:: ECONOMY :: МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ :: ECONOMY :: МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ
:: ECONOMY :: МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ

 
04.11.2016 18:51
Автор: Зюкова Ірина Олексіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу ДВНЗ «Київський Національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана» Криворізький економічний інститут, Україна; Шулакова Катерина Олександрівна, магістр спеціальності «Маркетинг» ДВНЗ «Київський Національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана» Криворізький економічний інститут, Україна
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Сучасні дослідження в області Інтернет - маркетингу за останні кілька років змінили вектор розвитку з теоретичного на практичний. Це обумовлено зміною економічної середи і впливом технологічного прогресу. Зміни в бізнесі стають неминучі, тому багато компаній перебудовують свою маркетингову політику в мережі Інтернет

Методологічним основам дослідження Інтернет - маркетингу присвячено ряд праць зарубіжних і вітчизняних науковців: Веблер Л., Котлер Ф., Уілсон Р., Петрик Е., Береза А., Ашманов І., Хенсон У. Аналіз останніх досліджень в сфері Інтернет маркетингу показав, що є необхідність подальшого дослідження Інтернет маркетингу, оскільки даний напрям має велике практичне значення. 

Виклад основного матеріалу. Інтернет - маркетинг розуміємо як комплексне використання принципів традиційного маркетингу в Інтернеті та  просування товарів і послуг на ринку продавця за допомогою Інтернет - технологій, що використовують спеціальні інструменти. До нього відносять все, що так чи інакше пов'язане з інформаційними технологіями. Однак дана методологія обґрунтування цього напрямку некоректна, тому що технологічний рівень сфери Інтернет - маркетингу має меншу сегментацію. Незважаючи на ці технічні особливості, нова сфера суспільної діяльності тільки формує свої фундаментальні положення, тому оптимальним рішенням для формування поняття «Інтернет - маркетинг» є вивчення всіх етапів розвитку цієї галузі і виявлення змін, що відбулися за останні роки в понятійно-категоріальному апараті провідних вітчизняних і зарубіжних авторів.

Термін "Інтернет - маркетинг» в економічному співтоваристві вперше був ужитий на сторінках зарубіжної літератури, якій притаманні певні понятійні розбіжності. Частина експертів для визначення маркетингової діяльності в мережі інтернет використовувала такі поняття, як «цифровий маркетинг», «Електронний маркетинг», «вебмаркетінг», «кибермаркетинг».

Так, Американська асоціація маркетингу - вказує, що Інтернету маркетинг - це маркетингова діяльність, заснована на принципах Інтернету та електронної пошти і включає в себе рекламу з допомогою банерів, електронної пошти, оптимізації в пошукових машинах, електронну комерцію і інші інструменти . 

Однак І.В. Успенський стверджує, що поняття «Інтернет - маркетинг» потрібно розглядати в двох напрямках. Перше пов'язане із застосуванням інструментарію Інтернету для розширення системи маркетингу традиційних підприємств. Другий напрямок пов'язаний з появою нових моделей бізнесу, основою яких став сам Інтернет, наприклад, Інтернет - магазини, торгові електронні майданчики, віртуальні інформаційні агентства, компанії, які надають послуги для учасників Інтернет - ринку, і т.д.

Провідний західний фахівець в області маркетингу Ф.Котлер визначає Інтернет - маркетинг як складову електронної комерції . Таким чином, автор відносить цей термін до одного з інструментів просування товару. Характерна націленість на практичний результат присутня у більшості зарубіжних фахівців, тому термін «Інтернет - маркетинг» для них позначає особливий процес, в результаті якого всі суб'єкти ринку досягають позитивного економічного результату.

У вітчизняній практиці Інтернет - маркетинг розглядається як комплексний інструмент, що дозволяє використовувати всі можливості Інтернету і застосовувати їх відповідно до загальної стратегії розвитку бізнесу. Основними інструментами просування в мережі Інтернет, фахівці вважають: пошукову оптимізацію; контекстну і банерну рекламу; маркетинг в соціальних медіа (SMM); вірусний маркетинг; Інтернет - pr; купівлю трафіку в обмінних мережах; організацію тематичних розсилок (e-mail маркетинг).

Висновки.  Таким чином, Інтернет-маркетинг - це розділ маркетингу, спрямований на вивчення принципів взаємодії економічних суб'єктів в мережі Інтернет з метою розробки універсальних систем для отримання прибутку і задоволення соціальних потреб суспільства.




Література:

1. Комплексний Інтернет - маркетинг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ashmanov.com/marketing/complex 

2. Інтернет маркетинг: основи або Про що забув написати Котлер [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.prostobiz. ua/biznes/ 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМИ НА РИНКУ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
28.10.2016 11:42
КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ СТРАТЕГІЇ ЗАХИСТУ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ІНТЕРЕСІВ СТОРІН ППП
17.11.2016 15:55
SPECIFIC OF FORMATION THE MARKETING BUDGET AT THE MODERN ENTERPRISES
17.11.2016 11:00
УЗАГАЛЬНЕНЕ ПОНЯТТЯ ІННОВАЦІЙНА СПРИЙНЯТЛИВІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
17.11.2016 10:52
МАРКЕТИНГ У СТРАХУВАННІ
16.11.2016 22:02
ПОГЛЯД НА СУЧАСНІСТЬ: ВИКОРИСТАННЯ СПЕЛЬТИ В ХЛІБОПЕКАРСЬКІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ
16.11.2016 20:00
МОРАЛЬНАЯ МОТИВАЦИЯ В ПЕРИОД КРИЗИСА
16.11.2016 19:27
ВІРУСНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
16.11.2016 12:42
ДОСЛІДЖЕННЯ КІЛЬКІСНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
14.11.2016 19:25
МАРКЕТИНГОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯК НЕВІДДІЛЬНА СКЛАДОВА ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
14.11.2016 19:07




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.828 сек. / Mysql: 1570 (0.752 сек.)