:: ECONOMY :: ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ БАЛОВОЇ ОЦІНКИ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ :: ECONOMY :: ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ БАЛОВОЇ ОЦІНКИ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ
:: ECONOMY :: ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ БАЛОВОЇ ОЦІНКИ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ БАЛОВОЇ ОЦІНКИ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ

 
11.06.2014 19:09
Автор: Мовсісян Христина Олегівна, студентка, Чернівецький торгівельно-економічний інститут; Клевчук Олег Георгович, асистент, Чернівецький торгівельно-економічний інститут
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
У сучасних умовах ринку для забезпечення конкурентоспроможності підприємство повинно завжди підтримувати якість власної продукції, яка з швидкими темпами науково-технічного прогресу повинна від нього не відставати.
В умовах розвитку міжнародної торгівлі і споріднених їй видів діяльності, усіх окремих підприємств та галузей економіки на зовнішньому і внутрішньому ринках повністю залежить від того, наскільки їх продукція або послуги відповідають стандартам якості. Тому ми вважаєм, що проблема забезпечення і підвищення якості продукції хлібобулочних виробів актуальна для всіх країн і підприємств. [1]
Для визначення органолептичних показників хлібобулочних виробів найчастіше застосовують 5-ти балову шкалу оцінювання, з урахуванням коефіцієнта вагомості, яку розробили відповідно вимог стандарту ГОСТ 27842-88 «Хлеб из пшеничной муки. Технические условия» та ДСТУ-П 4583:2006 «Хлеб из ржаной и смеси ржаной и пшеничной муки».
Балова шкала оцінки якості хліба містить наступні показники: зовнішній вигляд, консистенція, смак та запах. Найвища оцінка за показник – 5 балів, найменша – 1 бал. Розроблено також коефіцієнти вагомості: 0,4 відведено смаковим показникам, 0,3 – запах, 0,2 – зовнішній вигляд і 0,1 консистенція (табл. 1). [2]

Таблиця 1
Шкала органолептичної оцінки якості хліба



Близькою до п'ятибальної шкали і легко в неї перетворюваною є шестибальна шкала, в якій п'ять з шести ступенів призначені для оцінки прийнятного продукту, а один – для характеристики продукту, не придатного до вживання в їжу людини. Цей ступінь виражено нулем.
Десяти- і одинадцятибальні шкали застосовуються не дуже часто, бо вони мають ряд недоліків. Так, в десятибальній шкалі для оцінки якості харчових продуктів, аналітична оцінка в балах поєднується з оцінкою по перевагах. Робота з вказаною шкалою ускладнена тим, що в ній об'єднані такі, два важливих показника, як "смак" і "запах".
Для балової оцінки хлібобулочних виобів розроблені і двадцяти-, і тридцятибальні шкали. У більшості випадків при їх використанні загальна кількість, яка визначається органолептичним аналізом, розраховують як суму оцінюваних окремо показників (смак, запах, консистенція, зовнішній вигляд). Кожен показник в цих шкалах аналізується за 3-6 рівням якості та оцінюється не більше, ніж десятьма балами, що в підсумку дозволяє звести двадцяти-і тридцятибальні шкали до простіших.
Зустрічаються шкали і з кількістю балів від 30 до 100. Недоліком таких шкал зазвичай є відсутність опису кожного бала шкали. Кожному з показників присвоюють певну максимальну кількість балів так, щоб у сумі виходило 100. Потім встановлюється розмір знижок з кожної приватної (за окремими показниками) бальної оцінки для передбачених стандартом товарних сортів.
Асортимент хлібобулочних виробів постійно оновлюється. Разом з тим оновлюються методи оцінки якості товарів. Проте впродовж довгих років балова оцінка якості залишається на незмінному, високому рівні використання. Даний метод оцінки якості є швидким та доступним його легко використовувати при прийнятті товарів та просто для особистої перевірки товару який ми хочимо придбати.[4]

Список використаних джерел:
1. Літун С. В. Шляхи підвищення якості продукції на підприємстві торгівлі. Збірник студентських наукових праць. Ст. 308.
2. Радькова В. Є. Дослідження ринку та удосконалення споживчих властивостей хліба. Збірник студентських наукових праць. Ст. 99-100.
3. Електронне джерело. http://ukrbukva.net/print:page,1,15287-Sistemy-ball-noiy-ocenki-kachestva-pishevyh-produktov.html.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ «ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ»
30.05.2014 20:26
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО СТАНОВЛЕННЯ ЛІДЕРСТВА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
25.05.2014 14:53
АНАЛІЗ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ З КОРЕКТОРОМ КОЕФІЦІЄНТА ПОТУЖНОСТІ
25.05.2014 14:15
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
11.06.2014 17:24
ЗНАЧЕННЯ СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЯКІСТЬ ТОВАРІВ
11.06.2014 17:13
ЛІЗИНГ В СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ
10.06.2014 17:43
РИНКИ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ: ЗАХИСТ КОНКУРЕНЦІЇ ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ
10.06.2014 16:17
МОНІТОРИНГ ОПЕРАЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ІНДИКАТОРИ
10.06.2014 15:37
ЕНЕРГЕТИЧНИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗДІЙСНЮЄ ЗЕД
03.06.2014 13:39
ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНОЮ СТІЙКІСТЮ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
02.06.2014 18:48




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.252 сек. / Mysql: 1570 (0.195 сек.)