:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ДРІБНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ДРІБНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ДРІБНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ДРІБНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

 
27.11.2017 20:35
Автор: Шукліна В.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту та маркетингу, Херсонський національний технічний університет, Україна; Шульженко М.А., студентка, Херсонський національний технічний університет, Україна
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

В сучасній політико-економічній дійсності діючі чинники вимагають певних змін в цілях і підходах до маркетингу підприємств, які здійснюють дрібні вантажоперевезення. В даному контексті одним із актуальних способів посилення їх конкурентної позиції на ринку стає комплекс маркетингових інструментів оптимізації взаємодії зі споживачем, пошуку нових форм надання послуги, керування цільовим сегментом ринку з метою виявлення нових галузевих тенденцій і способів реагування на них. 

Пошук найбільш раціональної форми ведення діалогу із споживачем через сучасні інструменти комунікації, постійний аналіз результатів пошуку і виконання замовлень, підвищення ефективності комплексу розподілу  є основними складовими маркетингових досліджень в діяльності  підприємства при здійсненні дрібних перевезень.

Введення новітніх маркетингових елементів у спілкування з замовником транспортних послуг дозволить точніше зрозуміти його потреби і можливості надання йому більш ціннісної пропозиції [1]. Це надасть змогу визначити оптимальну для обох сторін ціну та умови виконання перевезення. Наприклад, пропонуючи максимальну ціну зазначати обов`язкові для нього умови під час здійснення замовлення, що дозволить підвищити впевненість замовника в гарантіях реального виконання роботи в повній відповідності до вимог. Для підприємства в цій ситуації важливим буде збільшення відсотку реалізації замовлень. 

Використання існуючих додатків мобільного зв`язку як засобу маркетингової комунікації для прийому замовлень і розміщення оголошень спрощує і прискорює процес контакту з потенційним клієнтом. Удосконалення інтерфейсу і його логічна зрозумілість не створює замовнику психологічних труднощів і залишає позитивні спогади про співпрацю. Це сприяє фіксації інформації про перевізника і впливає на вибір при повторному зверненні за послугою дрібних перевезень [2]. 

Намагання зрозуміти свого потенційного клієнта і відвертий діалог з ним надає підприємству додаткової переваги на ринку транспортних послуг. Практична реалізація передбачає нешаблонність підходу і вміння швидко оцінювати зміни на ринку і реагувати на них відповідними маркетинговими інструментами. Вирішальним фактором успіху діяльності буде тільки максимальне пристосування до потреб клієнта і закріплення в ньому довіри до підприємства.

Управління маркетингом в системі загального менеджменту підприємства передбачає постійний контроль надходження інформації, пов`язаної з його діяльністю, реагування на неї, швидке і достовірне донесення до працівників прийнятих рішень [3]. Тому аналіз виконання замовлень стає джерелом необхідної інформації про вірні рішення і прорахунки. Використання доступного програмного забезпечення дозволить при невеликих затратах отримати можливість швидкого порівняння витрат і надходжень за різними статтями через визначені проміжки часу.

Постійний маркетинговий моніторинг пропозиції і попиту на ринку надає змогу швидко виявити появу нових послуг, їх комбінацій та відмову від деяких. Також дозволить зрозуміти маркетингові дії конкурентів, спростити прогнози їх поведінки, покаже нові напрямки роботи з клієнтами, вплине на своєчасність зміни кількісного і якісного складу транспортних засобів, а також асортименту послуг. Саме в сегменті дрібних перевезень край необхідно постійно відслідковувати появу нових потенційних клієнтів [2]. 

Аналіз зміни попиту за категоріями споживачів дозволить швидко переорієнтуватися на інші напрямки та удосконалити перелік послуг. Неперервність моніторингу є ключовим моментом для підприємств при здійсненні дрібних перевезень і головною передумовою отримання необхідної маркетингової інформації для прийняття управлінських  рішень. 

Для таких підприємств, за звичай, характерним є відсутність коштів на проведення широкої маркетингової рекламної кампанії. Тому з`являється велика залежність від вдалого розміщення інформації про себе на найбільш відвідуваних сайтах, в популярних довідниках, на засобах зовнішньої реклами.

Правильне позиціонування підприємства в рекламі дозволить швидше знайти клієнтів на запропоновані послуги, тому вимоги до рекламного тексту мають бути дуже високі, його складання потребує особливої уваги і чіткого визначення цільової аудиторії. Проте, самою успішною рекламою буде бездоганне обслуговування споживача, задоволення  його потреб в якості наданих послуг, що створить стійку позитивну репутацію підприємства, яка краще всіх плакатів забезпечить поширення потрібної інформації [3].

Отже, застосування маркетингового підходу примушує по особливому подивитися на місію транспорту. Специфічні умови здійсненні дрібних перевезень обумовлюють  особливості використання  інструментів  комплексу маркетингу в діяльності підприємства.

Список використаних джерел:

1. Крикавський Є. В. Інтеграція маркетингу і логістики в системі менеджменту / Є. В. Крикавський // Вісник Державного університету «Львівська політехніка». – 2015. – № 316. – С. 52–62.

2. Окландер М.А., Жарська І.О. Маркетингові аспекти реформування транспортного маркетингу. – Одеса. – Астропринт. – 2016. – 236 с.

2. Тєлєтов О. С. Маркетинговий аспект в інноваційній діяльності виробників / О. С. Тєлєтов // Маркетинг: теорія і практика: зб. наук. праць. – Луганськ, 2014. – С. 208–215.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ АУТСОРСИНГУ В УКРАЇНІ
29.11.2017 18:39
СТРЕС-МЕНЕДЖМЕНТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
29.11.2017 17:58
БРЕНД СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ ПІВДЕННОГО РЕГІОНУ ЯК ЇХ МЕНТАЛЬНИЙ ОБРАЗ
28.11.2017 18:37
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ПОТОКАМИ ПІДРИЄМСТВ АПК
27.11.2017 19:36
СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
24.11.2017 17:35
ОСНОВНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
24.11.2017 17:16
СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОЇ ТА РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
23.11.2017 17:36
РОЗВИТОК БРЕНДА У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТІ ДЛЯ СПОЖИВАЧА
23.11.2017 17:28
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ СПОЖИВАЧЕМ
22.11.2017 16:43
ВАЖНЫЕ МОМЕНТЫ О ЭПАТАЖНОМ МАРКЕТИНГЕ
20.11.2017 17:29




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.252 сек. / Mysql: 1570 (0.197 сек.)