:: ECONOMY :: РОЗВИТОК МАЛОГО ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ :: ECONOMY :: РОЗВИТОК МАЛОГО ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
:: ECONOMY :: РОЗВИТОК МАЛОГО ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЗВИТОК МАЛОГО ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

 
26.02.2014 13:44
Автор: Росенко Олена Юріївна, аспірантка Европейського Університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Сьогодні готельний бізнес представлений величезною різноманітністю видів  підприємств, від розкішних готелів і готелів економ класу до мотелів і кемпінгів. При цьому споживачі туруслуг мають величезний вибір і до душі і за витратами.
Будучи одним з видів економічної діяльності, готельний бізнес, прямо чи побічно створює робочі місця і є важливим засобом поповнення казни іноземною валютою. У світі постійно відбувається процес освоєння нових концепцій готельного бізнесу і модернізації старих.Розклад сил в готельному бізнесі: 65% постояльців обслуговують великі готелі, 35% потоку - гарантована доля малих форматів.
Малі готелі в готельному бізнесі країн Європи дуже давно не лише міцно зайняли свою нішу, але і стали одним з ключових елементів готельної індустрії. У затишних готелях, кожна з яких неповторювана і унікальна, за помірну плату постоялець, безумовно, отримає куди більше задоволення, ніж оселившись у бездушному мережевому готелі, де клієнт відчуває себе швидше деталлю, що рухається по конвеєру, чим бажаним гостем. Перевага міні-готелів в можливості вибору, що надається клієнтові.
Головна особливість готельного бізнесу малого формату - можливість створити індивідуальну атмосферу затишку і комфорту, клієнт почуває себе як вдома, а таке відчуття у великому готелі іноді важко отримати навіть за дуже великі гроші. Малі готелі дозволяють оптимізувати об'єм послуг, що надаються, оперативно контролювати їх якість і кількість, а також вибирати найбільш ефективне співвідношення числа співробітників і відвідувачів.
Головна проблема готельного бізнесу - нерухомість. Найчастіше готелі розміщуються у викуплених, а потім перебудованих старих комуналках і в квартирах житлових будинків.  Для офіційного оформлення готелю вимагається перевести квартири до нежитлового фонду, що не просто. За підрахунками учасників ринку, від 50 до 70% малих готелів міста досі перебувають в житловому фонді і оформлені на фізичних осіб, а юридично їх діяльність обмежується щодобовою здачею квартир в оренду на умовах оформлення договорів з постояльцями. Відсутність конструктивної уваги держави до малого готельного бізнесу була б виправданою, якби готельна інфраструктура в країні була насичена і відлагоджена.Одне з гальм готельного бізнесу - горезвісний готельний збір, який складає до 20%. По суті, це абсолютно неправомірна дискримінація окремого виду бізнесу, коли отельеры платять ті ж податки, що і інші підприємці, плюс ще готельний збір.
Також до проблем можна віднести високі ціни, які готелі вимушені встановлювати із-за непомірного податкового пресу. Звідси - і високі ціни.
Існує ряд переваг малих готельних підприємств перед великими.



Усе це дозволяє малим формам готельного бізнесу активно розвиватися і бути конкурентоздатними.

Список використаних джерел:
1. Байлик С.М. Готельне господарство. Проблеми, перспективи, сертифікація / С.М.Байлик.Київ: ВИРА , 2009 – 7с.
2. Котлер Ф., Боусен Дж., Мейкенд Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов : Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1998. -  780 с


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ
20.02.2014 18:51
СТАН ЕКОЛОГІЧНОЇ СТАНДАРТИЗАЦІЇ В УКРАЇНІ
06.02.2014 13:43




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.951 сек. / Mysql: 1570 (0.873 сек.)