|
|
|
ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
|
29.11.2014 01:03 |
Автор: Соколюк К. Ю., асистент кафедри маркетингу та реклами, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кровіцка Я. А., студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Інтернет-маркетинг – це комплекс соціальних та управлінських процесів, які спрямовані на якнайповніше задоволення потреб споживачів у мережі Інтернет при формуванні пропозиції і системи обміну товарів і послуг за допомогою інформаційних комунікаційних технологій. З тієї причини, що інтернет стає основним каналом комунікації зі споживачем, а інтернет-маркетинг основним інструментом розвитку споживчого ринку, і виникає необхідність вивчення особливостей електронного маркетингу. Досліджуючи динаміку розвитку Інтернет-маркетингу в Україні варто зосередитися на аналізі структури користувачів мережі Інтернет. Згідно даних соціологічного дослідження, проведеного дослідницькою компанією «Gemius» для Інтернет-Асоціації України, станом на кінець 1-го півріччя 2014 року 18,8 млн. жителів України у віці від 14 років регулярно користуються Інтернетом (майже 90% користувачів виходять в інтернет щодня)[3]. Фактично Інтернет-маркетинг вміщує цілий комплекс складових: не тільки банерну рекламу і зв'язки з громадськістю, але й методики проведення маркетингових досліджень в Інтернеті, вивчення попиту і споживчої аудиторії, методи і засоби проведення ефективних рекламних кампаній, способи правильного позиціонування торговельної марки на ринку тощо. На відміну від традиційного маркетингу, Інтернет-маркетинг чомусь вважається вкрай складним і важким в освоєнні, вивчити який певною мірою досить важко[1]. Частки сегментів медійної інтернет-реклами, оприлюднені Інтернет Асоціацією України за 1-е півріччя 2014 р. розподілилися так: банерна реклама – 46,5%; іn-stream video – 23,8%; іn-page video – 9,7%; інші нестандартні рішення – 12,3%; спонсорство – 7,7%, прямі продажі – 40,4%[3]. Процес розвитку Інтернет-маркетингу в Україні значно відрізняється від шляху передових європейських країн і США: Інтернет в Україні поки що є більш доступним людям з рівнем доходу вище середнього; забезпеченість якісним зв'язком та рівень комп'ютерної грамотності залишається недостатнім. Враховуючи ситуацію, що склалася сьогодні у сфері Інтернет-маркетингу, можна спрогнозувати наступні напрямки розвитку цієї галузі у майбутньому: 1. Зростання питомої ваги Інтернет-торгівлі в сфері ринкових відносин, збільшення загального обсягу віртуального товарообігу; 2. Посилення конкуренції між суб’єктами-учасниками Інтернет-торгівлі; 3. В сегменті пропозиції Інтернет-маркетингу – поява нових видів товарів; 4. В сегменті попиту – посилення рівня вимогливості клієнтів та збільшення їх критичності до процесу вибору конкретної пропозиції товарів [2]. Висновок. Виходячи з результатів даного дослідження можна зробити висновок, що на сьогодні розвиток Інтернет-маркетингу тісно пов’язаний із становищем та перспективами розвитку Інтернет-торгівлі. У зв’язку із стрімким ростом науково-технічного прогресу Інтернет-маркетинг набуває не лише актуальності, але й поступово перетворюється на основний вид комунікації зі споживачами багатьох підприємств різних галузей економіки.
Список використаних джерел: 1. Бочко О. Електронний маркетинг сучасності // Вісник Львівського національного аграрного університету. Сер : Економіка АПК . – 2013. – № 20(2). – С. 65 – 68. 2. Семенова А.В. Інтернет маркетинг в Україні: передумови виникнення, особливості становлення, перспективи розвитку // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" . – 2013. – № 10. – С. 413-417. 3. Статистика Уанету [Електронний ресурс] // – Режим доступу: http://watcher.com.ua/uanet-statistics/
|
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|