:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ В УМОВАХ КОРПОРАТИЗАЦІЇ :: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ В УМОВАХ КОРПОРАТИЗАЦІЇ
:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ В УМОВАХ КОРПОРАТИЗАЦІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОБЛЕМИ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ В УМОВАХ КОРПОРАТИЗАЦІЇ

 
14.11.2016 16:27
Автор: Войлова Олена Вікторівна, магістр гр. 8-Фін, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; Якимова Алла Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів та економічної безпеки, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]

Фінансове планування - це процес, якій включає аналіз, господарської, фінансової та інвестиційної політики підприємства, прогнозування та планування результатів їх реалізації, прийняття рішень про допустимий рівень ризику і виборі остаточних варіантів фінансових планів.

В нормативно-правових документах, що регулюють організацію фiнансового планування на підприємстві, немає чітко визначених орієнтирів  планування та моніторингу збалансованості фінансових планів галузі, зокрема, щодо аналізу показників фінансової стійкості. Фінансові показники використовуються тільки для ретроспективного аналізу та складання пояснювальних записок, а при розробці фінансових планів не використовуються взагалі.

В Укрзалізниці при розробці фінансових планів до сьогодні формально використовується балансовий метод (баланс доходів та витрат), в якості головної його мети приймається вимога забезпечення достатнього рівня прибутковості всiх напрямків діяльності залізниці. На нашу думку, такий підхід до фінансового планування не є вірним, так як фінансовий план повинен не тільки пов'язувати доходи і витрати залізничного транспорту, а й визначати фінансові цілі та окреслювати ступінь відповідності цих цілей поточному фінансовому становищу та стратегічним цілям розвитку галузі. При цьому довгостроковий фінансовий план повинен визначати допустимі з позицій фінансової стійкості темпи її зростання, а короткостроковий - забезпечувати її платоспроможність. 

Основними недоліками існуючої моделі фінансового планування в межах структурних підрозділів Укрзалізниці можна виділити наступні: здійснення планування тільки доходів і витрат з розбивкою за видами діяльності, службам, джерелами надходження і напрямки витрат; збалансованість фінансових планів досягається шляхом перерозподілу фінансових ресурсів в рамках регіональних філій; відсутність узгодженості виробничих та фінансових показників діяльності; у назві місії планування не включається досягнення фінансової стійкості, тому глибока оцінка фінансового стану як окремих підрозділів, так в галузі в цілому не проводиться.

На нашу думку, такий підхід до фінансового планування не відповідає сучасним вимогам, тому необхідно наближати зміст фінансового плану та організацію фінансового планування до світових стандартів. Це дозволить використовувати фінансове планування як інструмент оперативного, середньострокового та стратегічного управління Укрзалізницею в умовах корпоратизації.

Отже, планування діяльності залізничних підприємств має специфічні особливості в організації планування і структурі планів. В ПАТ «Українська залізниця» вже існують органи стратегічного планування та управління розвитком, що є важливим кроком до узгодження стратегічних цілей та поточних завдань, яку можна вирішити за рахунок впровадження системи бюджетування, як базової складової фінансового контролінгу та управління якістю перевізного процесу.

В процесі впровадження системи фінансового планування та бюджетування в підрозділах Укрзалізниці важливе місце повинно відводитися управлінню ризиками (з урахуванням специфіки діяльності підрозділу), в тому числі  фінансовими, їх ідентифікацією, оцінкою та мінімізацією. Це, зокрема, пов’язане зі специфікою діяльності залізниці; високою залежністю від державного регулювання тарифів на перевезення; чутливістю обсягів  перевезень від загального стану економіки; чутливістю вартості перевідного процесу від вартості паливно-мастильних матеріалів; відсутності повної компенсації втрат, пов’язаних з пільговими перевезеннями; від необхідності оновлення рухомого складу тощо.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СТАН І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ОСОБИСТОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ
28.10.2016 12:01
БАНКІВСЬКИЙ КОНТРОЛІНГ ЯК ОСНОВА ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ
16.11.2016 21:55
СТАБІЛЬНІСТЬ ФІНАНСОВИХ РИНКІВ ЯК ОСНОВА ФІНАНСОВОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ
03.11.2016 13:20




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 1.958 сек. / Mysql: 1570 (1.764 сек.)