:: ECONOMY :: РОЛЬ ВЗАЄМОДІЇ  ДЕРЖАВНОГО ТА ПРИВАТНОГО СЕКТОРІВ У РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: РОЛЬ ВЗАЄМОДІЇ  ДЕРЖАВНОГО ТА ПРИВАТНОГО СЕКТОРІВ У РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: РОЛЬ ВЗАЄМОДІЇ  ДЕРЖАВНОГО ТА ПРИВАТНОГО СЕКТОРІВ У РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЛЬ ВЗАЄМОДІЇ ДЕРЖАВНОГО ТА ПРИВАТНОГО СЕКТОРІВ У РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

 
15.12.2017 19:56
Автор: Пістрюга Олена Андріївна, студентка 6-го курсу, Університет державної фіскальної служби України
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Однією з проблем розвитку економіки незалежної України з самого початку є взаємодія держави і приватного сектору при здійсненні економічної діяльності. В умовах дефіциту фінансових ресурсів необхідно створювати дієву систему, яка б забезпечувала ефективне залучення та використання інвестицій на потреби структурної перебудови економіки країни, що, в свою чергу, вимагає новітніх механізмів стимулювання економічної активності, у тому числі державно-приватного партнерства.

Так як, головним завданням держави є сприяти нагромадженню капіталу, формувати інвестиційні потоки та спрямовувати їх цільовим порядком на потреби структурної модернізації економіки, механізм державно- приватного партнерства зміг би відобразити роль держави та її впливу, домогтися спільними зусиллями інноваційних змін в економіці. Розвиваючи співпрацю держави і бізнесу, можна прийти до: 1) формування новітнього інституційного середовища; 2) створення внутрішнього бізнес-середовища; 3)напрацювання умов для сучасного розвитку, впровадження структурно-інноваційних зрушень – як основи для зростання конкурентоспроможності національної економіки. Нажаль, без державно-приватного партнерства прогресивний розвиток сучасної та ефективної економіки майже неможливий.[1]

Приймати участь у такій взаємодії можуть: місцеві і державні органи влади, комерційні підприємства і некомерційні організації. Учасників взаємодії державного та приватного секторів розділяють повноваження і відповідальність.

Основний принцип концепції взаємодії державного та приватного секторів полягає в тому, що держава визначає, в яких послугах і інфраструктурі вона має потребу, а приватні інвестори висувають пропозиції, які повинні найбільшою мірою відповідати вимогам держави.

Концепція взаємодії державного та приватного секторів реалізується в такому порядку: 1) розробка проекту, в рамках якого приватний сектор планує і частково управляє об’єктом інвестицій до завдань держави ; 2) фінансування інвестицій державою, зокрема у формі оплати послуг за використання інфраструктури; 3) укладання довгострокового договору, зміст і структура якого досить різноманітна.[2, с.6]

Способи і терміни платежу залежать від якості послуг і певних економічних подій. Розподіл поточних витрат може здійснюватися в договорах по-різному. Відповідно до цілей і результатів переговорів між партнерами обумовлюється перехід об’єкта інвестицій після закінчення терміну договору - в приватну або державну власність. 

Отже, при взаємодії державного та приватного секторів держава виконує важливу роль, з одного боку, найважливішого користувача послугами, що надаються в межах проекту, а з іншого – суб’єкта, що встановлює рамкові умови його реалізації. Таким чином, державно-приватне партнерство розглядається як концепція, що дозволяє використовувати ресурси приватного сектора для розвитку інфраструктури , підвищити якість і збільшити обсяг суспільних послуг і позбавити державу від специфічних ризиків, пов’язаних з виконанням проектів та програм.

Список використаних джерел:

1. Данилишин Б. Державно-приватне партнерство – стратегічна форма взаємодії влади і бізнесу / Б. Данилишин [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua/control/publish/article.

2. Сімак С.В. Державне регулювання процесів економічного і соціального розвитку/ Сімак С.В. // Сутність та інструменти реалізації взаємодії держави й бізнесу, 10.02.2014 р. – с. 6.

______________________

Науковий керівник: Євтушенко Ганна Іванівна, доцент, кандидат економічних наук, Університет державної фіскальної служби України



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ ТОВ «АСКОР КОМПАНІ»
24.12.2017 17:37
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ
20.12.2017 17:25
ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
18.12.2017 18:43
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ
10.01.2018 10:48
СТАН НАУКОВОЇ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
06.03.2018 15:06




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.253 сек. / Mysql: 1570 (0.198 сек.)