|
|
|
РОЗВИТОК МАЛОГО ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
|
26.02.2014 13:44 |
Автор: Росенко Олена Юріївна, аспірантка Европейського Університету
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Сьогодні готельний бізнес представлений величезною різноманітністю видів підприємств, від розкішних готелів і готелів економ класу до мотелів і кемпінгів. При цьому споживачі туруслуг мають величезний вибір і до душі і за витратами. Будучи одним з видів економічної діяльності, готельний бізнес, прямо чи побічно створює робочі місця і є важливим засобом поповнення казни іноземною валютою. У світі постійно відбувається процес освоєння нових концепцій готельного бізнесу і модернізації старих.Розклад сил в готельному бізнесі: 65% постояльців обслуговують великі готелі, 35% потоку - гарантована доля малих форматів. Малі готелі в готельному бізнесі країн Європи дуже давно не лише міцно зайняли свою нішу, але і стали одним з ключових елементів готельної індустрії. У затишних готелях, кожна з яких неповторювана і унікальна, за помірну плату постоялець, безумовно, отримає куди більше задоволення, ніж оселившись у бездушному мережевому готелі, де клієнт відчуває себе швидше деталлю, що рухається по конвеєру, чим бажаним гостем. Перевага міні-готелів в можливості вибору, що надається клієнтові. Головна особливість готельного бізнесу малого формату - можливість створити індивідуальну атмосферу затишку і комфорту, клієнт почуває себе як вдома, а таке відчуття у великому готелі іноді важко отримати навіть за дуже великі гроші. Малі готелі дозволяють оптимізувати об'єм послуг, що надаються, оперативно контролювати їх якість і кількість, а також вибирати найбільш ефективне співвідношення числа співробітників і відвідувачів. Головна проблема готельного бізнесу - нерухомість. Найчастіше готелі розміщуються у викуплених, а потім перебудованих старих комуналках і в квартирах житлових будинків. Для офіційного оформлення готелю вимагається перевести квартири до нежитлового фонду, що не просто. За підрахунками учасників ринку, від 50 до 70% малих готелів міста досі перебувають в житловому фонді і оформлені на фізичних осіб, а юридично їх діяльність обмежується щодобовою здачею квартир в оренду на умовах оформлення договорів з постояльцями. Відсутність конструктивної уваги держави до малого готельного бізнесу була б виправданою, якби готельна інфраструктура в країні була насичена і відлагоджена.Одне з гальм готельного бізнесу - горезвісний готельний збір, який складає до 20%. По суті, це абсолютно неправомірна дискримінація окремого виду бізнесу, коли отельеры платять ті ж податки, що і інші підприємці, плюс ще готельний збір. Також до проблем можна віднести високі ціни, які готелі вимушені встановлювати із-за непомірного податкового пресу. Звідси - і високі ціни. Існує ряд переваг малих готельних підприємств перед великими.
Усе це дозволяє малим формам готельного бізнесу активно розвиватися і бути конкурентоздатними.
Список використаних джерел: 1. Байлик С.М. Готельне господарство. Проблеми, перспективи, сертифікація / С.М.Байлик.Київ: ВИРА , 2009 – 7с. 2. Котлер Ф., Боусен Дж., Мейкенд Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов : Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1998. - 780 с
|
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|