|
|
|
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАЛИХ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
|
17.04.2013 19:37 |
Автор: Росенко Олена Юріївна, аспірантка Європейського Університету
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво; ] |
Актуальність теми обумовлена тим, що малий бізнес у всій світовій економіці представлений як одна з важливих складових сучасного підприємництва, як метод господарювання, який утворився в певній групі підприємств у складі економічної структури підприємств різної величини. Туристські фірми в Україні поки не приділяють належної уваги створенню продукції для конкретного споживача, в результаті чого виникають проблеми збуту того чи іншого турпродукту. Це пояснюється новизною розв'язуваних завдань і відсутністю практичного досвіду. Для розширення ринків збуту українським туристичним фірмам потрібно об'єднувати зусилля і капітали з підприємствами (близькими по технологічному ланцюжку), фінансовими компаніями і банками, а також використовувати можливість входження в стратегічні союзи, що дозволить українським турорганизации вдало боротися з конкурентами на ринках збуту. Для сучасної туристської індустрії характерна наявність двох тенденцій в конкурентній боротьбі фірм: перехід від агресивної цінової конкуренції до конкуренції в області якості і оптимального співвідношення якості і ціни; зближення функцій туроператора й турагента шляхом розширення туроператором власної збутової мережі або використання збутової мережі інших туристських фірм. Фахівцями пропонуються різні варіанти вирішення проблем підвищення якості туристського продукту і послуг і формування каналів його збуту, причому основна увага приділяється: глобальним об'єднанням і підприємницьким спілкам. Прикладом може служити зарубіжний досвід діяльності малих готельних підприємств. Вони не були вкинені конкуренції з боку готельних ланцюгів, при яких готельний продукт набував би усереднений характер через одноманітність стилю і послуг усіма готелями ланцюга. Підприємницькі союзи (ПС) створюють для інвестора наступні переваги: - для ПС практично у всіх країнах передбачений досить ліберальний режим (будучи зареєстрованими, вони користуються тими ж правами, що і національні фірми, дольову участь у статутному капіталі ПС знижує для інвестора ризик, оскільки передбачається, що його відповідальність обмежується часткою участі в капіталі); - організаційна форма акціонерних компаній (переважаюча у ПС) дозволяє залучати додаткові (позикові) кошти, тобто обмежує необхідність мати досить високий обсяг початкового капіталу; - нерідко залучення місцевого партнера дозволяє отримати певні пільги з боку приймаючої держави (пільгові умови придбання земельної ділянки, прямі державні субсидії, податкові пільги і т.д.). Тенденція створення підприємницьких спілок - це вміле приєднання і використання збутових каналів партнерів по коопераційним і коаліційним угодам, що забезпечує їм міцні позиції на ринках.
Список використаних джерел: 1. Квартальнов В.А. «Стратегічний менеджмент у туризмі: Сучасний досвід управління» / Квартальнов В.А.; Рос. міжнародна академія туризму. М.: Фінанси і статистика, 1999. - 495 с. 2. Посолонко В.А., Карташевська І.Ф., Трегулова І.П., Юр'ївська Е.М. «Управління готельними та туристичними підприємствами» Сімферополь «ДАЙПІ» 2011 - 350С.
|
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|