:: ECONOMY :: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ОСВІТИ :: ECONOMY :: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ОСВІТИ
:: ECONOMY :: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ОСВІТИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ОСВІТИ

 
10.01.2018 11:07
Автор: Дорощук Н.І., аспірант, Національний університет водного господарства та природокористування
[Секція 9. Економічна наука та освіта]

Економічна культура лежить в основі будь-якої професійної діяльності, забезпечуючи ділові, творчі якості, компетентність, професійну майстерність, задовольняє потребу працювати якісно, почуття відповідальності за доручену справу майбутнього фахівця. Від сучасного фахівця потрібні глибокі знання економіки, психології, організації та стимулювання праці, оволодіння новітньою технологією, вміння бачити перспективу, потреба в безперервному розширенні та оновленні знань, зростанні професійного рівня, вміння бути вихователем і організатором на виробництві, непримиренність до недоліків, застою, байдужості, прихильність всього передового і прогресивного, дисциплінованість, старанність, організованість.

Культура не існує поза людиною і поза її діяльністю, і можна припустити, що кожна культура втілює специфічний набір методів соціальної практики конкретної спільноти, нації, обумовлений ідеями і цінностями даної конкретної культури, що передаються від покоління до покоління за допомогою традицій, звичаїв і новацій. Тим самим культурні системи можуть розглядатися, з одного боку, як результат вже вчинених дій, а з іншого - як одна з основ прогнозування дії і поведінки в майбутньому.

Основною метою взаємозв’язку економічної культури та освіти є формування економічних знань особистості як форми регуляції взаємодії культури поведінки людини з економікою, які вона використовує для забезпечення своїх матеріальних і духовних потреб. Людина через пізнання національно-етнічної культури долучається до світової загальнолюдської культури [1].

Економічна культура характеризується:

- наявністю світоглядних цінностей особистості щодо економіки;

- наявністю знань з економіки (технічне, економічне, соціальне);

- набуттям умінь і досвіду вирішування економічних проблем (насамперед, на місцевому і локальному рівні - завод, виробництво);

- економічно-ергономічним стилем мислення і відповідальним ставленням до економічних знань;

- безперервність, системність і систематичність, які забезпечують організаційні умови формування економічної культури особистості, взаємозв'язок між окремими ланками освіти;

- виховання розуміння цілісності, єдності системи економіки, нерозривного зв'язку її компонентів, взаємообумовленості естетичних, технічних. економічних і суспільних процесів. Істотну роль у реалізації цього принципу відіграє вчення про культуру, людину, суспільство;

- міждисциплінарним підходом до формування економічної освіти, яка передбачає логічне підпорядкування різнобічних знань економіки основній меті економічної освіти;

- висвітлення економічних проблем на глобальному, національному і регіональному рівнях, що передає ознайомлення із загальними і локальними проблемами економічної освіти, а також активну участь у розв'язанні економічних проблем на кожному робочому місці, при створенні будь-якого продукту або виконання послуг. 

Отже, формування економічної культури, а на її основі економічного мислення відбувається в процесі освіти і виховання. Через освіту вивчаються економічні теорії, ідеї, погляди, знання, в процесі виховання формуються економічні якості та норми поведінки людей.

Вважаємо, що в Україні на сьогодні відносини між культурою і освітою переживають переломний момент. Їх зближення знаходиться на самій початковій стадії, і проходить воно не без проблем і труднощів. З одного боку, спостерігається широке визнання величезної ролі культури в освіті та виробництві. З іншого боку, все це залишається головним чином на словах, не втілюється в практичних справах, оскільки бюджетні кошти, як правило, виділяються на культуру в останню чергу, за залишковим принципом, але в разі погіршення економічної кон'юнктури або кризи витрати на культуру скорочуються першими. При цьому культура відчуває постійну фінансову загрозу, а її вплив на освіту зростає.




Список використаних джерел:

1. Тодріна І. Економічна освіта й економічна культура суспільства: сутність та особливості [Електроний ресурс] / Інна Тодріна, Сергій Євсєєв. - Режим доступу: www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe

2. Янкина Н.В. Взаимосвязь культуры и образования как характеристика современной образовательной парадигмы [Электронний ресурс] / Янкина Н.В. - Режим доступа: https://research-journal.org/pedagogy/vzaimosvyaz-kultury-i-obrazovaniya/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІ З ТУРИЗМУ
12.12.2017 17:38
ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ
11.12.2017 16:54
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЯКІСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
10.01.2018 11:01




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.380 сек. / Mysql: 1570 (0.322 сек.)