:: ECONOMY :: ІМІДЖ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АВТОСАЛОНУ :: ECONOMY :: ІМІДЖ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АВТОСАЛОНУ
:: ECONOMY :: ІМІДЖ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АВТОСАЛОНУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІМІДЖ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АВТОСАЛОНУ

 
02.10.2013 20:45
Автор: Співаковська Тетяна Володимирівна, кандидат економічних наук., доцент кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ»; Сорокіна Катерина Вадимівна, студентка кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ», м. Київ, Україна
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
У сучасних умовах українські компанії стикаються з проблемою посилення конкуренції на ринку. Імідж є ключовим фактором досягнення конкурентоспроможності та ефективної діяльності. Під цим поняттям розуміють  цілеспрямовано сформований образ (особи, явища, предмета), який відокремлює певні ціннісні характеристики, покликаний емоційно-психологічно впливати на будь-кого з метою популяризації, реклами тощо [1].



Рис.1. Карта споживчих уподобань стосовно легкових автомобілів

При виборі автосалону споживачі звертають увагу на всі показники, починаючи від цін на продукцію та послуги і закінчуючи репутацією автосалону.
На рис. 2. та рис. 3 наведено суб’єктивну та об’єктивну карту позиціонування автосалонів.




Рис. 2. Суб’єктивна карта позиціонування  



Рис. 3. Об’єктивна карта позиціонування

Як видно з першого графіку, респонденти відмітили такі плюси у роботі автосалону, як: якісний гарантійний сервіс, індивідуальність підходу до клієнта, кваліфікація персоналу, репутація та асортимент додаткових послуг. ТОВ «Богдан Авто» поступається конкурентам лише в наявності спеціальних пропозицій та внутрішньому комфорті приміщення.
Згідно з об’єктивною картою позиціонування, автосалон «Богдан Авто» має такі конкурентні переваги: нижчі ціни на продукцію та послуги, кваліфікований персонал, більший асортимент автомобілів та асортимент додаткових послуг, краща репутація.
На рис.4. показано зведену схему позиціонування ТОВ «Богдан Авто».




Рис. 4. Зведена схема позиціонування ТОВ «Богдан Авто»
Автосалон «Богдан Авто» за такими показниками, як ціна, умови гарантійного сервісу, індивідуальний підхід, кваліфікація персоналу, асортимент продукції, додаткові послуги та репутація, потрапляє в зону споживчих уподобань клієнтів. Переваги відносно конкурентів має у індивідуальному підході до кожного клієнта та у кваліфікованому персоналі.
Отже, проаналізувавши конкурентні позиції автосалону можна сказати, що  ТОВ «Богдан Авто» займає лідерські позиції на ринку легкових автомобілів Hyundai. Компанія має широкий асортимент товарів та послуг, надає гарантійний та післягарантійний сервіс, на кожне звернення співробітники компанії розробляють індивідуальну пропозицію, у якій враховують кращі поточні цінові позиції дилерського центру та побажання клієнта. Вдосконалення внутрішнього комфорту, тобто логістичного сервісу, та впровадження цікавих пропозицій зможе гарантувати отримання міцніших конкурентних переваг на ринку. Автосалону «Богдан Авто» краще використати багатофакторне позиціонування за співвідношенням декількох критеріїв, а саме: національний автодилер з індивідуальним підходом до кожного клієнта та високим рівнем обслуговування.

Список використаних джерел:
1.    Хортюк О.В. Співвідношення понять “ділова репутація”, “гудвіл”, “імідж”, “престиж”, “реноме” / О.В. Хортюк // Проблеми цивільного та підприємницького права в Україні. – 2010 – №4. – С.211–214.
2.    Зозульов О.В. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О.В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2008. – №6. – С. 49-52.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРМАНЕНТНИЙ ПРОЦЕС РЕОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКИХ СТРУКТУР У СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
23.09.2013 18:22
ПОБУДОВА БІЗНЕС-МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
23.09.2013 15:41
ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
07.10.2013 19:46
ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
07.10.2013 19:41
РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДСИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
07.10.2013 19:33
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ
05.10.2013 19:31
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
05.10.2013 19:28
ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КАР’ЄРОЮ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
05.10.2013 19:25
КОНТРОЛІНГ ЯК ПРОЦЕС ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
05.10.2013 19:21
МОНІТОРИНГ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
05.10.2013 19:08




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.256 сек. / Mysql: 1599 (0.205 сек.)