|
|
|
СТРАТЕГІЯ ЯК ОСНОВНИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
|
17.04.2013 15:54 |
Автор: Кібець Марина Григорівна, студентка Київського національного університету технологій та дизайну
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво; ] |
Стратегія – це спосіб дій вищого керівництва для досягнення довгострокових результатів, який відповідає цілям та завданням підприємства. Розробка стратегії є складним процесом, що охоплює визначення стратегічних напрямів. Процедура розробки стратегії, виконується за принципом стратегічного набору, що включає конкурентну та функціональну стратегії. Тобто, підприємство потребує в стратегії для кожної сфери підприємства: виробництво, маркетинг, обслуговування споживачів, розподіл, фінанси, персонал. Застосування стратегії на підприємстві створює найважливіші переваги у функціонуванні підприємства: готує підприємство до змін у зовнішньому середовищі; пов’язує його ресурси зі змінами зовнішнього середовища; прояснює проблеми, які виникають; координує роботу його різних структурних підрозділів; покращує контроль на підприємстві. Для підприємства, що функціонує в конкурентному середовищі, конкурентні переваги можуть бути досягнуті на основі економічних, технічних, організаційних, інноваційних та інформаційних аспектів, які формують систему його стратегічного розвитку (рис .1).
Рис.1. Стратегічний розвиток підприємства
Таким чином, перспективи розвитку підприємства залежать від комплексної оцінки основних аспектів його функціонування. В процесі реалізації стратегії, керівництво підприємства моделює чинники, які впливають, насамперед на рівень витрат в короткостроковому періоді. Реалізація таких рішень має забезпечити досягнення поставленої мети, а отримувані грошові надходження – задовольнити потреби всіх зацікавлених в осіб: власників, кредиторів, керівників, працівників. В сучасних умовах впровадження стратегії є нагальною необхідністю для забезпечення прибутковості підприємства, підвищення конкурентоспроможності як на вітчизняному так і на світовому ринку.
Список використаних джерел: 1. Шершньова З.С. Стратегічне управління: навч.посіб./К.: КНЕУ,2005.- 384 2. Маркетинговий менеджмент/ За ред. Л.В.Балабанової. – К.: „Знання”, 2004. – 354 с
|
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
|
|
|