|
|
|
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФІНАНСОВОЇ ДІАГНОСТИКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
|
01.10.2013 23:37 |
Автор: Бабкіна Євгенія Юріївна, викладач, ДВНЗ „Луганський коледж будівництва, економіки та права”; Мороз Ольга Іванівна, викладач, ДВНЗ „Луганський коледж будівництва, економіки та права”; Свєжакова Світлана Василівна, викладач, ДВНЗ „Луганський коледж будівництва, економіки та права”
|
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;] |
В сучасних економічних умовах ринкових відносин зростає самостійність підприємств, їх економічна і правова відповідальність. Сьогодні підприємство самостійно відповідає за свою роботу та ухвалює рішення щодо подальшого розвитку. Такі економічні умови господарювання вимагають формування відповідного інформаційно-аналітичного забезпечення щодо прийняття управлінських рішень. Тому для успішного функціонування підприємства його керівництву необхідно постійно досліджувати фінансовий стан, проводити аналіз фінансових відносин і руху фінансових ресурсів. За таких обставин суттєво підвищується роль своєчасної та якісної діагностики фінансового стану підприємств. Вибір базової системи показників (коефіцієнтів), що характеризують фінансовий стан підприємства, складає основу фінансової діагностики діяльності підприємства. Досліджуючи вітчизняну та іноземну літературу можна навести наступний набір «координат» (характеристик підприємства) (табл. 1).
Таблиця 1 Дослідження вітчизняної та іноземної літератури з питань вивчення методики фінансової діагностики діяльності підприємства
Як видно з таблиці, існує багато підходів та групувань показників щодо проведення фінансової діагностики діяльності підприємства, які пропонують різні автори. Найчастіше у вітчизняній науці і практиці при проведенні фінансової діагностики діяльності підприємства застосовують наступні групи показників: показники оцінки майнового стану підприємства; показники прибутковості; показники ліквідності та платоспроможності; показники фінансової стійкості та стабільності підприємства; показники рентабельності підприємства; показники ділової активності; показники акціонерного капіталу. Залежно від конкретної мети аналізу можна вибрати відповідну кількість та види таких показників.
Список літератури: 1. Боди, Зви, Мертон, Роберт. Финансы: Пер. с англ.: Уч.пос.—М.: Издательский дом “Вильямс”, 2000.—592 с. 2. Ковалев В.В. Финансовый анализ: методы и процедуры.—М.: Финансы и статистика, 2001.-560с. 3. М. Бертонеш, Р. Найт. Управление денежными потоками.—СПб.: Питер, 2004.—240 с. 4. Савицкая Г.Г. Анализ хозяйственной деятельности: Учебное пособие.—2-е изд.—М.: ИНФРА-М, 2004—272 с. 5. Терещенко О.О. Фінансова діяльність суб'єктів господарювання: Навч. посібнік.—К.: КНЕУ, 2003.—554с.
|
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|