Рис.1. Механізм здійснення розрахунків через систему «Клієнт-банк»
Система «Клієнт-банк» має певні переваги та недоліки у різних зацікавлених групах: споживач (клієнт банку), банк та держава (рис. 2).
Рис. 2. Основні переваги та недоліки системи «Клієнт-банк»
Система «Клієнт-банк» диверсифікує послуги банківської установи, ефективно забезпечує здійснення безготівкових розрахунків та сприяє розвитку банківської системи держави.
Список використаних джерел:
1. Про банки і банківську діяльність // Закон України від 07.12.2000 р. № 2121 – ІІІ.
2. Система «Клиент-Банк» // Финансово-кредитный энциклопе-дический словар /Коллектив авторов; Под общ. ред. А. Г. Грязновой. — М.: Финансы и статистика, 2002. — С. 762.
3. Функціонування банківського сектору та кредитної кооперації: теорія і практика: монографія / [І.Г. Брітченко, А.О. Пантелеймоненко, С.П. Прасолова та ін.]. – Полтава: РВВ ПУЕТ, 2010. – 152с.
Науковий керівник: Подольчак Н. І., к.е.н., доц. кафедри обліку та аналізу, Національний університет «Львівська політехніка»