:: ECONOMY :: КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЯКІСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ :: ECONOMY :: КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЯКІСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
:: ECONOMY :: КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЯКІСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЯКІСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 
10.01.2018 11:01
Автор: Яворська М.К., здобувач, Національний університет водного господарства та природокористування
[Секція 9. Економічна наука та освіта]

Однією із важливих складових, що визначає рівень виконаних наукових та науково-технічних робіт є наявність відповідного кадрового забезпечення як дієвого механізму вищої освіти та її інтеграції у європейський освітній простір Проаналізуємо наявний стан справ забезпечення вищої школи викладацькими кадрами. Зауважимо, що статистична інформація дає досить задовільні результати: вищі навчальні заклади України мають потужний кадровий потенціал. (табл. 1) 

Таблиця 1

Наукові кадри та кількість організацій*




1 – починаючи з 2006р. не звітують організації, які виконували лише науково-технічні послуги;

2 – з 1998р. – станом на 1 жовтня, з 2012р. – на 31 грудня; починаючи зі звіту за 2015 рік, державні статистичні спостереження щодо кількості докторів та кандидатів наук в економіці України скасовані;

3 – дані наведені без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, м.Севастополя та частини зони проведення антитерористичної операції.

* Джерело : [1] 

Як бачимо, з табл. 1 кількість організації, які виконують наукові дослідження й розробки скорочується, а кількість кандидатів та докторів наук зростає. Отже, ми прийшли до висновку, що якість освіти може зростати через підвищення рівня наукових кадрів. 

Вищий рівень освіти зумовлює підвищення продуктивності праці, що повинен проявлятися у зростанні індивідуального доходу працівника. Чим вищим буде рівень освіченості всіх зайнятих, тим більш високими є потенційні можливості для зростання продуктивності праці в національній економіці і тим більшим буде сукупний дохід суспільства. 

Результати проведених досліджень дають можливість стверджувати, що діяльність наукових установ щорічно погіршується. Зокрема у 2015 р. питома вага обсягу виконаних наукових і науково-технічних робіт у ВВП становить 0,64%, так як цей показник у 2000 р. становив 1,16% (табл. 2)

Таблиця 2

Обсяг виконаних наукових та науково-технічних робіт, млн.грн.**




* – дані наведені без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, м.Севастополя та частини зони проведення антитерористичної операції.

 * Джерело : [1] 

Підсумовуючи огляд ринку вищої освіти в Україні, зазначимо, що він характеризується високим рівнем попиту як серед українських, так і іноземних абітурієнтів. Економічна криза не мала істотного впливу на галузь, однак сьогодні спостерігається зменшення кількості студентів у навчальних закладах, що безпосередньо пов’язано з демографічною ситуацією в Україні. У наступні роки очікується скорочення кількості прийнятих студентів до ВНЗ. Також характерним для ринку є високий рівень конкуренції та значна залежність від державного регулювання (акредитація, ліцензування за спеціальностями тощо), що створює ризики, пов’язані зі зміною умов ведення діяльності ВНЗ. 




Список використаних джерел: 

1. Державна служба статистики [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  http://www.ukrstat.gov.ua.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІ З ТУРИЗМУ
12.12.2017 17:38
ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ
11.12.2017 16:54
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ОСВІТИ
10.01.2018 11:07




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.379 сек. / Mysql: 1599 (0.313 сек.)