:: ECONOMY :: ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ :: ECONOMY :: ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ
:: ECONOMY :: ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ

 
10.01.2018 10:48
Автор: Малков Д.І., аспірант, Національний університет водного господарства та природокористування
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Індустрія громадського харчування поєднує в собі послуги виробництва, реалізації та організації дозвілля населення При цьому воно виконує дві основні функції: відтворення людини, його фізичних можливостей; та соціалізація індивідуумів за допомогою різних систем громадського харчування [2]. 

В даний час структура підприємств громадського харчування дуже різноманітна і представлена наступними сегментами: корпоративне харчування; швидке обслуговування; соціальне харчування та інші види.

Послуги громадського харчування є особливими за важливістю і масштабом. Вони займають визначальне місце на галузевому ринку надання споживчих послуг. Саме послуги громадського харчування формують ефективний механізм задоволення населення в індивідуальних, персоніфікованих потребах споживачів не тільки в послугах з організації харчування, а й по організації дозвілля. Послуги громадського харчування на ринку споживчих послуг - категорія історично розвивається, змінюється. На тому чи іншому етапі економічного розвитку нашої країни одні послуги міцно входять в життя, стають традиційними, інші тільки зароджуються.

В сучасних умовах доцільно виділити наступні тенденції розвитку ринку громадського харчування: 

1. Збереження слабкої насиченості ринку, оскільки він насичений не більш ніж на 50%. При цьому можемо спостерігати парадокс, оскільки Українці готові залишати в ресторанах, барах і кафе мінімум $ 4,5 млрд в рік. Але вітчизняний бізнес чомусь не помічає цієї цифри - за підрахунками рестораторів, ринок громадського харчування насичений не більш ніж на 50% .

2. Збереження інвестиційної привабливості галузі в цілому. Зростання обсягів вкладення інвестиційних ресурсів можливе за умови наявності у закладів громадського харчування позитивних відгуків, смачної кухні, що є своєрідною презентацією і важливим елементом фірмового стилю. Проте нестабільна економічна ситуація і високий рівень корупції підвищують інвестиційні ризики, знижуючи привабливість країни для входу зарубіжних інвесторів.

3. Розвиток подальшої консолідації ринку громадського харчування, тобто всі ціни на регіональному ринку повинні бути приблизно в однакових межах.  

4. Збільшення частки мережевих підприємств характеризується можливістю їх розширення та зацікавленістю споживачів у  послугах закладів громадського харчування.  

5. Зростання ринку за рахунок сегмента «швидкого харчування» відбувається з таких причин: природне зростання ринку громадського харчування, перерозподіл часток ринку за рахунок його консолідації та відходу більш слабких гравців, а також приходу в країну великих міжнародних мереж, який вже розпочався [1]. 

6. Наявність передумов для розвитку регіонального ринку послуг громадського харчування, серед яких на особливу увагу заслуговують  географічний чинник, кліматичні умови, традиції, що існують у даній місцевості і т.д. Крім того регіональний характер ринку характеризується тим, що послуги задовольняються переважно за місцем проживання чи за місцем роботи. 




Список використаних джерел:

1. Електронний ресурс. – Режим доступу: https://tsn.ua/groshi/v-ukrayinu-nezabarom-hlinut-svitovi-brendi-fastfudu-eksperti-287263.html

2. Чернов Г.Е. Управление системой общественного питания / Чернов Г.Е. - СПб.: Изд-во СПбГУЭиФ, 2000 . – 132с. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ ТОВ «АСКОР КОМПАНІ»
24.12.2017 17:37
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ
20.12.2017 17:25
ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
18.12.2017 18:43
РОЛЬ ВЗАЄМОДІЇ ДЕРЖАВНОГО ТА ПРИВАТНОГО СЕКТОРІВ У РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
15.12.2017 19:56
СТАН НАУКОВОЇ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
06.03.2018 15:06




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.350 сек. / Mysql: 1570 (0.283 сек.)