:: ECONOMY :: КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

 
29.05.2017 14:09
Автор: Лема Галина Володимирівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»; Олексів Ігор Богданович, доктор економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Сучасним підприємствам стає дедалі важче конкурувати між собою, оскільки доступність ресурсів на ринку є одинаковою для кожного з них. В умовах сьогодення важливим чинником успішного функціонування підприємства є його акцент на проблемах професійного та корпоративного навчання.

Система професійного навчання персоналу на підприємстві спрямована на приведення рівня кваліфікації працівників у відповідність до вимог виробництва, оптимальне задоволення особистих інтересів працівників, пов’язаних із самореалізацією, підвищення ефективності їхньої праці тощо. Під професійним навчанням розуміють процес цілеспрямованого формування у працівників спеціальних знань, розвиток необхідних навичок і вмінь, що дають змогу підвищувати продуктивність праці, максимально якісно виконувати функціональні обов’язки, освоювати нові види професійної діяльності. Професійне навчання включає первинну професійну підготовку і підвищення кваліфікації працівників відповідно до потреб підприємства.

На сьогодні багато вчених займаються визначенням особливостей професійного навчання працівників підприємств в процесі розвитку їх компетенцій. Так, Л. Семів [3, с. 218], основною метою професійного навчання персоналу як одного із ключових чинників розвитку їх компетенцій вважає підтримання необхідного рівня кваліфікації працівників підприємств з урахуванням вимог виробництва і перспектив його розвитку; підвищення конкурентоспроможності продукції та послуг підприємства на основі використання знань і досвіду застосування сучасних технологій, ефективних методів організації праці, виробництва та управління персоналом підприємства; створення умов для професійного зростання, самореалізації працівників в умовах ринкової економіки на основі підвищення мотивації до праці, використання новітніх програм, засобів та технологій навчання тощо.

В основі корпоративного навчання лежить ідея командного підходу до процесу навчання, тоді як професійне навчання спрямоване на конкретну особистість. Командний підхід корпоративного навчання має суттєві переваги (можливість вчитися один у одного; результативне передавання знань, вмінь та навичок, що забепечить максимальне їх використання в практичній діяльності; сприяє формуванню потреби в освоєнні нових знаь та вмінь тощо), які спрямовані на досягнення цілей підприємства.

Потреба у корпоративному та професійному навчанні працівників визначається відповідно до стратегії розвитку підприємства та напряму діяльності підрозділу. Свою чергою, вітчизняні та зарбіжні підприємства повинні сприяти підвищенню корпоративно-соціальної відповідальності перед своїми працівниками.

Основними напрямами, в яких підприємства повинні бути соціально відповідальними є, насамперед, створення для персоналу відповідних умов та рівня оплати праці; стимулювання працівників внаслідок впровадження сучасних методів удосконалення корпоративної культури, що дає можливість професійного розвитку; забезпечення високих стандартів безпеки праці тощо.

Список використаних джерел:

1. Баюра Д.О. Корпоративна соціальна відповідальність як складова підвищення ефективності системи корпоративного управління / Д.О. Баюра // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – 113-114. – 2009. – С.60-63.

2. Семів Л.К. Управління персоналом в умовах економіки знань: монографія / кол. авт.; за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. Л.К. Семів. – К.: УБС НБУ, 2011. – 406 с. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЕКОЛОГІЧНИЙ ТУРИЗМ: СУТНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
29.05.2017 14:55
УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
29.05.2017 14:29
ОСОБЛИВОСТІ ТОВАРНО-АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
29.05.2017 11:59
РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ ТА МЕХАНІЗМИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
29.05.2017 11:34
ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ ГОТЕЛЬНОГО ПРОДУКТУ В МЕРЕЖІ ІНТЕРЕНЕТ
25.05.2017 18:02
ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
25.05.2017 11:53




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.790 сек. / Mysql: 1570 (0.699 сек.)