:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ

 
27.09.2017 22:53
Автор: Зизич Юрій Романович, студент (магістрант), Факультет туризму та міжнародних комунікацій, Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Нові цифрові методи обробки та використання інформації стають основним джерелом підвищення результативності та ефективності маркетингової діяльності. В умовах інформатизації суспільства, Інтернет та інші цифрові канали змінюють форми і методи маркетингової діяльності, стають поштовхом для появи нової форми маркетингової діяльності — цифрового маркетингу (англ. digital marketing).

Цифровий маркетинг – загальний термін, який використовується для визначення маркетингу товарів та послуг, що використовує цифрові технології для залучення нових клієнтів та їх утримання [3].

Стрімкий розвиток цифрових медіа сприяв появі нових можливостей для маркетингу та реклами. Широке розповсюдження мобільних приладів, які мають доступ до цифрових каналів, привело до експонціонального зростання цифрової реклами.

Цифрові канали допомагають швидко поширювати інформацію, стають основною рекламною платформою. Окрім цього, споживачі продукту можуть залишити певні коментарі, поділитися власним досвідом, вказати на недоліки чи переваги продукту, отримати онлайн консультацію, висловити подяку за якісно надані послуги чи виготовлені продукти.

Основне завдання цифрового маркетингу – формування стратегії просування суб’єкта чи його товару через цифрові канали. 

Сьогодні цифровий маркетинг використовує п’ять цифрових каналів: мережа Інтернет, локальні мережі (Екстранет, Інтранет), мобільні пристрої, цифрове телебачення, інтерактивні екрани та POS-термінали.

Для підприємств готельного бізнесу використання цифрового маркетингу є незамінним інструментом забезпечення конкурентоспроможності в сучасному світі.

Рейтинг методів цифрового маркетингу за частотою використання в готельному бізнесі виглядає наступним чином: перше місце — SEO (оптимізація сайту у пошукових системах) — цей метод застосовують 90% підприємств; друге місце — SMM (маркетинг соціальних мереж) і SMO (оптимізація для соціальних мереж) — 75% підприємств; третє місце — контекстна реклама — 60% підприємств; четверте місце — SEM (пошуковий маркетинг) — 35% підприємств [1].

Потенційний гість готелю – людина, яка вже не може без смартфона та  Інтернету, а інформаційні технології дозволяють їй, не виходячи з дому, вивчати інформацію про готелі на сайтах, бронювати номери, купляти квитки і т. д [4].

Цифровий маркетинг має ряд особливостей, які при правильному підході можуть стати перевагами, а при неправильному – завдати готельному підприємству значних збитків [2].

Цільова аудиторія сприймається як сукупність індивідуумів. Навіть, якщо мільйони користувачів володіють однаковими цифровими пристроями, є можливість взаємодіяти з кожним з них як з окремо взятою людиною зі своїми звичками та вподобаннями. Тобто, однією з особливостей цифрового маркетингу є те, що він не відповідає масовому підходу і має чітку адресність.

Ще одна особливість – дані в цифровому маркетингу відходять від більш звичної та зручної демографічної інформації і розширюються в бік психографічної та поведінкової. 

Швидкість розповсюдження інформації у сучасному світі створює ще одну особливість цифрового маркетингу. Смартфоном сьогодні володіє кожен другий. Завдяки цьому не лише клієнти, але й конкуренти можуть миттєво дізнаватися про всі дії один одного. Це дозволяє їм майже миттєво відтворити дії та нововведення з урахуванням своїх особливостей. В результаті перевага буде на боці тієї компанії, яка ефективніше керуватиме своїми маркетинговими ресурсами, ефективніше збиратиме і аналізуватиме дані. 

Таким чином, можна зробити висновок, що використання цифрового маркетингу в управлінні готелем, підвищує його конкурентоспроможність, якість надаваних послуг, що позитивно впливає на імідж підприємства, збільшуючи потік постійних клієнтів, що відповідно гарантує отримання прибутку підприємством. Міжнародний досвід успішної діяльності підприємств готельного господарства свідчить, про єдиний шлях виживання в умовах глобальної конкуренції та сучасного інформаційного простору при активному використанні цифрового маркетингу у поєднанні із готовністю готелів до інновацій, креативності та нововведень.

Список використаних джерел:

1. Портал гостиничного и ресторанного бизнеса [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://prohotelia.com.ua/

2. Косенко О.В. Особливості використання цифрового маркетингу в сучасних умовах / О.П. Косенко, Є.В. Грабовенко, Ф.М. Плотніков // Вісник НТУ «ХПІ». – 2014. – Вип. 34(1077). – С. 121–127.

3. Матвіїв М.Я. Формування цифрового маркетингу підприємств [Текст] / М.Я. Матвіїв // Ефективність державного управління – Л. : 2014. –  Вип. 41. – С. 252-261.

4. Черномазюк А.Г. Інновації у сфері готельно-ресторанного бізнесу / А.Г. Черномазюк // Вісник Хмельницького національного університету. – 2014. – № 5. – С. 269–272.

____________________________

Науковий керівник: Годя Іван Михайлович, кандидат економічних наук, доцент, ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ ЗА SCRUM-ПІДХОДОМ
29.09.2017 08:34
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ
25.09.2017 16:22
РЕФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІКИ КРАЇНИ ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
25.09.2017 16:10




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.182 сек. / Mysql: 1599 (0.137 сек.)