослідження є сукупність теоретичних та прикладних питань та економічного управління формування прибутку підприємства.


Дослідження проводилось із застосуванням наукових методів, що базуються на діалектичному методі пізнання та об’єктивних законах розвитку економіки. До основних загальних методів дослідження, що використовувались, належить метод індукції та дедукції, логічний та історичний підхід до вивчення економічних категорій і практики ведення обліку фінансових результатів, інші елементи економіко-статистичного методу.


Методи дослідження. В процесі виконання роботи було використано ряд існуючих методів дослідження: вертикальний аналіз — визначення питомої ваги окремих статей фінансової звітності та їх співвідношення; аналіз коефіцієнтів з метою обрахування різноманітних відносних показників, які ґрунтуються на існуючих співвідношеннях між окремими статтями, та показниками звітності та мають відповідний економічний зміст; горизонтальний аналіз  визначення за допомогою порівнювальних величин показників за три роки, для розміру та напрямку їх змін, а також тенденції розвитку. Порівнюються як абсолютні, так і відносні показники.


Наукова новизна одержаних результатів полягає в подальшій розробці теоретичних і методичних засад управління прибутком підприємств, що характеризують особистий внесок автора.


Уперше:


- розроблено методичний підхід до формування ефективної системи управління прибутком підприємств на основі визначення і розрахунку узагальнюючих показників аналізу беззбитковості на рівні всього підприємства;


удосконалено:


- методичні засади визначення впливу факторів, що обумовлюють зміну прибутку підприємств;  


- механізм формування асортиментної, цінової та фінансової політики підприємств, заснований на використанні показників управлінського аналізу прибутку.


Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що результати аналізу та рекомендації будуть застосовані на підприємствах для покращення фінансової діяльності підприємства.


Список використаних джерел:


1. Адаменко О.А. Концептуальні засади інноваційного розвитку підприємств / О.А. Адаменко // Наукові праці Національного у-ту харчових технологій. – 2010. – № 35. – С. 5-10.


2. Пригожин, А. И. Нововведения   стимулы  и препятствия  (Социальные  проблемы инноватики) /. А.И. Пригожин. – М. Политиздат, 1989. – 270 с.


3. Стадник В.В. Інноваційний менеджмент / В.В. Стадник,  М.А.Йохна. - К.: Академвидав, 2006. - 464 с.


4. Василенко В. О. Інноваційний менеджмент / В.О. Василенко, В. Г. Шматько. - Київ: центр навчальної літератури, 2005. - 440 с.


5. Краснокутська Н.В. Інноваційний менеджмент / Н. В. Краснокутська. - К.: КНЕУ, 2003. - 504 с.


6. Микитюк П.П. Інноваційна діяльність: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / П.П. Микитюк, Б.Г. Сенін. – К.: Центр навчальної літератури, 2009. – 392 с.


7. Большаков А. С. Современный менеджмент: теория и практик / А. С. Большаков, В. И. Михайлов. — СПб. : Питер, 2002. — 416 с.


8. Кеннеди Л. У. Качественный менеджмент в бесприбыльной сфере / Л. У. Кен-неди; пер. с англ. — СПб. : Просвещение, 1994. — 378 с.



____________________________________


Науковий керівник: Тюленєва Юлія Валеріївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та підприємництва, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»







Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ АВІАБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
29.01.2018 17:55
ПОЛІПШЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ТА СУТЬ МАТЕРІАЛЬНОГО СТИМУЛЮВАННЯ
28.02.2018 15:44
СУЧАСНІ РЕАЛІЇ ФОРМУВАННЯ ТРАНСКОРДОННИХ КЛАСТЕРІВ В УКРАЇНІ
28.02.2018 12:01
КРЕАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
27.02.2018 14:19
ХАРАКТЕРИСТИКА ІСНУЮЧИХ МЕТОДИК РОЗРАХУНКУ ІНДЕКСІВ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
26.02.2018 16:48
ЗАГРОЗИ ЕКОНОМІЧНІЙ БЕЗПЕЦІ ДЕРЖАВИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
26.02.2018 14:36
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ СОЦІАЛЬНО – ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ
26.02.2018 14:22
СУТНІСТЬ КАТЕГОРІЙ «ІНВЕСТИЦІЇ», «ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ», «ІНВЕСТИЦІЙНА ПОЛІТИКА»
26.01.2018 21:11
АКТУАЛЬНІСТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ КАТЕГОРІЙ «ІНВЕСТИЦІЇ», «ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ», «ІНВЕСТИЦІЙНА ПОЛІТИКА»
26.01.2018 18:50
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ – ЦІЛЕСПРЯМОВАНА РОЗУМОВА РОБОТА ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
26.01.2018 18:37




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.457 сек. / Mysql: 1570 (0.382 сек.)