|
|
|
РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ
|
11.11.2014 21:43 |
Автор: Ільницька-Гикавчук Галина Ярославівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
У зв’язку з зростанням екологічної свідомості суспільства та поширенням концепції сталого розвитку розвивається і екологічний брендинг, а увага людства спрямовується на екологічну якість товарів, їх безпечність для життя і здоров’я. З огляду на це, проблема поширення екологічного брендингу є досить актуальною і потребує подальших досліджень. Екологічний брендинг (екобрендинг) є діяльністю, у процесі якої відбувається створення та втілення екологічно спрямованого бренда на ринок за допомогою специфічних маркетингових інструментів, управління технологією просування і рекламною підтримкою бренда, акцентуючи увагу споживача на екологічних властивостях товару [1]. Згідно з концепцією екологічного брендингу виділяють певні маркетингові підходи щодо залучення клієнтів, а саме [2]: 1. «екологічна легенда», тобто історія виникнення товару – ідея про виробництво продукції в екологічно чистій місцевості; 2. образ екологічно чистої місцевості, в основі якого ідея про чисте походження продукту. Наприклад, в Україні це Карпати, Крим; 3. виробничі інновації, що включають екологічно чисті технології; 4. філокопірайтинг, тобто назва товару повинна наголошувати на його екологічності. Це досягається завдяки додаванню до назви товару слів Eco, Vita, Pure, Naturе тощо; 5. мерчандайзинг – означає відповідний вибір полиці для продукції екологічного призначення. Таким чином, концепція екобрендингу набуває дедалі більшого поширення. Проте основними чинниками, що стримують його розвиток, є низькі доходи населення, яке не завжди готове дорожче платити за екологічність товару.
Список використаних джерел: 1. Махнуша С.М. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв’язку / Махнуша С.М., Косолап Н.Є // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. - № 1. – С. 36-44. 2. Зайчук Т.О. Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності виробництва екологічно чистих продуктів харчування / Зайчук Т.О. // Вісник Хмельницького національного університету. – 2008. – №5. – С. 66-69.
|
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|