:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ВИХОДУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК МАЛИМИ ТА СЕРЕДНІМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ :: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ВИХОДУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК МАЛИМИ ТА СЕРЕДНІМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ВИХОДУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК МАЛИМИ ТА СЕРЕДНІМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ВИХОДУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК МАЛИМИ ТА СЕРЕДНІМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

 
26.10.2017 22:38
Автор: Мажеру Богдан Юрійович, бакалавр, Одеський національний економічний університет
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;]

У наш час актуальною є проблема виходу вітчизняних підприємств на зовнішній ринок. Існує чимало стратегій виходу на зовнішній ринок, визначених як зарубіжними, так і відчизняними вченими, але постає питання про можливість їх застосування малими та середніми підприємтсвами України.

М.Т. Каннінгем виділив п’ять стратегій, які використовують фірми для виходу на зовнішній ринок [1, с. 9 -12; 2, c. 268], а саме:

Стратегія технологічної інновації – компанія виробляє кращу ніж у конкурентів продукцію або здатна переконати покупців в цьому;

Стратегія адаптації продукту – модифікація вже існуючих товарів або послуг;

Стратегія доступності та безпеки – компанія переконує споживача в тому, що її товар є доступним навіть якщо його потрібно поставити з іншої країни або континенту (тобто або компанія має шляхи страхування транспортних ризиків, або переконує покупців в цьому);

Стратегія низької ціни – використовується для проникнення на ринок;

Стратегія повної адаптації та відповідності – іноземний виробник робить усе, що може знадобитись споживачу та що пов'язане з продуктом, його розробкою та доставкою.

Стратегія технологічної інновації зазвичай є непридатною для невеликих фірм у зв'язку з високою вартістю її впровадження, а також значною різницею у технологічному розвитку між Україною та такими країнами, як Германія, Нідерланди, США тощо. Більш того, доведення своєї інноваційної продукції до стандартів, наприклад, ЄС може бути не тільки дорогим, але й довготривалим процесом, результатом якого може бути випуск схожої продукції європейськими фірмами раніше, ніж малим або середнім вітчизняним підприємством. Щодо переконання покупців у зверхності своєї продукції потрібно зазначити, що даний процес є також вельми затратним, адже нерідко на заході рекламні бюджети дорівнюють бюджетам розробки товарів, які вони рекламують.

Стратегія адаптації продукту є більш легкою та менш затратною для впровадження суб'єктами малого та середнього підприємництва. Відповідно до неї, підприємство адаптує свій вже розроблений для іншого ринку товар до потреб та вимог ринку приймаючої країни.

Стратегія доступності і безпеки є менш затратної ніж, наприклад, стратегія повної адаптації та відповідності, що робить її більш привабливою для малих підприємств.

Стратегія низької ціни виглядає як ідеальний варіант, але вірогідність того, що витрати на виробництво товару малим чи середнім підприємством будуть нижчими за ті ж витрати великої корпорації, в якій діє ефект масштабу, є досить низькою.

Стратегія повної адаптації та відповідності також є дуже капіталомісткою, що унеможливлює її використання вітчизняними малими підприємствами.

З п'яти стратегій М.Т. Каннінгема можливими для використання малими та середніми підприємствами є всі, але до найбільш придатних можна віднести наступні [2, с. 268-269]: стратегія адаптації продукту, стратегія доступності і безпеки та стратегія низької ціни.

Список використаної літератури:

1.Cunningham, M.T. "Strategies for International Industrial Marketing". In D.W. Turnbull and J.P. Valla (eds.) Croom Helm 1986;

2. Peter W Turnbull, Jean-Paul Valla. Strategies for International Industrial Marketing // [Електронний ресурс]. URL:https://books.google.com.ua/books?id=NR7fWPJV_pQC.

________________________________

Науковий керівник: Сукач О.О., кандидат економічних наук, викладач кафедри міжнародних економічних відносин Одеського національного економічного університету



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СВІТОВА ЕКОНОМІКА: МІСЦЕ І ПРОБЛЕМИ КРАЇН, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ
29.10.2017 18:42
УКРАЇНА НА СВІТОВОМУ РИНКУ ІНЖИНІРИНГОВИХ ПОСЛУГ
29.10.2017 18:25
ЗНАЧЕННЯ І РОЛЬ ТЕНДЕРІВ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ІНЖИНІРИНГОВИХ ПОСЛУГ
27.10.2017 17:49
СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК МЕДИЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО ПРОСТОРУ
26.10.2017 21:58
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНИХ МОРСЬКИХ КОНТЕЙНЕРНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ (НА ПРИКЛАДІ МОРСЬКОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО ПОРТУ «ЧОРНОМОРСЬК»)
24.10.2017 21:13
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ ПОСЛУГАМИ В ОДЕСЬКОМУ РЕГІОНІ
20.10.2017 19:17
ОСОБЕННОСТИ ОСУЩЕСТВЛЕНИЯ МЕЖДУНАРОДНОЙ ТРАНСПОРТНО-ЛОГИСТИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ: ОСНОВНЫЕ ФАКТОРЫ ВЛИЯНИЯ
20.10.2017 19:06




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.227 сек. / Mysql: 1599 (0.18 сек.)