|
|
|
ІМІДЖ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АВТОСАЛОНУ
|
02.10.2013 20:45 |
Автор: Співаковська Тетяна Володимирівна, кандидат економічних наук., доцент кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ»; Сорокіна Катерина Вадимівна, студентка кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ», м. Київ, Україна
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
У сучасних умовах українські компанії стикаються з проблемою посилення конкуренції на ринку. Імідж є ключовим фактором досягнення конкурентоспроможності та ефективної діяльності. Під цим поняттям розуміють цілеспрямовано сформований образ (особи, явища, предмета), який відокремлює певні ціннісні характеристики, покликаний емоційно-психологічно впливати на будь-кого з метою популяризації, реклами тощо [1].
Рис.1. Карта споживчих уподобань стосовно легкових автомобілів
При виборі автосалону споживачі звертають увагу на всі показники, починаючи від цін на продукцію та послуги і закінчуючи репутацією автосалону. На рис. 2. та рис. 3 наведено суб’єктивну та об’єктивну карту позиціонування автосалонів.
Рис. 2. Суб’єктивна карта позиціонування
Рис. 3. Об’єктивна карта позиціонування
Як видно з першого графіку, респонденти відмітили такі плюси у роботі автосалону, як: якісний гарантійний сервіс, індивідуальність підходу до клієнта, кваліфікація персоналу, репутація та асортимент додаткових послуг. ТОВ «Богдан Авто» поступається конкурентам лише в наявності спеціальних пропозицій та внутрішньому комфорті приміщення. Згідно з об’єктивною картою позиціонування, автосалон «Богдан Авто» має такі конкурентні переваги: нижчі ціни на продукцію та послуги, кваліфікований персонал, більший асортимент автомобілів та асортимент додаткових послуг, краща репутація. На рис.4. показано зведену схему позиціонування ТОВ «Богдан Авто».
Рис. 4. Зведена схема позиціонування ТОВ «Богдан Авто» Автосалон «Богдан Авто» за такими показниками, як ціна, умови гарантійного сервісу, індивідуальний підхід, кваліфікація персоналу, асортимент продукції, додаткові послуги та репутація, потрапляє в зону споживчих уподобань клієнтів. Переваги відносно конкурентів має у індивідуальному підході до кожного клієнта та у кваліфікованому персоналі. Отже, проаналізувавши конкурентні позиції автосалону можна сказати, що ТОВ «Богдан Авто» займає лідерські позиції на ринку легкових автомобілів Hyundai. Компанія має широкий асортимент товарів та послуг, надає гарантійний та післягарантійний сервіс, на кожне звернення співробітники компанії розробляють індивідуальну пропозицію, у якій враховують кращі поточні цінові позиції дилерського центру та побажання клієнта. Вдосконалення внутрішнього комфорту, тобто логістичного сервісу, та впровадження цікавих пропозицій зможе гарантувати отримання міцніших конкурентних переваг на ринку. Автосалону «Богдан Авто» краще використати багатофакторне позиціонування за співвідношенням декількох критеріїв, а саме: національний автодилер з індивідуальним підходом до кожного клієнта та високим рівнем обслуговування.
Список використаних джерел: 1. Хортюк О.В. Співвідношення понять “ділова репутація”, “гудвіл”, “імідж”, “престиж”, “реноме” / О.В. Хортюк // Проблеми цивільного та підприємницького права в Україні. – 2010 – №4. – С.211–214. 2. Зозульов О.В. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О.В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2008. – №6. – С. 49-52.
|
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|