:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ

 
16.03.2017 22:53
Автор: Старушенко Руслан Вадимович, студент, Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Охоронна діяльність є особливим видом господарської діяльності, яка спрямована на надання послуг щодо забезпечення цілісності об’єктів власності юридичних та фізичних осіб, а також і самих власників, фізичних осіб.

Конкурентоспроможність охоронної послуги можна визначити як її перевагу в порівнянні з іншими послугами-замінниками, спроможність витримати порівняння з аналогічними послугами конкурентів і продаватися за цінами не нижче середньоринкових.

Управління конкурентоспроможністю охоронних послуг складається із забезпечення оптимального співвідношення складових елементів та факторів їх конкурентоспроможності.

Системоутворюючі фактори конкурентоспроможності охоронних послуг – це їх основні економічні характеристики, ключові споживацькі властивості, способи позиціонування на ринку, потенціал, процеси і результати господарської діяльності охоронного підприємства, норми та особливості ринку, на підставі яких можуть бути отримані конкурентні переваги.

В літературі обґрунтовують різний набір факторів конкурентоспроможності підприємства, товару, послуги [1–3]. З урахуванням специфіки охоронних послуг, необхідно відмітити особливу важливість їх споживацьких властивостей, таких як надійність захисту об’єкту, швидкість надання заходів, що вимагаються при реальних загрозах, рівень професійної підготовки охоронця і т.п.

Таким чином, доцільним є розподіл факторів конкурентоспроможності на цінові та якісні (рис.1).

Цінові або тарифні фактори включають в себе тарифи на основну послугу, тарифи на додаткову (супутню) послугу, ризикову тарифну надбавку для відшкодування матеріальних збитків.





Рис. 1 Фактори конкурентоспроможності охоронних послуг

Якісні фактори – це якість охоронної послуги, конкурентоспроможність ринкової пропозиції, а також конкурентоспроможність охоронного підприємства.

Додаткові характеристики якості охоронних послуг – це ступінь залученості ресурсів споживачів в процес надання послуг, а також рівень лояльності споживачів і число потенційних споживачів.

«Важелі» управління конкурентоспроможністю охоронних послуг, знаходяться серед факторів внутрішнього середовища охоронного підприємства, оскільки можливості прямого впливу на елементи зовнішнього середовища обмежені, і отримання на їх основі додаткових конкурентних переваг не завжди реально.

Властивості конкурентного ринку, рівень і характер конкуренції на ньому багато в чому визначаються законодавством.

Таким чином, управляти конкурентоспроможністю охоронної послуги можна за допомогою кількох цінових і якісних «важелів», це:

• ціна продажу охоронної послуги;

• якість обслуговування;

• інтенсивність просування охоронної послуги на ринку;

• ефективність системи менеджменту охоронного підприємства.

Перераховані вище фактори задають напрямки для вишукання коштів і способів використання резервів конкурентоспроможності. На основі факторів і елементів конкурентоспроможності повинні бути отримані конкурентні переваги.

Список використаних джерел:

1. Курбацька Л. М.  Методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності аграрних підприємств / Л. М. Курбацька, І. Г. Кадирус, Т. В. Ільченко, Ю. В. Захарченко // Агросвіт. - 2014. - № 21. - С. 13-17.

2. Маркетин: Энциклопедия: Пер. с англ. / Под ред. М. Бейкера. — СПб.: Питер, 2002. — 1198 с.

3. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление / Р.А. Фатхуддинов. – М.: ИНФРА-М. – 2000. – 312 с.


______________________________

Науковий керівник: Захарченко Юлія Василівна, Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ФОРМУВАННЯ ДОВГОТЕРМІНОВИХ ВІДНОСИН З ПОКУПЦЕМ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ
26.01.2017 15:46
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ВІДТВОРЕННЯМ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ В ЛІФТОВОМУ ГОСПОДАРСТВІ
23.03.2017 19:32
ДІТИ – НАЙВРАЗЛИВІШІ СПОЖИВАЧІ РЕКЛАМИ
20.03.2017 14:13
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕСПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОРГАНІЗАЦІЇ
20.03.2017 14:09
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД В СФЕРІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ ТА ЙОГО АДАПТАЦІЯ ДО УКРАЇНСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
17.03.2017 12:02
ИНТЕРНЕТ - РЕКЛАМА: НОВЫЙ ВЗГЛЯД НА РАСКРУТКУ
16.03.2017 22:20
БРЕНДИНГ МІСТА ТА МІСЬКА ЛОГІСТИКА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ МІСЬКОГО ТУРИЗМУ
16.03.2017 14:53
РОЛЬ ЦІНИ У ФОРМУВАННІ ІНСТРУМЕНТАРІЮ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМПАНІЇ
15.03.2017 12:30




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.497 сек. / Mysql: 1570 (0.41 сек.)