:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ШВЕЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ :: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ШВЕЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ШВЕЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ШВЕЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ

 
04.12.2013 17:07
Автор: Кощій Оксана Вікторівна, доктор економічних наук, професор, Луцький національний технічний університет; Олисюк Марія Миколаївна, студент, Луцький національний технічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Українська швейна промисловість здавна займала провідне місце у виробництві товарів народного споживання. Cвого часу Україна була лідером з виготовлення верхнього одягу. Однак з набуттям незалежності України ситуація змінилася. Вітчизняна швейна промисловість, що здавна славилася своїми швейними традиціями та високою якістю виробництва, впродовж останніх двадцяти років перебуває у стані занепаду. Загальне скорочення обсягів виробництва, порівняно з 1990 р. досягло 90 %, а частка у загальній структурі ВВП країни не перевищує 1 % [2]. Це зумовлено рядом причин: різким зниженням купівельної спроможності населення; неможливістю проведення ефективної реструктуризації підприємств та їх пристосування до діяльності у ринковому середовищі; негнучкістю великих швейних підприємств, що унеможливлює швидку переорієнтацію виробництва на випуск нової модної продукції; проблемою застарілого обладнання та технологій, що здебільшого є причиною високої енерго- та матеріаломісткості продукції, неконкурентоспроможності не лише на ринках розвинених країн, але й на ринках країн, що розвиваються; втратою сировинної бази [5].
Вітчизняним швейним підприємствам зараз доводиться працювати в умовах, що кардинально відрізняються від тих, коли на прилавках панував дефіцит, і майже не виникало проблеми із продажем продукції. Це негативно відобразилось на обсягах виробництва швейних виробів вітчизняними підприємствами. Так темп росту обсягів виробництва одягу в Україні у 2012 р.  порівняно з минулим роком склав 91,7 % [4].
Нині на ринку швейної продукції спостерігається суттєве загострення конкурентної боротьби. Особливо це помітно в сегменті недорогих товарів. Найбільша частина продажів такої продукції (до 80 %) в Україні припадає на одяг імпортований з Китаю, Туреччини, СНД та деяких країн ЄС. Конкурувати вітчизняним виробникам з дешевим імпортом низької якості виявляється досить складно.
Значний тиск також відчувається з боку продукції, яка нелегально ввозиться й виготовляється на території України (за неофіційними даними до 95 % ринку одягу перебуває в «тіні» [3]) та продажу значних обсягів товарів, що вже були у використанні («секонд-хенду»). За даними Держмитслужби, в 2009 році до України завезли вживаного одягу та виробів на загальну суму 62,1 млн дол., що на 6 % більше ніж у 2008 році (58,4 млн дол.), у той же час, як обсяги офіційного імпорту зменшилися на 50 % [1].
Таким чином, все це негативно відображається на ефективності функціонування вітчизняних швейних підприємств та потребує вжиття негайних заходів щодо вирішення вищезгаданих нагальних проблем. Лише за такого підходу можна сподіватися на відновлення позицій вітчизняної швейної промисловості як на вітчизняному так і на світовому ринку.

Список використаних джерел:
1. Білоусова Н. Уживаний «гламур» повертається / Н. Білоусова // День. — 2010. — № 66. – C. 4-5.
2. Ганнеча О.М. Cучасний стан та перспективи розвитку підприємств швейної промисловості України / О.М. Ганнеча // Формування ринкової економіки. - 2010. - № 24. – C. 116-125.
3. Експерт: український ринок одягу на 95 % — в тіні [Електронний ресурс]. – Режим доступу :  - http://otherside.com.ua/news/detail.php?id=28922.
4. Офіційний сайт Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http: // www.ukrstat.gov.ua.
5. Плотніченко І.Б. Сучасний стан та перспективи розвитку швейної промисловості України [Електронний ресурс]. – Режим доступу :  http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/vnulp/menegment/2012_739/17.pdf.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ ТА ЕКОНОМІЧНО РОЗВИНУТИХ КРАЇНАХ
18.12.2013 15:18
ОСОБЛИВОСТІ НЕМАТЕРІАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
18.12.2013 14:41
АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ГАЛУЗІ ВИРОБНИЦТВА СОНЯШНИКОВОЇ ОЛІЇ НА ОСНОВІ РОМБУ ДЕТЕРМІНАНТНИХ ПЕРЕВАГ М. ПОРТЕРА
18.12.2013 02:23
АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ТРУДОВИХ ВИТРАТ ТА «ХРОНОФАГІВ» СУЧАСНОЇ ДІЛОВОЇ ЛЮДИНИ
18.12.2013 01:49
ВИЗНАЧЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
17.12.2013 17:58
РАСЧЁТ И ОЦЕНКА ПОКАЗАТЕЛЕЙ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ ОАО «ПИНСКИЙ МЯСОКОМБИНАТ»
16.12.2013 21:58
АНАЛІЗ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ СПІВРОБІТНИКІВ КОМПАНІЙ
13.12.2013 22:30
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ МУЗЕЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
10.12.2013 12:37
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ ШЛЯХОМ СТВОРЕННЯ МЕРЕЖЕВОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
06.12.2013 20:40
МІСЦЕ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ В СИСТЕМІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ
05.12.2013 18:57




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.537 сек. / Mysql: 1570 (0.449 сек.)