:: ECONOMY :: РОЛЬ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА В РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ :: ECONOMY :: РОЛЬ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА В РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ
:: ECONOMY :: РОЛЬ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА В РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЛЬ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА В РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ

 
10.06.2014 16:39
Автор: Ремньова Л.М., кандидат економічних наук, доцент, Чернігівський державний інститут економіки і управління; Басенко К.О., аспірантка, Чернігівський державний інститут економіки і управління
[Секція 9. Економічна наука та освіта]
В умовах сучасних реалій актуалізуються об’єктивні обставини для запровадження механізмів державно-приватного партнерства (ДПП) шляхом реалізації масштабних модернізаційних інвестиційно-будівельних  проектів у різних секторах економіки, для функціонування яких потрібні значні інвестиційні ресурси. В економічній літературі державно-приватне партнерство трактується як взаємовигідне середньо та довгострокове співробітництво між державою і бізнесом, що реалізується в різних формах (починаючи від контрактів на виконання робіт, акціонування і закінчуючи консультаціями держави та бізнес-асоціацій), основною метою якого є вирішення політичних і суспільно важливих  завдань на національному, регіональному, галузевому та місцевому рівнях  [2;41].
На нашу думку, застосування інструментів державно-приватного партнерства у вітчизняній практиці є найбільш  доцільним в перелічених на рисунку 1  сферах діяльності  при вирішенні наступних завдань:
- організація фондів підтримки підприємництва та збільшення обсягів позик, що надаються місцевими бюджетами;
- фінансування інфраструктурних та інвестиційних проектів;
- компенсація відсоткових ставок за кредитами у пріоритетних галузях економіки (машинобудуванні, будівельному секторі);
- здача ряду об'єктів, що перебувають у власності регіону, в оренду малому і середньому бізнесу на пільгових умовах;
- стимулювання розвитку інвестиційного потенціалу інвестиційно-будівельного комплексу країни шляхом впровадження концесійних механізмів;
- сприяння збільшенню обсягів інвестицій в проекти, що забезпечують підвищення рівня енергетичної та екологічної безпеки України через створення загальнодержавної системи утилізації твердих побутових відходів та розвитку альтернативних джерел енергії;
- підтримка будівельного сектора шляхом викупу об'єктів високого ступеня готовності.




Рис. 1. Основні напрями інвестиційно-будівельних проектів для реалізації через механізми державно-приватного партнерства

Застосування механізмів приватно-державного партнерства в рамках реалізації інвестиційної політики галузі в першу чергу покликано забезпечити можливість реалізації соціально-необхідних проектів будівництва соціальної та житлової інфраструктури які є малопривабливими для традиційних форм приватного фінансування, у найбільш короткі строки.
На нашу думку, успішний розвиток ДПП як механізму активізації інвестиційної діяльності та залучення приватних інвестицій у стратегічно важливу для держави будівельну галузь можливий лише за умови, коли буде забезпечено баланс інтересів держави і приватного інвестора. Найпершим кроком має бути проголошення принципів партнерства на політичному рівні. Органи виконавчої влади повинні визнати необхідність, можливість та готовність розвитку державно-приватного партнерства як ефективної форми взаємовідносин влади і бізнесу в процесі інвестування будівництва, спрямованих на забезпечення поступального розвитку галузі та добробуту населення держави в цілому. При цьому повинні бути чітко визначені мета такого співробітництва, сфера його дії, а також принципи, на яких воно здійснюватиметься [1;105].
Таким чином, реалізацію комплексу заходів державної підтримки будівельної галузі доцільно здійснювати саме на принципах ДПП. Причому хотілося б ще раз акцентувати увагу на необхідності формування рівних партнерських стосунків між державою і бізнесом в реалізації різних проектів і програм, а також на необхідності ширшого розуміння сфер взаємодії бізнесу і держави у рамках такого партнерства як основи ефективної реалізації комплексних програм соціально-економічного розвитку і залучення довгострокових інвестицій в будівельну галузь.

Список використаних джерел:
1. Гонта О. І. Вплив глобалізації на соціальний розвиток регіонів України та напрями підвищення його ефективності / О. І. Гонта // Зб. наук. праць ЧДТУ. Сер. Екон. науки. – 2009. – Вип. 22. – С. 147–153.
2. Николаев А.И., Бочков С.О. "Государственно-частное партнерство в РФ: экономическое содержание и правовое обеспечение", журнал "Недвижимость и инвестиции. Правовое регулирование", №1-2, М., 2012.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ВПЛИВ ЕКОНОМІЧНИХ ПОГЛЯДІВ ТИТ ВОЙНАРОВСЬКОГО НА СТИМУЛЮВАННЯ ПОСТУПУ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ В ЗАХІДНІЙ УКРАЇНІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
31.05.2017 11:21
ОСНОВНІ РИЗИКИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА ДЕРЖАВИ
10.06.2014 17:26




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.590 сек. / Mysql: 1570 (0.505 сек.)