:: ECONOMY :: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ СУЧАСНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ :: ECONOMY :: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ СУЧАСНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
:: ECONOMY :: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ СУЧАСНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ СУЧАСНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ

 
25.04.2017 20:23
Автор: Троханенко Олександр Михайлович, старший судовий експерт сектору економічних, товарознавчих досліджень та оціночної діяльності відділу інженерних, економічних, товарознавчих видів досліджень та оціночної діяльності Рівненського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України
[Секція 7. Інвестиційно-інноваційні процеси в економіці;]

Інноваційна політика спрямована на створення належної системи, яка забезпечуватиме ефективний зв'язок між наукою, технікою, управлінням на ринку. В результаті цих відносин, існує можливість швидкого росту інновацій, що дасть шанс підвищити конкурентоспроможність на ринку і підняти якість життя суспільства.

Інноваційна політика являє собою сукупність методів поведінки в галузі науки і технічної політики. Її мета полягає в тому, щоб підтримувати інновації в економіці, а саме: сприяння у впровадженні нових продуктів, послуг, процесів і методів управління. 

Інноваційний процес являє собою набір окремих інститутів, які спільно або окремо вносять свій внесок в розвиток і розповсюдження нових технологій, створюючи сприятливе середовище, в яке уряд формулює і реалізує політику інновацій. Системний підхід в новому світлі представляє інноваційну політику, переміщаючи центр ваги в напрямку відносин між інститутами і взаємодії в створенні та комерціалізації знань [1, с.73]. 

Кожна країна характеризується специфічними характеристиками, які визначають потенціал для інновацій і технологічних змін, таких як історичний досвід, системи цінностей, культурні і суспільні накопичення знань, навичок і умінь. Структура інноваційної системи, специфіка національних або регіональних рішень, зв'язки між його складовими частинами, а також взаємодії з навколишнім середовищем, визначають стан інноваційної діяльності та конкурентоспроможності економіки. Ефективний інноваційний процес може підвищити ефективність використання обмежених ресурсів, а також за рахунок поліпшення організації та управління ефективно поєднати іноземні та національні технології – для прискорення прогресу в адаптації та поширення їх в масштабах всієї економіки [2, с.43].

Інноваційна політика в розвинених країнах з урахуванням протягом останніх 30 років, чітко набула еволюції. Це стосується цілей та пріоритетів інноваційної політики: використання інструментів, масштаби і взаємозв'язок з іншими галузями економіки. Сучасна інноваційна політика – це :

- політика заохочення інновацій та широке поширення новітніх технологій;

- політика, яка розглядає інновації як мережу процесів, які зачіпають багато взаємопов'язаних підприємств. Вона орієнтована на поліпшення здатності компаній адаптуватися до не однієї, а до безліч різноманітних технологій, за допомогою таких інструментів, як підтримка та розробка науково-дослідної програми в області технічного розширення бізнес-послуг;

- політика «м'якої» підтримки користувачів технології, включаючи допоміжні послуги, консалтинг, навчання, інформації і просування по службі, потік людей між компаніями і різними установами, які співпрацюють з ними, і т.д. – все це повинно відігравати роль посередництва в області інновацій;

- політика, в якій держава виступає в якості координатора і посередника, який створює організаційну основу для процесу саморегулювання і поширення інновацій;

- підвищення ступеня підтримки компаній і установ, що беруть участь в інноваційному процесі. Важливою метою було б отримати суспільне визнання науки і техніки;

- це політика, спрямована на суб'єкти малого підприємництва, хоча наслідки багатьох проектів, здійснюваних цією політикою також можуть використовувати і більші підприємства. Вона є причиною виникнення цілого ряду обмежень і перешкод, що знижують здатність поглинання компаній, доступ до необхідних знань та інших ресурсів, набагато частіше гостро відчувається малими компаніями, ніж великими, в силу наявності необхідних ресурсів і навичок. Потенційна державна допомога на ім'я цієї компанії може включати в себе підтримку відповідних науково-дослідних програм, а також співпраця з дрібними компаніями [3, с.46].

Сучасний стан інноваційної політики стає важливим компонентом навколишнього середовища (мережі) партнерів малого бізнесу в області інновацій. Її роль – у відповідності з очікуваннями малого бізнесу – щоб допомогти побудувати конкурентоспроможну та інноваційну компанію та полегшення доступу до зовнішніх послуг інноваційних процесів. Іншими словами, мета інноваційної політики є зниження порогу складності прийняття і реалізації інновацій, знижуючи ступінь ризику і невизначеності, а також допомогти в створенні оптимального вибору для компаній, які впроваджують інновації. Акцент робиться також на навколишнє середовище, в якому вони працюють – яка є для них важливим джерелом технічної інформації і ресурсів, необхідних для інновацій.

Список використаних джерел:

1. Управління інноваціями : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Н. І. Чухрай, Л. С. Лісовська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. – 280 с. 

2. Шира Т. П. Вплив інноваційно-технологічного потенціалу підприємства на конкурентоспроможність інноваційного продукту// Фінанси України. - 2006. № 6. – С. 43–50. 

3. Фісун А.О. Роль функції інвестування інновацій в економічному зростанні // Фінанси України. – 2007. – № 6. – с.46 - 55. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЕКОНОМІЧНА ДУМКА ОСНОВОПОЛОЖНИХ ТЕРМІНІВ В ТЕОРІЯХ ІННОВАЦІЙ
25.04.2017 13:30
ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
25.04.2017 13:01
ІННОВАЦІЇ ТА «ЗЕЛЕНА» ЕКОНОМІКА В УКРАЇНІ
24.04.2017 10:40
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО КЛІМАТУ ТА ОЦІНКА ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ЗАЛУЧЕННЯ ПРЯМИХ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ В УКРАЇНІ
24.04.2017 09:47
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКОВИХ ВІДНОСИН
20.04.2017 13:28
МІЖНАРОДНІ ІНВЕСТИЦІЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ПРОЦЕС ГЛОБАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
20.04.2017 12:50




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.428 сек. / Mysql: 1599 (0.364 сек.)