:: ECONOMY :: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ :: ECONOMY :: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
:: ECONOMY :: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

 
05.10.2013 11:39
Автор: Сорочак Марія Олегівна, Національний університет «Львівська політехніка»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
В умовах насиченого ринку недостатньо розробити новий якісний товар, встановити на нього оптимальну ціну і вибрати ефективні канали розподілу. Дедалі більшого значення набуває така складова комплексу маркетингу, як маркетингові комунікації. Вони спрямовані на інформування, переконування, нагадування споживачам про товар фірми, підтримку його збуту, а також створення позитивного іміджу компанії. За допомогою маркетингових комунікацій компанії налагоджують щільні взаємовигідні партнерські стосунки з громадськістю, а також оцінюють ринкову ситуацію через зворотний інформаційний потік з метою адаптації своїх цілей до ситуації, яка склалася.
Основні елементи комплексу просування: реклама; зв’язки з громадськістю (піар); персональний продаж; стимулювання збуту. Їх характеристика подана у табл. 1.

Таблиця 1
Основні характеристики системи маркетингових комунікацій [1]



Етапами розроблення ефективної програми маркетингової комунікації є [2]:
• визначення цільової контактної аудиторії;
• з’ясування мети комунікації;
• створення звернення;
• вибір каналів комунікації;
• визначення загального бюджету, виділеного на комунікації;
• прийняття рішення про змішані способи просування;
• оцінка результатів просування;
• управління комплексними маркетинговими комунікаціями.
Спрямовуючи свої комунікаційні зусилля на адресатів, фірма сподівається на бажану для неї зворотну реакцію, а саме: від споживачів – купівлі товару фірми; від постачальників і маркетингових посередників – співробітництва на взаємовигідних умовах; від контактної аудиторії – якщо не підтримки, то відсутності протидії; від органів державного управління – формування режиму найбільшого сприяння.
Кожній з цих груп засобів впливу властиві специфічні прийоми комунікації: виставки, ярмарки, демонстрації товару, експозиції в місцях продажу. Водночас комунікаційними зусиллями вважаються також оформлення товару, упаковка, посмішка продавця, його подяка за покупку.
Проте, варто звернути увагу на те, що на даний час хоч би яких висот досягали фахівці з маркетингу, спеціалізовані фірми, рекламні агенти тощо, у кожній із складових маркетингу просування, вони можуть окремо працювати на повну потужність й результат не настільки великий, якби хотілося. Так відбувається, бо кожна складова маркетингу просування спрямована на досягнення певної окремої конкретної цілі і усі чотири складові суттєво відрізняються своїм впливом на споживача.
Підприємствам дедалі важче стає визначати, який набір інструментів маркетингових комунікаційних для створення тривалих відносин на ринку та досягнення оптимального впливу на споживача є ефективним. Проблему можна вирішити завдяки цілісному підходу до формування комплексу засобів маркетингових комунікацій. Йдеться про концепцію інтегрованого маркетингового просування – це концепція планування маркетингових комунікацій, яка виходить з необхідності оцінювання стратегічної ролі її окремих напрямків (реклами, стимулювання збуту, зв’язків з громадськістю та ін.) та пошуку їх оптимального поєднання для забезпечення чіткості, послідовності і максимізації дії комунікативних засобів.
Перспективним інструментом такого поєднання є Інтернет. На даний час маркетингові комунікації в Інтернеті стають все більш популярними. Інтернет поєднує в собі водночас кілька видів ЗМІ: друкованих (на сайтах можна прочитати інформацію), радіо (можна прослухати виступи або звернення on-line), телебачення (можна переглянути відеоролик або навіть фільм on-line), що передбачає можливість збереження інформації та її багаторазового використання. Інтернет є гнучким і оперативним: з легкістю долаючи величезну відстань, інформація поширюється на численну аудиторію за незначний проміжок часу.
Інтернет має величезну кількість переваг для проведення реклами:
1) сайти не вважаються засобами масової інформації, тому закон про ЗМІ щодо Інтернету не діє; спеціального закону, який регулював би потік інформації саме в цій сфері, також поки що не існує; 2) створення сайту та його розміщення є набагато дешевшими за організацію роботи власної газети або проведення рекламної кампанії; 3) інформація на сайті може бути різною для різних регіонів. Отже, Інтернет є найоперативнішим засобом подання інформації, який не має ані законодавчих, ані часових, ані просторових обмежень.
Як повідомляє Державна служба статистики України, кількість абонентів Інтернету в Україні в I кварталі 2013 року зросла, порівняно з аналогічним періодом 2012 року, на 21,1%, і становить 5,435 млн осіб [3]. Зазначається, що понад 5 млн абонентів становили домашні абоненти Інтернету, а це на 23,4% більше, ніж у I кварталі минулого року.
Отже, в Україні швидкими темпами збільшується кількість користувачів Інтернету, що є позитивною складовою для використання цього інструменту комунікацій вітчизняними підприємствами. Чим більше користувачів Інтернету, тим більше потенційних споживачів, які звертають увагу на маркетингові комунікації в цьому джерелі. Ще однією значною перевагою для фірм є те, що Інтернет-реклама є дешевою, порівняно з іншими ЗМІ, і водночас досить ефективною.

Список використаних джерел:
1. Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник / Л.А.Мороз, Н.І.Чухрай. За редакцією Л.А.Мороз. – 3-е вид. – Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. – 232 с.
2. Електронний ресурс. Режим доступу – http://readbookz.com/book/146/
4120.html – Комплекс маркетингових комунікацій.
3. Електронний ресурс. Режим доступу – http://www.naszwybir.pl – В Україні збільшується кількість користувачів Інтернету.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРМАНЕНТНИЙ ПРОЦЕС РЕОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКИХ СТРУКТУР У СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
23.09.2013 18:22
ПОБУДОВА БІЗНЕС-МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
23.09.2013 15:41
ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
07.10.2013 19:46
ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
07.10.2013 19:41
РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДСИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
07.10.2013 19:33
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ
05.10.2013 19:31
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
05.10.2013 19:28
ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КАР’ЄРОЮ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
05.10.2013 19:25
КОНТРОЛІНГ ЯК ПРОЦЕС ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
05.10.2013 19:21
МОНІТОРИНГ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
05.10.2013 19:08




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.211 сек. / Mysql: 1599 (0.167 сек.)